Th1x4nG
Legacy Member
McGregor zei:Met iemand die een paar rijen achter u zat. Maar u zult me niet kennen, ik kom niet vaak naar de les. Zit je nu in de les?
U? De max

Ja, ik zit in de les. Eerste keer naar boekhouden gekomen misschien daarnet? Een keer laptop opendoen is wel verloren daar.

Dan moet je een documentje invullen met wie het meest aan wat heeft gewerkt (ik pagina 3-6, iemand anders pagina 6-9 etc). Vraagt er ene of ze overal een beetje bijmag, aangezien ze gisteren nog veel zinnetjes heeft moeten aanpassen. Euh, nee?
ad:
. 