Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Te veel hete wijven met Uggs aan in Gent. Fuck dat.
Fuck trouwens die losers die een ganse winter een korte broek dragen, dat is niet cool ofzo.

WolCoM

Legacy Member
Fuck that, opnieuw staking van nmbs. Donderdag nu. Kzal binnenkort gewoon men ticket niet meer invullen denk'k

Drew

Legacy Member
Laten we staken want we worden niet geraakt door de pensioenhervormingen whatsoever!

AJA

Misericordiam

Legacy Member
Booya, daarjuist nog eens m'n presentatie overlopen en 't loopt wel goed. Seffes nog eens nalezen en vanavond nog eens oefenen en m'n eerste examen is morgen een feit.

Alteration zei:

Would hit with the wrath of Thor's hammer.

samsonite

Legacy Member
laat ze maar staken

tip: Neem altijd de trein voor 7h en de kans is klein dat ge een serieuze vertraging gaat hebben!!!

(Bij mij werkt dat (van Gent richting Oostende) )

josilirios

Legacy Member
samsonite zei:
laat ze maar staken

tip: Neem altijd de trein voor 7h en de kans is klein dat ge een serieuze vertraging gaat hebben!!!

(Bij mij werkt dat (van Gent richting Oostende) )

de meeste mensen willen nog teruggeraken ook

TheRedDevils

Legacy Member
WolCoM zei:
Fuck that, opnieuw staking van nmbs. Donderdag nu. Kzal binnenkort gewoon men ticket niet meer invullen denk'k

Miljaar.
deredactie.be zei:
De kans is erg groot dat het tot een treinstaking komt
Gelukkig vertrek ik woensdag naar Gent. :D
En vrijdag terugkeren, ideaal :evil:

Matt.

Legacy Member
edraket zei:
Te veel hete wijven met Uggs aan in Gent. Fuck dat.
Fuck trouwens die losers die een ganse winter een korte broek dragen, dat is niet cool ofzo.

Uggs zijn fugly???

Th1x4nG

Legacy Member
FML, bus is niet komen opdagen deze morgen en we gingen in de les het examen van vorig jaar maken. Dan heb ik de auto genomen om mij op de ondergrondse parking van ne maat zijn kot te zetten.
Hij wil mij zo gidsen om niemand z'n plaats te pakken maar toch uit de weg te staan voor alles...

't Was sowieso extreem maatwerk geweest als het was gelukt, maar ik ben dus (doordak ook supergehaast was) met de voorste bumper op den hoek een bekke tegen die muur geschaafd.

't Is alleen maar lak (geverfde bumpers), maar 't is wel fucking dom. :sop: De 15 jaar oude Starlet van mijn peter, der zijn ergere dingen om te scharen maar ja, voor de rest was daar wel nog niks aan.

Tsubasa

Legacy Member
Starlets gaan zot lang mee!
Presentatie was wel goed, ben wel niet aan het woord geweest :unsure:. Over mijn delen werden geen vragen gesteld dus ja, lame om dan vlug het woord te nemen als iemand uit uw groep het beter kan uitleggen. Mijn deel zal duidelijk geweest zijn :cool:. Wel nog lang onderweg geweest, 't is druk op de weg!

Plutus

Legacy Member
Vandaag nog een hoofdstuk van Public Economics doen, morgen laatste 2 en dan is dat vak er voor een eerste keer 'doorgejaagd'. Deze namiddag Controleleer ook al afgewerkt :cool: en dan hopelijk morgen ook nog laatste stukje van Kwantitatieve Methoden doen, wat mij op 3 op 5 brengt.

joshetei

Legacy Member
Morrissey zei:
Een brommer is toch sowieso al een beetje fail?

Leuk om iedereen in de file te zien staan in de spits rond Gent hoor :D Er is geen snellere manier.

Utred

Legacy Member
Kutste deel van den blok zit er al ongeveer op!
Osteologie van de schedel is een hoer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan