Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Toen was ik nog een DBZ-figuurtje

Ja ik kan mij da nog herinneren, maar ik weet wel nimeer hetwelke :p

@edraket:
Bent gij eigenlijk ni ooit moderator geweest in werk & studie? of beeld ik mij da maar in?

Iemand

Legacy Member
edraket zei:
Waar is den tijd me de Santa :s:s:s #5Knetto #TOPADVOCAAT

't Is wel zo. Vele mensen zijn na hun studie weg en zo voel ik me ook oud worden op dit forum.

Oh well! Ben hier nog dit en volgend academiejaar. (h)

Matt.

Legacy Member
Wtf spammers. :')

Veel mensen die hier al weg zijn sinds deel 2. :p
Zeg meta, volgend semester nog examens of is 't de laatste keer dat we u hier zien? :cry:


Iemand zei:
't Is wel zo. Vele mensen zijn na hun studie weg en zo voel ik me ook oud worden op dit forum.

Oh well! Ben hier nog dit en volgend academiejaar. (h)

Idem. Hoewel, PhD's zijn ook studenten. :unsure: Maar goe, als gans de oude garde hier buiten is, zal 't hier toch ni meer leuk zijn. :s

Hellrabbit

Legacy Member
Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt :s

gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
:applause: nu weet ik het weer!!

Matt. zei:
Wtf spammers. :')

Veel mensen die hier al weg zijn sinds deel 2. :p
Zeg meta, volgend semester nog examens of is 't de laatste keer dat we u hier zien? :cry:
Ik denk dat het de allerlaatste keer is, of ik zou in augustus nog terug moeten komen. Dan is het wel de schuld van het forum want heb vandaag ni veel anders gedaan dan hier gezeten :s

Maar ik zal tijdens de volgende examenperiode wel eens goeiedag komen zeggen

Exorikos

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt :s

gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

Nog eentje! :(

Iemand

Legacy Member
Matt. zei:
Wtf spammers. :')

Veel mensen die hier al weg zijn sinds deel 2. :p
Zeg meta, volgend semester nog examens of is 't de laatste keer dat we u hier zien? :cry:




Idem. Hoewel, PhD's zijn ook studenten. :unsure: Maar goe, als gans de oude garde hier buiten is, zal 't hier toch ni meer leuk zijn. :s
True
Hellrabbit zei:
Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt :s

gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

Pak een creditcontract e :s

Matt.

Legacy Member
metaphore zei:
:applause: nu weet ik het weer!!


Ik denk dat het de allerlaatste keer is, of ik zou in augustus nog terug moeten komen. Dan is het wel de schuld van het forum want heb vandaag ni veel anders gedaan dan hier gezeten :s

Maar ik zal tijdens de volgende examenperiode wel eens goeiedag komen zeggen

Komt morgen nog maar eens zeggen als ge uw specialisatie hebt!

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
Ja kzou wel willen ma da mag blijkbaar nie als ge werkt :s

gelukkig zijn er hier een paar die nog wel enkele jaartjes te gaan hebben natuurlijk :')

Ik vind als ge in de eerste thread hebt gezeten (en pakt de 2e ook nog voor exo) dat ge hier eeuwig moogt blijven komen :hug:

metaphore

Legacy Member
Matt. zei:
Komt morgen nog maar eens zeggen als ge uw specialisatie hebt!

Mja ik ga ze ni direct hebben vrees ik.. (te slechte punten)
Ik hoop dat ik in beraad wordt gehouden en dan zijn men kansen wel goed :p

maar ik kom zeker nog wel afscheid nemen ;)

Hellrabbit

Legacy Member
metaphore zei:
Ik vind als ge in de eerste thread hebt gezeten (en pakt de 2e ook nog voor exo) dat ge hier eeuwig moogt blijven komen :hug:

gezeten is een understatement, blijkbaar zijn meer dan 1/6e van men posts van daar :p

Hellrabbit

Legacy Member
jamaar het was zo he :s
da was ICT en ge moest daar gewoon ewa oefeningeskes voor maken

edit: mirakel da ik erdoor was me zoveel posts imo

metaphore

Legacy Member
Hellrabbit zei:
jamaar het was zo he :s
da was ICT en ge moest daar gewoon ewa oefeningeskes voor maken

edit: mirakel da ik erdoor was me zoveel posts imo

toen was ik er ook nog door
De jaren erna, dat is een ander verhaal...

nu nog wel ff studeren :p
ne goeie nacht nog allemaal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan