Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Game of Thrones is goed![]()
Heb ik al enkele keren hier gepost peis ik.JAH, SORRY DAT IK NIET AL UW POST OPSLA HE!Lorvet zei:Al 2 keer volledig gezien + de boeken gelezenHeb ik al enkele keren hier gepost peis ik.

Nas zei:JAH, SORRY DAT IK NIET AL UW POST OPSLA HE!
No offence btw
Band of Brothers is vermakelijk

Vincort zei:Deadwood, Boardwalk Empire, Hell on Wheels
edraket zei:Sopranos / The Wire duh.


Heb ik deels gezien toen hij hier op tv kwam. Heb een paar episodes gemist (vergeten op te pakkenVincort zei:Misschien ook The Pacific dan?![]()
) en ben dan gestopt met hem te volgen, deels doordat ik het oorlogsgebeuren in Europa interessanter vond dan in the pacific, maar dat is niet echt een reden om een goeie serie te laten liggen. Moet ik eens afwerken.Uw serieavonturen in den blok zeggen genoeg vermoed ikUtred zei:Pas op, Sopranos en The Wire zijn de 2 beste series ooit dus als je daar aan begint ben je vertrokken voor efkes.

Zal er dus eens aan moeten beginnen.
Lorvet zei:Heb ik deels gezien toen hij hier op tv kwam. Heb een paar episodes gemist (vergeten op te pakken) en ben dan gestopt met hem te volgen, deels doordat ik het oorlogsgebeuren in Europa interessanter vond dan in the pacific, maar dat is niet echt een reden om een goeie serie te laten liggen. Moet ik eens afwerken.
Uw serieavonturen in den blok zeggen genoeg vermoed ik![]()
Bekos zei:

