Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
Lorvet zei:
Wacht eens ff. In het jaar hebt gij gene klop gedaan, de helft van den blok hebt ge series zitten kijken en nu zijt ge alle examens aan het acen :eek:
Tsubasa zei:
Conclusie: zijn richting stelt niks voor? :unsure: :evil:
What he said:p
Oftewel ben ik mijn examens gigantisch slecht aan het inschatten, kan ook altijd natuurlijk.

Misericordiam

Legacy Member
Je hebt natuurlijk wel alleen die hippiefaculteit om te vergelijken. Geen giscorrectie enzo...ze konden evengoed een 9/20 bij aanvang alle examens geven om al die stoners waarvan hun korte termijn geheugen weggesmoord is toch een kans te geven.


:s:s:s:s:s:s

josilirios

Legacy Member
Lorvet zei:
Wacht eens ff. In het jaar hebt gij gene klop gedaan, de helft van den blok hebt ge series zitten kijken en nu zijt ge alle examens aan het acen :eek:

12u aan een stuk geslapen hier; mijn hele voormiddag kwijt, maar het doet toch zo'n deugd :)

Hij heeft er wel een polyvalente vooropleiding opzitten hé, in welk vak voelt hij zich niet thuis... :D

coldplayke

Legacy Member
Misericordiam zei:
Je hebt natuurlijk wel alleen die hippiefaculteit om te vergelijken. Geen giscorrectie enzo...ze konden evengoed een 9/20 bij aanvang alle examens geven om al die stoners waarvan hun korte termijn geheugen weggesmoord is toch een kans te geven.


:s:s:s:s:s:s

Bij ons is er wel giscorrectie.

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Goh, als er geen strikvragen zaten in die meerkeuze goed (heb er 38/40 ingevuld). Want zo 6 mcvragen over een zelfde ISLM model gingen verdacht snel bij mij.. Die openvragen heb ik overal wel iets dus met een beetje chance ben ik er wel door denk ik :) Alleen daar bij da 45 graden ding in algebra en die vraag over technologie in algebra kon ik niet. En bij u?


@TRD gelukkige verjaardag! :)

Same here.. MC ging vlot maar bij die open vragen heb ik toch enorm gesukkeld ze.. Die QoL studie maakt niet veel uit (als ik bv. 4/5 haal en 9/20 op't examen ben ik er nog door, maar ik denk dat ik hierdoor wel eens gered kan zijn :unsure:)

Utred

Legacy Member
Misericordiam zei:
Je hebt natuurlijk wel alleen die hippiefaculteit om te vergelijken. Geen giscorrectie enzo...ze konden evengoed een 9/20 bij aanvang alle examens geven om al die stoners waarvan hun korte termijn geheugen weggesmoord is toch een kans te geven.


:s:s:s:s:s:s

Die MPC vakken zonder giscorrectie zijn wel de moeilijkste examens:p

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Same here.. MC ging vlot maar bij die open vragen heb ik toch enorm gesukkeld ze.. Die QoL studie maakt niet veel uit (als ik bv. 4/5 haal en 9/20 op't examen ben ik er nog door, maar ik denk dat ik hierdoor wel eens gered kan zijn :unsure:)

Aja als ge 4/5 hebt moeje nog maar 8/20 halen om erdoor te zijn terwijl ik 10/20 moet halen :sop: Maja we zien wel, als ik erdoor ben was het een goede keuze die QoL niet te doen, als ik er niet door ben was het een slechte keuze :p

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Aja als ge 4/5 hebt moeje nog maar 8/20 halen om erdoor te zijn terwijl ik 10/20 moet halen :sop: Maja we zien wel, als ik erdoor ben was het een goede keuze die QoL niet te doen, als ik er niet door ben was het een slechte keuze :p

Just. 'k Had het eens berekend in mijn vele pauzes tijdens economie. 'k Zou dan ook al een 4 moeten halen hé :p Spijtig dat hij dat niet op voorhand wouz eggen..

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
Just. 'k Had het eens berekend in mijn vele pauzes tijdens economie. 'k Zou dan ook al een 4 moeten halen hé :p Spijtig dat hij dat niet op voorhand wouz eggen..

mss niet slecht dat hij dat niet op voorhand zei want moest hij zeggen "ja baats ge hebt een 4/5" had ge mss iets van ooh chill kmoe bijna nie meer leren en had ge die open vragen nog minder kunnen oplossen :p

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
mss niet slecht dat hij dat niet op voorhand zei want moest hij zeggen "ja baats ge hebt een 4/5" had ge mss iets van ooh chill kmoe bijna nie meer leren en had ge die open vragen nog minder kunnen oplossen :p

Dat weet ik en toch wou ik ze weten :D

TheRedDevils

Legacy Member
Merci Baats en sneeuwvlokje!
Laptop eens aan de kant smijten tot vanavond, anders zal ik weer niet kunnen stoppen met series kijken. Frans is gewoon TE saai.

Subai

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Merci Baats en sneeuwvlokje!
Laptop eens aan de kant smijten tot vanavond, anders zal ik weer niet kunnen stoppen met series kijken. Frans is gewoon TE saai.

Wees blij dat dat de oorzaak is. Ik ben hier al 40min aant wachten op een samenvatting die maar niet wil printen. Kga gewoon al beginnen! Zot nutteloos efkes! Dat printen zal uiteindelijk wel starten :p

Tjee

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Merci Baats en sneeuwvlokje!
Laptop eens aan de kant smijten tot vanavond, anders zal ik weer niet kunnen stoppen met series kijken. Frans is gewoon TE saai.

You & me both, futurama is veel te verslavend :(

Lorvet

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Laptop eens aan de kant smijten tot vanavond
Geen slecht gedacht. Niet zo moeilijk vak als laatste, maar ik wil er alles behalve een herexamen voor hebben :p

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Merci Baats en sneeuwvlokje!
Laptop eens aan de kant smijten tot vanavond, anders zal ik weer niet kunnen stoppen met series kijken. Frans is gewoon TE saai.

Happy bday!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan