Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

veysiee

Legacy Member
Iemand tips om tijdens de kerstvakantie deftig te kunnen leren en toch uw vrienden niet te verwaarlozen? :D

Th1x4nG

Legacy Member
simonlicious zei:
Iemand tips om tijdens de kerstvakantie deftig te kunnen leren en toch uw vrienden niet te verwaarlozen? :D

Simonlicious. De naam alleen al voorspelt een goed gevulde tweede zit.

joshetei

Legacy Member
simonlicious zei:
Iemand tips om tijdens de kerstvakantie deftig te kunnen leren en toch uw vrienden niet te verwaarlozen? :D

8u slapen, 8u studeren, volgens mijn berekeningen schiet er dan nog 8u over

-----

Legacy Member
Altijd een tegenvaller als je pas de derde keuze van een leuke stageplaats bent. Nu maar hopen dat ik de eerste keuze van mijn eerste keuze ben..

Net te weten gekomen dat ik er voor Engels al door ben (10,5/15). Examen in januari staat op maar 5 punten, dus mijn doel van 16/20 gaat moeilijk worden :sad:

veysiee

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Simonlicious. De naam alleen al voorspelt een goed gevulde tweede zit.

Hehe... nooo! Bedankt, nu kan ik er alles aan doen om het tegendeel te bewijzen :p

Vincort

Legacy Member
Hoelang gaan jullie zo al leren op een feestdag à la kerst of nieuwjaar?

xversex

Legacy Member
Vincort zei:
Hoelang gaan jullie zo al leren op een feestdag à la kerst of nieuwjaar?

Op nieuwjaar niets, op kerstdag probeerk toch 1a2 uur (voormiddag) te leren.

Vandaag en morgen nog wa werken aan projecten/verslagen, hopelijk benk er tegen morgenavond mee klaar zodatk dan ook kan beginnen leren :)

Matt.

Legacy Member
Kerstdag niets (familiefeest). Nieuwjaar proberen ganse dag te leren als 'k niet te moe ben van de dag ervoor (dus 't zal wellicht een bescheiden aantal uren worden). Oudjaar leren tot een uur of vier, vijf.

Infineon

Legacy Member
31 december en 1 januari plan ik alvast niets, 't zou me verwonderen moest er toch nen boek open geraken

NotoriousP

Legacy Member
Dit jaar willen ze nieuwjaar in Brussel vieren, heb daar persoonlijk niet zoveel zin in & mijn vriendin kan niet dus ik denk dat ik met nieuwjaar ook zal blokken.

Ben van de 23ste tem de 26ste al weg dus. :p

Racing_Genk

Legacy Member
Omfg, een of andere kleuter zit onze dropbox documenten constant te verwijderen. Amai zeg...

Matt.

Legacy Member
Pff, fucktards van de vakbonden, nu moet ik tot vrijdagmiddag in Gent blijven terwijl hier geen kat is en ik hier geen poot ga uitsteken. Niet dat dat het ergste is, wat denken ze eigenlijk te bereiken met hun stakingen. Dikke egoïsten zijn het, ze zouden zich moeten schamen. We zouden eens met gans de jonge garde op straat moeten komen, ze zijn hier alles aan 't vergooien en wie gaat er de dupe zijn? :angry:

Plutus

Legacy Member
Dju al weer kwart na 8, zou beter wat doorwerken als ik dit hoofdstuk vandaag af wil.. Avonden zijn echt mijn ding niet :sad:

Morrissey

Legacy Member
Vincort zei:
Hoelang gaan jullie zo al leren op een feestdag à la kerst of nieuwjaar?

Kerstdag toch proberen 2 a 3 uur in de voormiddag.

Nieuwjaar in principe heel de namiddag. Ik ga niet uitgaan dit jaar, maar wel eens goed uitslapen.

Snowyflake

Legacy Member
edraket zei:
Te veel hete wijven met Uggs aan in Gent. Fuck dat.
Fuck trouwens die losers die een ganse winter een korte broek dragen, dat is niet cool ofzo.

komde alleen maar tegen bij de burgies ze :unsure:

Vincort zei:
Hoelang gaan jullie zo al leren op een feestdag à la kerst of nieuwjaar?

Op 24 dec ongeveer halve dag en 25 dec halve dag. Op nieuwjaar plan ik altijd één uurtje. Kwestie van hoeveel zin ik er in heb maar dat ik geen achterstand op loop als het er niet van komt.

Utred

Legacy Member
Ik leer op kerstdag vollen bak, feest begint maar om 5-6 uur en tegen dan ben ik het meestal toch al beu. Op nieuwjaar zal er waarschijnlijk niet veel van in huis komen. Eerst kater en dan feest. Ben ik blijkbaar vergeten bij het opstellen van mijn planning.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan