Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Eigenlijk, mijn vriendin kijkt nooit porno en masturbeert zelden, enkel als ze mij is lang niet ziet.

Het feit dat ze enkel een computer in de living heeft staan & op dezelfde kamer slaapt als haar zus, zal daar wel iets mee te maken hebben. :p

Ja, de douchekop zal haar wel compleet vreemd zijn natuurlijk. :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Exorikos zei:
KALM TEGEN METAPHORE!!! :angry: Hij heeft nog examens. Snotneuzen met hun groot bakkes tegenwoordig... :s:s:s:s

'T is nie omdat gij hier veel meer post als mij in minder tijd, dat ge mij daarom ne snotneus moet noemen. Ik zit hier al langer biatch, ken uw plaats :cool:

metaphore zei:
morgen nog examen hé
En dan nog... officieel blijf ik nog 6 jaar student na dit jaar :tongue:
Als ik 30 ben mag ik hier pas niet meer binnen :cool:

:hug:

glashelder

Legacy Member
freakykiller zei:
Porno kijken is één iets, gefrustreerd porno kijken is wat anders :unsure:, er zal wel ergens iemand zijn die kwalificieert voor 'gefrustreerd' !
De stelling was dat ik blijkbaar niet goed wist hoe een gemiddelde tepelhof eruit ziet en dat "de meeste mannen hier" al meer borsten hebben gezien dan mij ("al weze het digitaal"). Ja, niet dus.

Exorikos zei:
Ik denk wel dat er wel meer preutse meisjes zijn die dat niet/heel zelden doen, dan dat er zo'n jongen zijn. Nuja, die 5% ofzo gaat het niet maken. :p
En denk je dat de kans groot is dat ik zo'n preuts meisje ben die het niet of heel zelden doet en daarom ook geen idéé heeft hoe een vrouwenborst eruit ziet? ;)

Exorikos

Legacy Member
Tsubasa zei:
'T is nie omdat gij hier veel meer post als mij in minder tijd, dat ge mij daarom ne snotneus moet noemen. Ik zit hier al langer biatch, ken uw plaats :cool:



:hug:

Ik zit hier al langer als jij en je bent jonger dan mij, dus snotneus. Ze willen het niet snappen metaphore! :s

metaphore

Legacy Member
Exorikos zei:
KALM TEGEN METAPHORE!!! :angry: Hij heeft nog examens. Snotneuzen met hun groot bakkes tegenwoordig... :s:s:s:s

Ik kan geen rep aan u meer geven blijkbaar... maar in mijn hart hebt ge rep +1

metaphore

Legacy Member
Tsubasa zei:
'T is nie omdat gij hier veel meer post als mij in minder tijd, dat ge mij daarom ne snotneus moet noemen. Ik zit hier al langer biatch, ken uw plaats :cool:



:hug:

Gij zit hier toch ni langer dan exo??

edraket zei:
Waar is den tijd me de Santa :s:s:s #5Knetto #TOPADVOCAAT

héhé da waren nog eens tijden hé ;)

Tsubasa

Legacy Member
metaphore zei:
Gij zit hier toch ni langer dan exo??

Niet specifiek studenten steun en klaag nee.

In 9lives jaren zijt gij toch de snotneus exo :tongue:
Of gade afkomen met een vorig account

Exorikos

Legacy Member
Tsubasa zei:
Niet specifiek studenten steun en klaag nee.

In 9lives jaren zijt gij toch de snotneus exo :tongue:
Of gade afkomen met een vorig account

Ik heb al een account sinds maart 2003! Toen bestonden nickchanges helaas nog niet... :(

Hellrabbit zei:
Toen was ik nog een DBZ-figuurtje

KAMEHAMEHAAAAAAAA!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan