Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
²Matt. zei:Pff, fucktards van de vakbonden, nu moet ik tot vrijdagmiddag in Gent blijven terwijl hier geen kat is en ik hier geen poot ga uitsteken. Niet dat dat het ergste is, wat denken ze eigenlijk te bereiken met hun stakingen. Dikke egoïsten zijn het, ze zouden zich moeten schamen. We zouden eens met gans de jonge garde op straat moeten komen, ze zijn hier alles aan 't vergooien en wie gaat er de dupe zijn?![]()
Wel nog kut voor de pendelaars die dan een examen of dergelijke hebben (zoals ik vorig jaar
).tuesadorable zei:Donderdag voorstelling van een project waar ik echt maanden aan heb gewerkt, soms 's nachts. Hoe ik in Brussel ga geraken weet ik zelfs niet... En ik moet er zijn, verdorie.
Kotgangerkes moeten niet zagen vind ik.![]()
Snowyflake zei:en ge weet dat eens je begint te kijken je blijft kijken e![]()
edraket zei:Ga op hotel of logeer ergens bij iemand die je kent. FIXED.
tuesadorable zei:Klasgenoten zitten niet in BXL op kot, op hotel gaan doe ik niet...Tenzij ik iemand anders de rekening kan sturen.
Maar goed, zit hier al 3 dagen thuis dus zal me deugd doen van onder de mensen te zijn.Th1x4nG zei:Scheelt er iets met mij dat da filmke van die brandende ***** mij echt niéts doet?![]()
geen buikpijn achteraf?josilirios zei:scheelt iets met u denk ik...
'k Had ook meer last van die afbeelding van hond+petarke in mond, maar als het u echt niets doet...geen buikpijn achteraf?