Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

WolCoM

Legacy Member
Aaarggh, aant herhalen en weet der amper nog niets van. Sucks. Weer hopen op goede vragen. Again. :)

Baats

Legacy Member
Amai, om 8u al wakker, mijn bioritme staat echt strak.

@Snowy: hoe ging eco nu bij u? :p
@TRD: Happy bday!

Tsubasa

Legacy Member
Eerste keer in weken dat ik voor 8u50 eruit ben! Meteen eens invliegen. Gisteren welgeteld 3,5 oefeningen gemaakt van de 35 die ik er moest doen... 3 oefeningen is ongeveer een uur werk. Alle hoop op slagen heb ik gisteren uit het raam gesmeten maar ik was echt doodop. Ga ze nu allemaal inoefenen, hopelijk dan morgen 4 of 5 op 5 met de oefeningen en dan heel heel mss 6 op 15 op de theorie.
...
Ma no way he, ik kan die oefeningen niet zo goed + elke vraag uit laatste deel is al 0 dus moet al heel goed kunnen antwoorden op de andere vragen :p. In ieder geval, blij dat ik morgen aan mijn laatste vak kan beginnen.

Exorikos

Legacy Member
Zo'n makkelijk examen zo verneuken is echt frustrerend. Zijn manier van vragen was niet wat ik gewend ben en nog erger dan wat ik verwacht had aan de uitleg van de burgies hier op kot. Anderzijds is 20min voorbereidingstijd echt heel kort. Echt zonde van zo'n makkelijk examen.

Subai

Legacy Member
En we vliegen erin! Totaal geen goesting, maar die zal wel komen, I guess...

tuesadorable

Legacy Member
Booya, alles afgewerkt van deadlines voor morgen. Victory is mine! Nu een tas koffie en alles beginnen blokken. Tegen morgen. :doc:

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Amai, om 8u al wakker, mijn bioritme staat echt strak.

@Snowy: hoe ging eco nu bij u? :p
@TRD: Happy bday!

Goh, als er geen strikvragen zaten in die meerkeuze goed (heb er 38/40 ingevuld). Want zo 6 mcvragen over een zelfde ISLM model gingen verdacht snel bij mij.. Die openvragen heb ik overal wel iets dus met een beetje chance ben ik er wel door denk ik :) Alleen daar bij da 45 graden ding in algebra en die vraag over technologie in algebra kon ik niet. En bij u?


@TRD gelukkige verjaardag! :)

Plutus

Legacy Member
Laat begonnen maar 't is een razend interessant vak (+ ik heb het al eens geleerd & was in elke les actief aanwezig) dus het gaat goed vooruit.

Nu eens naar pilot van Entourage kijken, hopen dat het me bevalt en daarna de structuur van het IBR eens herhalen :music:

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Khad weer gedaan na 20 minuten. Minder dan 16 zou me sterk verbazen.

Wacht eens ff. In het jaar hebt gij gene klop gedaan, de helft van den blok hebt ge series zitten kijken en nu zijt ge alle examens aan het acen :eek:

12u aan een stuk geslapen hier; mijn hele voormiddag kwijt, maar het doet toch zo'n deugd :)

Tsubasa

Legacy Member
Lorvet zei:
Wacht eens ff. In het jaar hebt gij gene klop gedaan, de helft van den blok hebt ge series zitten kijken en nu zijt ge alle examens aan het acen :eek:

Conclusie: zijn richting stelt niks voor? :unsure: :evil:

Zijn dit genoeg voorwaarden om het een klein mirakel te noemen als het gebeurt?
Maar 1 van de 4 vragen mag uit deel 3 komen,
de oefeningen moeten mij lukken zodat ik daar 4 op 5 haal (dus er mag ook maar 1 van de 5 oefeningen uit deel 3 komen)
en 3 van die 4 vragen moeten mij wat liggen zodat ik punten kan sprokkelen...
:unsure:

kil911ler

Legacy Member
Denk wel dat nummer 5 ook in de sjakos zit, nog 2 te gaan ^^

Maandag de grootste brok van allemaal: Psychologie. brrrrrr
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan