mla
Legacy Member
FUCK, ik ben erin geslaagd om tijdens het examen erdoor te zijn en bij het afgeven te buizen. zo fucking pissed nu.
Bij mondeling heb ik DRIE keer bij de schriftelijke voorbereiding een juist antwoord geschrapt en vlak voor het afgeven iets fout in de plaats geschreven. En mijne frank viel pas als em mij erop wees natuurlijk waardoor ik de volle punten niet kreeg met de mondelinge verdediging. Met als resultaat dat ik op het mondeling 5/10 heb. De prof had ook de oplossing van het schriftelijk bij dat je mocht inkijken als ge had afgegeven. Op het schriftelijk hebbek ook twee keer een juist antwoord vervangen door iets fout.
En natuurlijk gaf die paljas ook weer een oefening over aftrekbare beroepskosten terwijl dak dat deel minder goe had gedaan
Dus ipv een 13 hebbek nu een 7 ofzo. Echt jong, ik was precies in fucking retard mode. En ik kreeg op het mondeling belachelijke schijtvragen terwijl de rest bijna allemaal iets easy had over het kadastraal inkomen en onroerend inkomen en da konden ze dan nog ni :ironic:. 5 herexamens ondertussen, fucking bullshit.
/rant
Bij mondeling heb ik DRIE keer bij de schriftelijke voorbereiding een juist antwoord geschrapt en vlak voor het afgeven iets fout in de plaats geschreven. En mijne frank viel pas als em mij erop wees natuurlijk waardoor ik de volle punten niet kreeg met de mondelinge verdediging. Met als resultaat dat ik op het mondeling 5/10 heb. De prof had ook de oplossing van het schriftelijk bij dat je mocht inkijken als ge had afgegeven. Op het schriftelijk hebbek ook twee keer een juist antwoord vervangen door iets fout.
En natuurlijk gaf die paljas ook weer een oefening over aftrekbare beroepskosten terwijl dak dat deel minder goe had gedaan

Dus ipv een 13 hebbek nu een 7 ofzo. Echt jong, ik was precies in fucking retard mode. En ik kreeg op het mondeling belachelijke schijtvragen terwijl de rest bijna allemaal iets easy had over het kadastraal inkomen en onroerend inkomen en da konden ze dan nog ni :ironic:. 5 herexamens ondertussen, fucking bullshit.
/rant

Ge zult hier ni alleen zijn in augustus!



ad
Ze zijn daar echt streng op, maar als ge daarop let is dat ook geen moeilijk examen.

(vind'k gewoon retecool)