Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
Geen idee. Nu lijkt da net alsof ik in zo'n krot zit maar das dus nie het geval. :p

Cadiuro

Legacy Member
Op mijn kamer heb ik geen warm water, maar uiteraard in keuken en douche wel

Matt.

Legacy Member
Er is zoveel wettelijk verplicht. Als het ooit brand in de gang hier mag ik het vergeten. De huisbazin zei "ge moet maar via de dakgoot naar de buren kruipen". Right, fragiel dakgootje op 't 4de verdiep. :')

NotoriousP

Legacy Member
evil_konijn zei:
Game Of Thrones is uit! Wat een serie, kan nie wachten op seizoen 2. Nu ist gedaan met serieuze series tot na de examens, alleen nog grappige dingen van 20-30 minuten. Iemand tips voor als IT crowd uit is? Arrested Development en Community heb ik al gezien.

Scrubs, ben je wel even zoet mee.

Orchidee

Legacy Member
Allé, morgen slechts 1uurtje les (8u40-9u40). Merendeel van mijn klasgroep pendelt (we zitten slechts met drie op kot) en de meeste hebben geen oplossing om er morgen te geraken. Tis ook wel stom om zo vervoer voor 1u les te moeten regelen, stomme stakers! Kzal best rap nog es de vorige les herhalen want in zo'n klein groepke en met een docent die constant vragen stelt aan zijn studenten... :s

Racing_Genk zei:
Geen idee. Nu lijkt da net alsof ik in zo'n krot zit maar das dus nie het geval. :p

Ikzelf heb ook geen gemeenschappelijke keuken en geen warm water op mijn kamer.
Er bestaan waterkokers voor zo'n situaties, zeer handig!;)

Ironpole

Legacy Member
Saaie oefeningen hier ze... 't Zijn eerder gedrochten die u de zotste dingen laat afleiden waarin ge geen schrijffouten moogt maken of het is gans verkloot. Ik kan mijnen tijd wel nuttiger spenderen. :(

glashelder

Legacy Member
Fuck, waarom heb ik die paper nu nog niet. 't Zal dan pas morgen zijn en dan mag ik weer op het allerlaatste moment doorwerken omdat hij vrijdag moet af zijn, terwijl die andere hem al 3 dagen aan 't doorlezen zijn :sop:

Duckwhisperer

Legacy Member
Met 3 man ons uitgekeken naar een mitraillette eten in de Frietketel.
Geeft ge daar uw bestelling door en net als alles er op staat: "Ah oei, de mitrailletten zijn op."
Fffuuuuuuu. :angry:

Matt.

Legacy Member
Ze zouden beter wa hun capaciteit opdrijven, ik ga gewoon niet meer omdat ik te lang moet wachten en er wat verder in de straat ook een goei frituur is!

glashelder

Legacy Member
Hah, maar best dat ik dat hier nalees.

"Mogelijke onderwerpen die in de vragenlijst aan bod kunnen komen zijn: hoe goed kent de respondent zijn gezelschap, hoe vaak zien zij deze personen, hoe dicht staan deze personen letterlijk en figuurlijk bij de respondent, enzovoort."

Fuck, Athena valt uit en 't is een tijd geleden dat ik gesaved heb :cry:

samsonite

Legacy Member
noch railtime nog de telefoon voor te vragen wanneer mijne trein vertrekt werkt:doh:
alles zit vast:doh:

EDIT; Het leven zoals het is
"'Dit is mijn 120ste spoorstaking'" => Proficiat

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Morrissey zei:
Ik zou u om te beginnen in een betalende parking zetten. Ze zijn momenteel aan het werken op de Anspachlaan, en de verkeershinder is echt niet te schatten. Daarstraks zat alles om 18 uur gewoon muurvast. Er is slechts 1 rijvak in plaats van de gebruikelijke 2, en dat is al een druk punt in de spits.

Om te parkeren is Parking 58 het beste. Van daar is het nog geen 5 minuten stappen, en je hebt een veilige parking. Tarieven zijn wel vrij hoog, iets van een 2,20 euro per uur. Wij stonden er deze avond 4 uur en dan was het 8,80.

Ik vind dat ook de makkelijkste parking, zeker als je van Gent komt. De snelweg af, Keizer Karellaan afrijden, eerste tunnel nemen en dan op het einde van de tunnel naar rechts en je bent op 500 meter van die parking. Ik kom van Ternat, en parkeer mij nagenoeg altijd daar. Altijd plaats genoeg :)

Qua reistijd is het wat afhankelijk van welk uur je gaat. Als je om 20 uur gaat, zal je van uit Gent een half uurtje, a 45 minuten er over doen. Als je om 5 uur vertrekt, kan je makkelijk rekenen om anderhalf uur. Mijn moeder is om 17 uur vertrokken in Ternat, en was om 18u45 in Parking 58, maar dat is wel uitzonderlijk. Maar als je ergens rond 18 uur moet zijn, vertrek dan zeker maar anderhalf uur op voorhand.

Om nog maar te zwijgen van het feit dat er extra verkeer gaat zijn door de stakingen. Verkeer gaat morgen de hel zijn...

@Evil_konijn: Entourage, It's always sunny in Philadelpia, How to make it in America. De eerste en de laatste zijn vooral sterke en leuke verhalen, iets minder humor (al vond ik Entourage geweldig). It's always sunny is (imo) een van de geniaalste series ooit. Bizar, maar heel grappig.

super, merci voor de tips:applause::applause:
moet om 8u ten laatste daar zijn en vertrek om 6u in gent, zal wel lukken zeker!

Plutus

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
super, merci voor de tips:applause::applause:
moet om 8u ten laatste daar zijn en vertrek om 6u in gent, zal wel lukken zeker!
Moet er ook rond dat uur zijn, normaal gezien is het richting Brussel zo druk niet hoor :p (toch niets in vergelijking met de spits 's morgens).

Orchidee

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Allé, morgen slechts 1uurtje les (8u40-9u40). Merendeel van mijn klasgroep pendelt (we zitten slechts met drie op kot) en de meeste hebben geen oplossing om er morgen te geraken. Tis ook wel stom om zo vervoer voor 1u les te moeten regelen, stomme stakers! Kzal best rap nog es de vorige les herhalen want in zo'n klein groepke en met een docent die constant vragen stelt aan zijn studenten... :s

Fack! Wekker een uur verkeerd gezet!:(:(

TheRedDevils

Legacy Member
Matt. zei:
Ze zouden beter wa hun capaciteit opdrijven, ik ga gewoon niet meer omdat ik te lang moet wachten en er wat verder in de straat ook een goei frituur is!

De papegaai? Kga daar bijna elke week :D

Kga eens aan Frans beginnen, heb er 5 dagen voor dus erg veel tijd zal ik er nu niet insteken :p
Vooral die vocabulaire :sad:

freakykiller

Legacy Member
Leren gaat niet vooruit, geen idee waarom. Veel uren, weinig resultaat :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan