Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Heb weinig zicht over mijn dag morgen, of ik nu ruim ga klaar geraken of niet. Ik ga maar het zekerste nemen en nu nog een eind verder proberen door te doen.

Th1x4nG

Legacy Member
Overmorgen al de laatste van Impractical Jokers. :(

Heb statistiek ook weer onderschat, ben vandaag al de ganse dag aan't doordoen (eig wat voor de meesten hier wrsl ne gewonen blokdag is) en haal wel schade in... ma damn, die bewijzen en die formuleringen :cry: en natuurlijk nergens oplossingen te vinden. den unif :love:

edit: oef_opl_0607.pdf op den dropbox, keer zien wat het waard is
nog nen edit: sommige heel goe leesbaar, andere waardeloos... welke lutzer uploadt nu dingen waar ge toch niks aan hebt :( sadist :(

tuesadorable

Legacy Member
Gasten, deadline en geen cursus voor dit vak: hoe laat je SPSS een multilineaire regressie uitvoeren op bestaande waarden... Met andere woorden: dat je de afhankelijke waarde kan berekenen.
Ik dacht Analyze - Linear regression - save: in predicted 'unstandardized' aanduiden en dan gewoon naar uw data view maar em wilt niet.

Duckwhisperer

Legacy Member
Examen arbeidsrecht was het moeilijkste dat ik tot nu toe heb gekregen aan de univ. Alles tussen een 3 en een 13 kan. :p

In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')

PinkyNTheBrain

Legacy Member
theorie "afgewerkt", nog wa oefeningskes bekeken... morgenvroeg maar wat dingen nog herhalen dan, goesting is over :p

Nog ff relaxen en dan maffen tot een uur of 6... bleh

glashelder

Legacy Member
Stuur eens een paar mannen van jullie FB-groep naar de onze, want bij ons is het alleen maar vragen en antwoorden. Het spannendste dat al gebeurd is, is het oneens zijn over wat nu precies het juiste antwoord is :sleep:

Th1x4nG

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')
Sommige mensen hebben echt moeite met gewoon aanvaarden dat ze gefaald hebben.

Mastamane

Legacy Member
Vandaag gestart met bedrijfsstatistiek, eerst eens die eerste hoofdstukken onder de knie krijgen deze nacht...

Snowyflake

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Examen arbeidsrecht was het moeilijkste dat ik tot nu toe heb gekregen aan de univ. Alles tussen een 3 en een 13 kan. :p

In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')

'k vind dat ook maar een triestigen ze .. Zelf werk ik ook traag en meestal bij laatste 5-10 uit een hele aula om af te geven maar als er een prof een lange uitleg geeft krijgen we meestal dan die tijd extra op het einde of als de tijd op is zeggen ze "ja mannen tijd is op" en dan zegde "ok" en werkt ge op uw gemakske nog 10 minuutjes verder terwijl derest afgeeft dus uiteindelijk kunde komt da wel goed :)

Trouwens de prof mag toch kiezen hoe lang zijn examen duurt? Als hij een half uur uitleg gegeven heeft dan kan hij gewoon zeggen dat het examen eigenlijk een half uur minder lang diende te duren maar dat hij er half uur heeft bijgezet om zijn uitleg te geven die toch voor iedereen gelijk is. Ik denk dus niet dat die student ver zal geraken met zijn protest..

Th1x4nG

Legacy Member
Mastamane zei:
Vandaag gestart met bedrijfsstatistiek, eerst eens die eerste hoofdstukken onder de knie krijgen deze nacht...

Heb mij der vies aan mispakt, tis veel werk precies, en tis ni leuk :cry:

3 van de 4 genaaid zou natuurlijk een beetje schandalig zijn, dus ga ik nog 4 dagen mij ten beste proberen geven

freakykiller

Legacy Member
Utred zei:
Wees blij dat je een vriendin hebt kunnen steunen!

Sinds wanneer zijt gij zo optimistisch :p

Morge beginne aan laatste vak :woohoo:
Vak van vandaag was cva, theorie zal ik alle punte hebben dus al 5. Van de oef helaas maar die van 10/20 kunne make en die van 5/20 nie ma kdenk nie dat ik veel fout heb dusa denk'k wel goed genoeg :)

Nunak

Legacy Member
Ik stop ermee. Morgen nog eens alles herhalen en wat meer focussen op de delen die ik vandaag wat minder heb gedaan.

Utred

Legacy Member
NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA NIGGA
Gvd pinky nu zit da in mijne kop:p
Sebiet dan ook es weg, 16 gaan halen kvoelet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan