Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
toen was ik er ook nog door
De jaren erna, dat is een ander verhaal...

nu nog wel ff studeren :p
ne goeie nacht nog allemaal

morgen dagske op den bureau doorbrengen wilde zeggen :s

glashelder

Legacy Member
Great, trouwens. Om 20u ging ik nog even de tweede helft van de cursus herhalen.

Ben daar nog steeds niet mee begonnen. Morgen examen.

Utred

Legacy Member
Matt. zei:
Wtf spammers. :')

Veel mensen die hier al weg zijn sinds deel 2. :p
Zeg meta, volgend semester nog examens of is 't de laatste keer dat we u hier zien? :cry:




Idem. Hoewel, PhD's zijn ook studenten. :unsure: Maar goe, als gans de oude garde hier buiten is, zal 't hier toch ni meer leuk zijn. :s

Ik neem over!
Ik kan die stof hier zo zwaar. Tis mondeling morgen, da mens komt klaar als ze mij bezig hoort.

insomnia

Legacy Member
glashelder zei:
Morgen examen.

Same, tijd voor te gaan pitte denk ik, zodat 'k toch hopelijk aan 6u slaap geraak. Here's to nooit dat vak nog eens vast te hoeven pakken :unsure:

Subai

Legacy Member
Utred zei:
Ik neem over!
Ik kan die stof hier zo zwaar. Tis mondeling morgen, da mens komt klaar als ze mij bezig hoort.

En dat is uw bedoeling? :evil:

OT: zit totaal niet op schema, maar ben alles nog derin aant rammen! Go go! Wel nen golden gedronken nu om niet te moe te worden... (sommige stukken zijn écht boring to the ass).

edit: als ik zo lees wat ik allemaal schrijf ben ik gelijk nen 13-jarige, jesus! Ik moet stoppen met naar Jersey Shore te kijken.

Th1x4nG

Legacy Member
Subai zei:
als ik zo lees wat ik allemaal schrijf ben ik gelijk nen 13-jarige, jesus! Ik moet stoppen met naar Jersey Shore te kijken.
boring to the ass :rofl:

strijk

mijn dag so far:
- nutteloze nacht, vroeg gaan slapen rond 3u30 en dubbele wekker gezet voor 10u30
- om 10u30 zwaar 'fuck this shit'-gevoel
- opgestaan iets na 14
- tot 17u de beurs in 't oog gehouden en wa geld gecasht (weer wa kansen laten schieten maja, me dagen gelijk vandaag kan 'k later m'n brood nog verdienen)
- bus + Zweedse les = 5 uur kwijt van m'n dag
- nu moe van de Zweedse les
- ontdekt da die Millennium-trilogie Zweeds is... boeken nooit gelezen ma schijnt da de films nog wel te bezien zijn, 3 keer BD50 aan 't binnenhalen. Aw yiss.

mmh :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Fliblit zei:
Poor people have it,
Rich people need it
and when you eat it
you might starve to death.
What is it?
Hint: Dezelfde hoeveelheid punten die ik krijg voor deze vraag.

:rofl::rofl::rofl:

Is echt den beste :lol:

Goed, ga slapen. Morgen tijd tot 13u45 - 14u voor de rest, want mag met den auto. 'T is wel nog iets, maar doenbaar op 3u. Hopelijk vallen de vragen morgen mee. Slaapwel spammers

Snowyflake

Legacy Member
wtf spammers :o kga effkes studeren kom terug nieuwe topic en kgeraak al niet in de top 10 pagina's niemeer ... Is't de bedoeling dat we morgen deel 18 halen ofzo? :p

Baats zei:
@TRD en Snowy: printen jullie nog wetsartikelen af? Ik ga denk ik gewoon met mijn bamacodex '10-'11, 'k zal alles daar wel in vinden zeker? :p

Ik pak ook gewoon mijn bamacodex 10-11 mee kga mij niet bezig houden met al die dingen te printen, de kans dat hij naar één van die dingen verwijst ... en WAO ken ik ookal vanbuiten ondertussen :p

Th1x4nG

Legacy Member
Snowyflake zei:
wtf spammers :o kga effkes studeren kom terug nieuwe topic en kgeraak al niet in de top 10 pagina's niemeer ... Is't de bedoeling dat we morgen deel 18 halen ofzo? :p
50 posts per pagina zetten, dan hebde da probleem ni ;)

en ja.

metaphore

Legacy Member
Religie zit erin. God heeft geen geheimen meer voor mij en dat heeft het atheïsme alleen maar aangewakkerd :p

Nog een aflevering van thuis zien en dan slapen

Exorikos

Legacy Member
metaphore zei:
Religie zit erin. God heeft geen geheimen meer voor mij en dat heeft het atheïsme alleen maar aangewakkerd :p

Nog een aflevering van thuis zien en dan slapen

Wijf. :s:s:s:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan