Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Th1x4nG zei:Formatteren.

Iemand zei:Nop, formatteren is niet nodig. Heb dat zelf es opgelost bij mijn nonkel zijn pa via systeemherstel. Staan tuts op het net.![]()


Th1x4nG zei:Waarom ben ik deze schijtrichting ook al weer gaan volgen
Ik kan me in niks interesseren deze blok.

Het is ook niet dat ik warm loop bij eender welke andere richting.

Th1x4nG zei:Edit: Nieuw geklaag.
Pa komt thuis van z'n werk en begint hier nog wa te roepen dak nog wakker ben... Terwijl ik letterlijk elke dag zo laat wakker ben. Wat denkt hij nu, dat ik slaap tot 14u maar dan wel in mijn bedje lig om middernacht? Triestige plant eigenlijk.
Aan 't slapen = gezaag
Ni aan 't slapen = gezaag
Leren terwijl ik 'in zijn weg zit'/op een uur dat hem niet past = gezaag
Ni aan 't leren = gezaag
Ik ga ne keer ne zaaglijst aanmaken in Excel denk ik... datum, tijd, uitspraken die hij doet![]()





TheRedDevils zei:Amper een paar uur geslapen, typisch.
Geen idee hoe het komt. Tegen 1 uur eindelijk in slaap gevallen, dan om 2 uur 30 ofzo wakker geworden en tegen half 5 nog eens. Hoorde zelfs mijn kotgenoot die nog aan het blokken was (2 verdiepingen lager), iets in de oven steken
Vrijdag de 13de, duidelijk
Hopelijk gaat het examen goed, succes Baats en Snowyflake!

