Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Misericordiam

Legacy Member
kil911ler zei:
Ugh... inleiding tot Psychopatholgie gaat er niet goed in... moeten zo een heel bundel kennen rond de hersenen en zenuwen enzo... kan wel zo de oppervlakkig zaken opnoemen, maar als ik de functies moet beginnen zeggen, dan loopt het vast.

Gvd, kwil geen kutbiologie leren ;_;

Heerlijk vak.

Ik vond dat superinteressant. Best dat we die DSM lijstjes niet vanbuiten moesten leren (Artevelde).

Hoeveelste jaar van u?

glashelder

Legacy Member
kil911ler zei:
Ugh... inleiding tot Psychopatholgie gaat er niet goed in... moeten zo een heel bundel kennen rond de hersenen en zenuwen enzo... kan wel zo de oppervlakkig zaken opnoemen, maar als ik de functies moet beginnen zeggen, dan loopt het vast.

Gvd, kwil geen kutbiologie leren ;_;

Mijn zus heeft vorige week exact hetzelfde moeten leren :p Die zat nog een heel stuk voor te lezen, was ook psychopathologie. Overlapt dat zoveel, SW en ortho? (Alhoewel zij nog maar in haar eerste jaar zit nu. Ik dacht dat jij al hoger zat?)

Edit: ah nee, 't was geen vak op zich zoals bij jou. Was onderdeel van orthopedagogiek 1 of zo.

Tsubasa

Legacy Member
Utred zei:
Ze zijn in de facebookgroep aan het klaarkomen op de affiche van werchter:doh:

Mainstage donderdag gaat precies wel goed zijn. Nostalgie, twee goeie en dan vollen bak gaan. Jammer dat ik niet graag naar Werchter ga en het te fucking duur is.

Edit: nostalgie is voor mij Blink 182 en niet The Cure :lol:

Utred

Legacy Member
Tsubasa zei:
Mainstage donderdag gaat precies wel goed zijn. Nostalgie, twee goeie en dan vollen bak gaan. Jammer dat ik niet graag naar Werchter ga en het te fucking duur is.

Edit: nostalgie is voor mij Blink 182 en niet The Cure :lol:

Blink wil je echt niet live zien. Ik heb er weken lang nachtmerries van gehad.

Plutus

Legacy Member
Meh net examen gehad. Ik haat het als niet alles lukt.. Heb echt een rot gevoel dan.

Oefening op consolidatie lukte redelijk, zullen wel wat schoonheidsfoutjes inzitten maarja. Oefening op IFRS was iets raar, zeer open dus totaal geen idee hoe daar de evaluatie zal verlopen. De 4 mondelinge vragen waren zozo: 2 heb ik normaal volledig, derde ging niet meteen vlot (en was vergeten wat intercalaire intresten zijn, wtf, ze moesten mij terug in 1e bach steken..). Ik geef dan mijn antwoord op de 4e vraag, en de prof: "Helemal correct.. tot 2 jaar geleden, toen is dat veranderd." FFUUU! Was dan wat uit mijn lood geslagen waardoor ik me de nieuwe regeling niet kon herinneren. Tot ik de deur achter me dicht trok..

Orchidee

Legacy Member
Eindelijk over de helft, 4 gedaan en nog 3 te gaan.:) Vandaag een examen gehad met een deel gehad met giscorrectie, +1 / -0.5. Kwas lijk van allemaal zeker dus heb ik ze allemaal ingevuld.:unsure: Hopelijk heb ik me hier niet aan mispakt, want ik heb nog maar weinig ervaring met giscorrecties.

Brek

Legacy Member
Examen ging niet geweldig maar hoop er wel door te zijn. Twee dagen na elkaar examen geeft u echt niet genoeg tijd om zo'n vak te herhalen. En koud dat het in die aula was, 4 uur zitten verkleumen. :sop:

kil911ler

Legacy Member
Misericordiam zei:
Heerlijk vak.

Ik vond dat superinteressant. Best dat we die DSM lijstjes niet vanbuiten moesten leren (Artevelde).

Hoeveelste jaar van u?
1e jaar, en tis Inleiding tot Psychopathologie. Het vak Psychopathologie is een keuzevak in't 2e jaar en das echt niets voor mij :p
En ksnap het nut niet om die DMS-lijsten van buiten te blokken... het boek dient ervoor om zulke zaken op te zoeken :unsure:
glashelder zei:
Mijn zus heeft vorige week exact hetzelfde moeten leren :p Die zat nog een heel stuk voor te lezen, was ook psychopathologie. Overlapt dat zoveel, SW en ortho? (Alhoewel zij nog maar in haar eerste jaar zit nu. Ik dacht dat jij al hoger zat?)

Edit: ah nee, 't was geen vak op zich zoals bij jou. Was onderdeel van orthopedagogiek 1 of zo.
Ortho krijgt idd ook Inleiding tot Psychopatholgie en wordt gegeven door dezelfde docente. Grotendeels gelijkaardig, behalve de accenten die ze soms legt. Deze hebben veeleer te maken met het praktische later. Zoals bij Ortho gaan zij bepaalde stoornissen detailvoller zien dan SW omdat het bij hen relevanter is en omgekeerd :p

En kzit vo de moment nog in mijn 1e jaar (ben vorig jaar in februari begonnen), dus als alles goed verloopt, zit ik na deze examenperiode in mijn 2e jaar ^^

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Niks beter dan wat extreme death metal om uw focus terug te krijgen :unsure:

TimeFtw

Legacy Member
dafuq, moeilijkste examen dak ooit voor mijn neus gekregen heb, hopelijk een 10 :(

Exorikos

Legacy Member
Ik had minder tijd moeten steken in leren en meer tijd in het examen voor te bereiden. Zijn vragen zijn blijkbaar heel stereotiep.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan