Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
bludgeoned zei:
Ik ga zaterdag met de fiets naar Torhout vanuit Gent :)
Komt neer op 56 km en laatste keer heb ik er 01:46:52 over gedaan blijkbaar. Als ik dit doe met het openbaar vervoer zal dit hetzelfde zijn.

Snelle fietser. :p Op mijn krot haal ik geen hoge snelheden. :p

evil_konijn zei:
Waarom kan je niet in Gent blijven?
Psychologie is hier zwaar mijn kloten aan het uithangen. Gaat veel trager dan verwacht, dus zelfs al had ik gisteren heel de dag geleerd moest ik toch nog verder doen vandaag. Dus uiteindelijk ben ik geen tijd verloren door Game of Thrones!

Mijn cursussen liggen al thuis, en ik wil kerstmis vieren met m'n familie. :)

Nas

Legacy Member
Mijzelf getrakteerd op een bisque (van Knorr) :unsure:
Kwestie van al wat in de sfeer te komen van de eindejaarsfeesten.

bludgeoned

Legacy Member
Matt. zei:
Snelle fietser. :p Op mijn krot haal ik geen hoge snelheden. :p



Mijn cursussen liggen al thuis, en ik wil kerstmis vieren met m'n familie. :)
Koersfiets hé.

Subai

Legacy Member
evil_konijn zei:
Waarom kan je niet in Gent blijven?
Psychologie is hier zwaar mijn kloten aan het uithangen. Gaat veel trager dan verwacht, dus zelfs al had ik gisteren heel de dag geleerd moest ik toch nog verder doen vandaag. Dus uiteindelijk ben ik geen tijd verloren door Game of Thrones!

Rare redenering heb jij :D

Matt. zei:

Dat was te pijzen hé! Ge kunt uw stalen ros in Gent laten :)

OT: efkes 2uur bezig geweest met mijn cursussen te ordenen en te checken op volledigheid. Grr, damn you PPT-slides!

lantaarnpaal

Legacy Member
Th1x4nG zei:
U? De max :D
Ja, ik zit in de les. Eerste keer naar boekhouden gekomen misschien daarnet? Een keer laptop opendoen is wel verloren daar. :(

zit jij toevallig vaak vanvoor op donderdagnamiddag?

Brek

Legacy Member
Polnud zei:
zit jij toevallig vaak vanvoor op donderdagnamiddag?

Ik heb één les waar hij ook zit en daar zie ik hem altijd linksvoor zitten, kans zit erin. :p
Iedereen kent thixang, maar hij weet van niks. :lol:

Misericordiam

Legacy Member
Lol al die stalkers hier van thix4ng.


Would brotect anus just in case.

Baats

Legacy Member
Eerste vak 'geleerd'. Privaatrecht :)

Voor het examen nog eens 4 dagen gepland om dat volledig door te nemen, dus dat moet zeker en vast volstaan.

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Eerste vak 'geleerd'. Privaatrecht :)

Voor het examen nog eens 4 dagen gepland om dat volledig door te nemen, dus dat moet zeker en vast volstaan.

whut? :oink:

Hoe lang heb je daarvoor nodig gehad? Dat is toch super veel?

Nas

Legacy Member
Shit, marginaal.

En dat een wijf: "Ja, ik ben naar de kapper geweest voor mijn haar."
Tiens das ook raar dat ge niet naar de kapper gaat voor 300g américain. :unsure:

Duckwhisperer

Legacy Member
Hoe langer buiten de zon schijnt, hoe beter ik studeer.
Misschien beter toch niet naar Rovaniemi op Erasmus gaan. :unsure:

Lukieezzz

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Hoe langer buiten de zon schijnt, hoe beter ik studeer.
Misschien beter toch niet naar Rovaniemi op Erasmus gaan. :unsure:

In Rovaniemi zal er wel niet meer veel zon zijn rond deze tijd :p
Waarom zou ge die bestemming kiezen? Da's wel ver van alles.
Ik ga volgend jaar normaal naar Helsinki, maar ik wil dan ook wel zeker eens Lapland bezoeken :D

Duckwhisperer

Legacy Member
Dat is de hoogst gelegen faculteit waar wij naartoe kunnen. Maar gewoon dus om aan te tonen dat ik daar al zeker niet heen moet. :p

Ik ga wel bij de moffen. :evil:

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Recht was al aangeduid, op 4 dagen neem je dat boek door hoor :)

Ah bij mij is ook al alles aangeduid, wel nog niet geleerd. Heb er in de blok 3 dagen voor gepland en nog eens 5 voor het examen dus zal hopelijk genoeg zijn :D Ik begin pas zaterdag echt met studeren want deze week kwam er toch altijd vanalles tussen voor groepswerken of van keuzevakken plots extra hoofdstukken zelfstudie etc ...

Baats zei:
Trouwens, failtje in mijn cursus:

http://i.imgur.com/SXFkP.jpg
Haha :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan