Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
McGregor zei:
Met iemand die een paar rijen achter u zat. Maar u zult me niet kennen, ik kom niet vaak naar de les. Zit je nu in de les?

U? De max :D
Ja, ik zit in de les. Eerste keer naar boekhouden gekomen misschien daarnet? Een keer laptop opendoen is wel verloren daar. :(

glashelder

Legacy Member
Zagegroepje :sop: Dan moet je een documentje invullen met wie het meest aan wat heeft gewerkt (ik pagina 3-6, iemand anders pagina 6-9 etc). Vraagt er ene of ze overal een beetje bijmag, aangezien ze gisteren nog veel zinnetjes heeft moeten aanpassen. Euh, nee?

En dan een anderen die zit te zagen dat de ruimte tussen de alinea's niet volgens de BIN-normen is volgens hem... Zijn tekst was gewoon doorlopend, wel met enters maar geen witruimte. Ja, lekker overzichtelijk is dat.

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
De papegaai? Kga daar bijna elke week :D

Kga eens aan Frans beginnen, heb er 5 dagen voor dus erg veel tijd zal ik er nu niet insteken :p
Vooral die vocabulaire :sad:

Papegaai indeed.
Examen was ni goed, één klik ni gemaakt waardoor ik vraag 2 ni kon oplossen, en aangezien vraag 4 daar een vervolg op was, die ook niet kunnen oplossen. Die wel formulematig opgelost maar geen resultaat, misschien toch nog wat punten dus. Vraag 1&3 heb 'k juist, vraag 5 niet. Al een geluk dat het maar op 4 van de 20 punten stond. Ik gok op 1.5/4!

Burrid

Legacy Member
Enorm vervelend als er in het begin van het schooljaar geen les wordt gegeven, maar de inhaalweek dan wel volgepropt wordt met lessen en ambetante taken..

glashelder

Legacy Member
Ik kan echt geen oefeningen maken hé. Ik doe dat gewoon niet graag. Ik pak die oefeningen, ik bekijk dat eens, pruts een beetje in SPSS, zoek de oplossing "ah ja, zo." De volgende oefeningen skip ik al de eerste 3 stappen, bekijk gewoon de oplossing omdat ik geen zin heb om 10x hetzelfde te doen. "Ah ja, dat snap ik."

En dan na 15 minuten "goh, ik ben al klaar met de oefeningen" :doh:

McGregor

Legacy Member
Th1x4nG zei:
U? De max :D
Ja, ik zit in de les. Eerste keer naar boekhouden gekomen misschien daarnet? Een keer laptop opendoen is wel verloren daar. :(

Nee, de eerste les boekhouden was ik er ook.
Ik ben daarnet naar M&O gegaan enkel om mijn individuele taak in te dienen. Dan was ik terug weg :evil:.

In het tweede semester zal ik wel eens goededag tegen u zeggen. Dan weet je wie ik ben. :p

Matt.

Legacy Member
Als ze morgen nog staken en mijn ma niet om me kan komen, zal 'k maar met de fiets naar huis gaan. 50km, ca va nog.

bludgeoned

Legacy Member
Matt. zei:
Als ze morgen nog staken en mijn ma niet om me kan komen, zal 'k maar met de fiets naar huis gaan. 50km, ca va nog.
Ik ga zaterdag met de fiets naar Torhout vanuit Gent :)
Komt neer op 56 km en laatste keer heb ik er 01:46:52 over gedaan blijkbaar. Als ik dit doe met het openbaar vervoer zal dit hetzelfde zijn.

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Als ze morgen nog staken en mijn ma niet om me kan komen, zal 'k maar met de fiets naar huis gaan. 50km, ca va nog.

Waarom kan je niet in Gent blijven?
Psychologie is hier zwaar mijn kloten aan het uithangen. Gaat veel trager dan verwacht, dus zelfs al had ik gisteren heel de dag geleerd moest ik toch nog verder doen vandaag. Dus uiteindelijk ben ik geen tijd verloren door Game of Thrones!

Alteration

Legacy Member
evil_konijn zei:
Waarom kan je niet in Gent blijven?
Psychologie is hier zwaar mijn kloten aan het uithangen. Gaat veel trager dan verwacht, dus zelfs al had ik gisteren heel de dag geleerd moest ik toch nog verder doen vandaag. Dus uiteindelijk ben ik geen tijd verloren door Game of Thrones!

Sociologie kan er ook wat van.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan