Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Fliblit

Legacy Member
NotoriousP zei:
Vandaag een vakje afgedrukt, veel teveel naar mijn goesting. Toch een vakje of 2 laten vallen. :p Ik denk de 2 vakken op woensdag, dan heb ik enkel maandags en vrijdags examen, kan het rustiger aan. :cool:

Zo makkelijk dat je daarover gaat, ik zou net alles doen om herexamens te vermijden :p

coldplayke

Legacy Member
Utred zei:
Pantagruel is de max. Alles van Racine is een verschrikking.

Wij lezen Pantagruel niet, wij lezen Gargantua :p
(Het maakt wel deel uit van dezelfde reeks, wat je waarschijnlijk wel weet)
Wij lezen Phèdre van Racine...zucht :(
En het zijn dan maar 6 pagina's :p

Atmosphere zei:
Hier bezig met Inleiding voornaamste moderne literaturen. Gaat aan geen kanten vooruit. Begin valt nog mee maar meer naar het einde toe meer en meer namen en werken. FFFFFFFUUUUUU

Welke moderne auteurs? Ik hoop voor jou niet James Joyce :puke:

Lorvet

Legacy Member
Hebben ze ook iets als historische kritiek in Leuven? Voor zover ik gehoord heb is dat in Gent 1 dikke diarree van namen, jaartallen, plaatsen, etc.

Th1x4nG

Legacy Member
Matt, hebt gij Forbrydelsen uitgekeken? Vanaf wanneer wordt dat goed? Ik heb er 5 gezien en vind het maar een beetje depri momenteel, komt daar beterschap in?
Hoe heette die andere Deense serie weer?

Ik wil graag op uw prikbord schrijven ma da staat uit, en pm'en is me dan weer wa te persoonlijk. :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
Fliblit zei:
Zo makkelijk dat je daarover gaat, ik zou net alles doen om herexamens te vermijden :p

Mja het ding is, mijn vriendin doet vakantiewerk, de meeste van mijn vrienden werken al en de anderen gaan wrs ook 2de zit hebben. Ik heb nu 4 jaar op rij geen 2de zit gehad en van Juli kan ik genieten maar in Augustus verveel ik mij echt...

+ ik zit nu met 31 studiepunten aan examens, volgend semester maar 21 dus de kans is groot dat het bij die 2 vakken 2de zit zal blijven, dat is nu geen ramp hé. Zo'n zware vakken zijn het trouwens niet maar ik kan de tijd goed gebruiken voor andere vakken.

Bovendien blijkt de sector meer en meer naar mensen te zoeken met een doctoraat en daarvoor moeten uw punten toch al wat deftig zijn.

tom1

Legacy Member
Matt. zei:
Vak van Norbert? :p

Rest and digest kicks in, rond 21h nog eens wa proberen studeren...

Ja, wel moeilijker dan verwacht :--p. Das precise bedoeld voor mensen die daar thesissen!

Th1x4nG

Legacy Member
Mja, ook beter wat dikke punten halen dan alles net erdoor.
Ik zou graag één vak totaal links laten liggen maar da's het laatste examen. :sop:

-::Kratos::-

Legacy Member
31 studiepunten afleggen na zo een lange blok en nog steeds 2 vakken moeten laten vallen. Amai, ik zou mijn studiemethode eens herbekijken.

Th1x4nG

Legacy Member
-::Kratos::- zei:
31 studiepunten afleggen na zo een lange blok en nog steeds 2 vakken moeten laten vallen. Amai, ik zou mijn studiemethode eens herbekijken.

lolwut? Hij zegt er dan ook nog bij dat hij al 4 jaar geen herexamens heeft. En 31 is weinig of wa bedoelt ge? :unsure:

stinky

Legacy Member
Lol, bijna iedereen gaat hier rond de 30 studiepunten moeten afleggen.

OT: Ik HAAT maple, vies vuil kutprogramma.

Nunak

Legacy Member
Bah serieuze off-day tot nu toe. Maar er is nog niks verloren! Nalu en goan!

Matt.

Legacy Member
-::Kratos::- zei:
31 studiepunten afleggen na zo een lange blok en nog steeds 2 vakken moeten laten vallen. Amai, ik zou mijn studiemethode eens herbekijken.

We studeren niet allemaal een vuilbakrichting é. :s:s

tom1

Legacy Member
Desondanks, is 31 studiepunten in het eerste semester niet echt iets onoverkomelijk ze :p

-::Kratos::-

Legacy Member
31 studiepunten is een normaal semester, niets extra zwaar hoor. Als je onder het jaar wat gewerkt hebt, mag dat toch geen probleem zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan