Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ironpole zei:Hoeveel dagen hebt gij voor Bio? Ik heb er drie dus ik ga dat zo houden, niets voor in den blok doen...
Morrissey zei:Bij mij op school, 0,01 euro per kopie.

Farma in Gent.Svenno zei:Farma?
cdp1193 zei:Farma in Gent.
Lospeed zei:Vorig jaar waren er 2 dingen van de theorie die ik echt niet wou krijgen op het examen omdat ik ze wat minder kon dan de rest, het waren net die 2 dat hij vroeg...

Jij zit wrs in Leuven? Of Brussel?Morrissey zei:Bij mij op school, 0,01 euro per kopie.
Lospeed zei:Alsof die practicumpunten van fysica iets uitmaken voor je examen...
Doe het nu voor de tweede keer mee, zorg gewoon dat je die cursus van de eerste pagina tot de laatste kent zodat je zeker slaagt op/door je theorie.
Vorig jaar waren er 2 dingen van de theorie die ik echt niet wou krijgen op het examen omdat ik ze wat minder kon dan de rest, het waren net die 2 dat hij vroeg... dus je moet echt wel alles kennen.
.TimeFtw zei:Meest gebruikte excuus ooit?![]()


Lospeed zei:Het klinkt inderdaad zo, maar was toch wel echt het geval. Had namelijk nog de tijd om alles te herhalen buiten 2 bewijzen... Het gevoel dat ik had toen ik mijn blad omdraaide om eraan te beginnen was niet bepaald prettig toen ik die 2 vragen zag.
Achja, daaruit heb ik nu wel geleerd dat ik maar beter alles perfect moet kunnen om niet nog eens zoiets voor te hebben. op zo een examen. Het is pech ja, maar eigenlijk moest ik maar zorgen dat ik het kende he.![]()
pietjepek zei:Dag 1 van de blok.Twee uur overslapen.
Ah yes, familiar ground
freakykiller zei:2 denk'k, maar enkele dagen erna hebben we sysi :doh:
Lorvet zei:2 blijkbaar, maar in het jaar heb ik niets gedaan ervoor buiten mijn notities bijhouden, was al een prestatie op zich.

Geen realiteitszin! 
Drew zei:Ik kan nie opstaan als 't donker is![]()
Duckwhisperer zei:Ik ook nie. 8u wekker, shit das nog donker, terug bed in. 10u opstaan.
Not good.
Ge bedoeld, één dag biosystemen en 3 dagen systemen en signalenIronpole zei:'k Heb ook een paar dagen SySi na Biosystemen. Was van plan om misschien één dag SySi te doen die drie dagen voor Biosystemen maar weet van mezelf dat ik dat niet echt kan, zo dicht bij een examen nog rap ff een ander vak doen. Heb Biosystemen semi goed bijgehouden, na de lessen de slides nog eens overlopen en alle woorden die ik net snapte gegoogled en erbij geschreven. Dus het is zowat blok-klaar.
SySi ga ik in den blok volledig studeren om dan in de examenperiode enkel te hoeven herhalen en extra oefeningen moet maken om alles goed beet te hebben. (we hebben daar eigenlijk 3 dagen voor) Heb alle oefeningen van de oefenlessen al afgewerkt (buiten de laatste twee) dus dat zit nog wel goed.
Ben nu bezig met schijtoefeningen, 't werd weer door nen natuurkundige gegeven ze!Geen realiteitszin!
![]()
?
pietjepek zei:Dag 1 van de blok.Twee uur overslapen.
Ah yes, familiar ground
