kil911ler
Legacy Member
Subai zei:Heb dat gedaan. Zit nu in mijn schakeljaar politieke wetenschappen.
Aan de HoGent ook?

If so... kga uw naam onthouden

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Subai zei:Heb dat gedaan. Zit nu in mijn schakeljaar politieke wetenschappen.


kil911ler zei:Ugh... inleiding tot Psychopatholgie gaat er niet goed in... moeten zo een heel bundel kennen rond de hersenen en zenuwen enzo... kan wel zo de oppervlakkig zaken opnoemen, maar als ik de functies moet beginnen zeggen, dan loopt het vast.
Gvd, kwil geen kutbiologie leren ;_;
Matt. zei:

kil911ler zei:Ugh... inleiding tot Psychopatholgie gaat er niet goed in... moeten zo een heel bundel kennen rond de hersenen en zenuwen enzo... kan wel zo de oppervlakkig zaken opnoemen, maar als ik de functies moet beginnen zeggen, dan loopt het vast.
Gvd, kwil geen kutbiologie leren ;_;
Die zat nog een heel stuk voor te lezen, was ook psychopathologie. Overlapt dat zoveel, SW en ortho? (Alhoewel zij nog maar in haar eerste jaar zit nu. Ik dacht dat jij al hoger zat?)Utred zei:Ze zijn in de facebookgroep aan het klaarkomen op de affiche van werchter:doh:

Tsubasa zei:Mainstage donderdag gaat precies wel goed zijn. Nostalgie, twee goeie en dan vollen bak gaan. Jammer dat ik niet graag naar Werchter ga en het te fucking duur is.
Edit: nostalgie is voor mij Blink 182 en niet The Cure![]()
Utred zei:Blink wil je echt niet live zien. Ik heb er weken lang nachtmerries van gehad.

Bij mij precies omgekeerdTsubasa zei:Edit: nostalgie is voor mij Blink 182 en niet The Cure![]()
ad:
Vandaag een examen gehad met een deel gehad met giscorrectie, +1 / -0.5. Kwas lijk van allemaal zeker dus heb ik ze allemaal ingevuld.
Hopelijk heb ik me hier niet aan mispakt, want ik heb nog maar weinig ervaring met giscorrecties.Matt. zei:

1e jaar, en tis Inleiding tot Psychopathologie. Het vak Psychopathologie is een keuzevak in't 2e jaar en das echt niets voor mijMisericordiam zei:Heerlijk vak.
Ik vond dat superinteressant. Best dat we die DSM lijstjes niet vanbuiten moesten leren (Artevelde).
Hoeveelste jaar van u?


Ortho krijgt idd ook Inleiding tot Psychopatholgie en wordt gegeven door dezelfde docente. Grotendeels gelijkaardig, behalve de accenten die ze soms legt. Deze hebben veeleer te maken met het praktische later. Zoals bij Ortho gaan zij bepaalde stoornissen detailvoller zien dan SW omdat het bij hen relevanter is en omgekeerdglashelder zei:Mijn zus heeft vorige week exact hetzelfde moeten lerenDie zat nog een heel stuk voor te lezen, was ook psychopathologie. Overlapt dat zoveel, SW en ortho? (Alhoewel zij nog maar in haar eerste jaar zit nu. Ik dacht dat jij al hoger zat?)
Edit: ah nee, 't was geen vak op zich zoals bij jou. Was onderdeel van orthopedagogiek 1 of zo.

NotoriousP zei:Tja van waar komde ook.![]()
Bekos zei:
