Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Baats

Legacy Member
Gunther D
Ok. Omdat ik iets goed te maken heb krijgt Iedereen die voor middernacht een mail stuurt ( met zijn adres en maat) naar [email protected] een exclusief 'ik zat in gunther d' tshirt. Levering ergens in 2012 ;)

Lorvet

Legacy Member
Den blok is hier 2 dagen bezig en mijn kamer is al een absoluut stort, benieuwd hoe het er hier uit ziet over een goeie maand :unsure:

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
iemand die brussel kent hier?
moet morgenavond naar Jules van Praetstraat en vertrek vanuit gent met auto. Waar parkeer ik best? Hoelang moet ik min of meer rekenen om daar te geraken?

Utred

Legacy Member
Game Of Thrones is uit! Wat een serie, kan nie wachten op seizoen 2. Nu ist gedaan met serieuze series tot na de examens, alleen nog grappige dingen van 20-30 minuten. Iemand tips voor als IT crowd uit is? Arrested Development en Community heb ik al gezien.

Cadiuro

Legacy Member
evil_konijn zei:
Game Of Thrones is uit! Wat een serie, kan nie wachten op seizoen 2. Nu ist gedaan met serieuze series tot na de examens, alleen nog grappige dingen van 20-30 minuten. Iemand tips voor als IT crowd uit is? Arrested Development en Community heb ik al gezien.

How I Met Your Mother, Big Bang, Avatar (geen sitcom maar wel enorm grappig), Flight of the Conchords (heel droge humor),...

Specialke is The Regular Show van Cartoon Network. Duurt tien minuten per aflevering, is heel absurd en niet altijd even grappig, maar daar zitten écht zalige stukken in. Heb daar zelf heel veel van genoten, maar je moet er wat voor zijn.

Morrissey

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
iemand die brussel kent hier?
moet morgenavond naar Jules van Praetstraat en vertrek vanuit gent met auto. Waar parkeer ik best? Hoelang moet ik min of meer rekenen om daar te geraken?

Ik zou u om te beginnen in een betalende parking zetten. Ze zijn momenteel aan het werken op de Anspachlaan, en de verkeershinder is echt niet te schatten. Daarstraks zat alles om 18 uur gewoon muurvast. Er is slechts 1 rijvak in plaats van de gebruikelijke 2, en dat is al een druk punt in de spits.

Om te parkeren is Parking 58 het beste. Van daar is het nog geen 5 minuten stappen, en je hebt een veilige parking. Tarieven zijn wel vrij hoog, iets van een 2,20 euro per uur. Wij stonden er deze avond 4 uur en dan was het 8,80.

Ik vind dat ook de makkelijkste parking, zeker als je van Gent komt. De snelweg af, Keizer Karellaan afrijden, eerste tunnel nemen en dan op het einde van de tunnel naar rechts en je bent op 500 meter van die parking. Ik kom van Ternat, en parkeer mij nagenoeg altijd daar. Altijd plaats genoeg :)

Qua reistijd is het wat afhankelijk van welk uur je gaat. Als je om 20 uur gaat, zal je van uit Gent een half uurtje, a 45 minuten er over doen. Als je om 5 uur vertrekt, kan je makkelijk rekenen om anderhalf uur. Mijn moeder is om 17 uur vertrokken in Ternat, en was om 18u45 in Parking 58, maar dat is wel uitzonderlijk. Maar als je ergens rond 18 uur moet zijn, vertrek dan zeker maar anderhalf uur op voorhand.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat er extra verkeer gaat zijn door de stakingen. Verkeer gaat morgen de hel zijn...

@Evil_konijn: Entourage, It's always sunny in Philadelpia, How to make it in America. De eerste en de laatste zijn vooral sterke en leuke verhalen, iets minder humor (al vond ik Entourage geweldig). It's always sunny is (imo) een van de geniaalste series ooit. Bizar, maar heel grappig.

Utred

Legacy Member
Allemaal al gezien, behalve HIMYM maar daar blijf ik uit principe van weg.

@Evil_konijn: Entourage, It's always sunny in Philadelpia, How to make it in America. De eerste en de laatste zijn vooral sterke en leuke verhalen, iets minder humor (al vond ik Entourage geweldig). It's always sunny is (imo) een van de geniaalste series ooit. Bizar, maar heel grappig.
Tzal Entourage worden waarschijnlijk, veel goeie dingen van gehoord.

edraket

Legacy Member
evil_konijn zei:
Allemaal al gezien, behalve HIMYM maar daar blijf ik uit principe van weg.


Tzal Entourage worden waarschijnlijk, veel goeie dingen van gehoord.

Daar gaat uwen blok. Entourage is superverslavend.

Drew

Legacy Member
Hebt ge nu na drie richtingen nog niet door dat je tijdens de blok géén series moet beginnen ontdekken? De focus verschuift van uw cursus naar wanneer ge aflevering x gaat kijken.

Utred

Legacy Member
Ah nee, zal ik eens opzoeken.
Ik ben trouwens ook grote fan van Avatar, fantastische cartoon. Al die achterlijke my little pony mongolen zouden beter daar naar kijken. Vorig jaar was het 2 keer avatarmarathon in een weekend tijdens de examens, en ik heb 2 keer gans gekeken. Jammer dat de film zo'n scharminkel is.

Kut, Entourage heeft al 7 seizoenen. Zijn die allemaal goed?


Hebt ge nu na drie richtingen nog niet door dat je tijdens de blok géén series moet beginnen ontdekken?
Hebt ge nu nog altijd nie door dat ik niet ben gestopt omdat ik slechte punten had?
Kmoet toch iets hebben als ontspanning, en tis oftewel series oftewel Skyrim. En dan lijkt dit mij een beter idee:p

Racing_Genk

Legacy Member
Gaat afwassen met warm water veeeeel beter?

Want ik krijg het vuil nie meer van mn borden:sad: (nog van vorige week oa)

Morrissey

Legacy Member
Seizoen 1 is minder, maar 2, 3, 4 en 5 zijn echt zware top. 6 en 7 zijn wederom wat minder. Maar die 4 seizoenen zijn echt ge-ni-aal. Voor mij de beste sitcom die ik gezien heb.

edraket

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Gaat afwassen met warm water veeeeel beter?

Want ik krijg het vuil nie meer van mn borden:sad: (nog van vorige week oa)

Afwassen doetge altijd met warm water, duuuuh. Wat een noob.

Racing_Genk

Legacy Member
Lol, da weet ik ook maar ik heb geen warm water in mn kamer zelf en we hebben geen gemeenschappelijke keuken.

Dus voor warm water moet ik in de badkamer warm water gaan halen met een emmer ofzo.. dermee dus dak altijd met koud water afwas
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan