Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

en natuurlijk nergens oplossingen te vinden. den unif 
sadist 
Duffman- zei:



Sommige mensen hebben echt moeite met gewoon aanvaarden dat ze gefaald hebben.Duckwhisperer zei:In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')
Duckwhisperer zei:Examen arbeidsrecht was het moeilijkste dat ik tot nu toe heb gekregen aan de univ. Alles tussen een 3 en een 13 kan.
In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')

Mastamane zei:Vandaag gestart met bedrijfsstatistiek, eerst eens die eerste hoofdstukken onder de knie krijgen deze nacht...

Utred zei:Wees blij dat je een vriendin hebt kunnen steunen!


