PinkyNTheBrain
Legacy Member
e.House zei:
Blijf eens in Leuven vanavond.![]()
Mijn boeken vant volgend liggen thuis
anders was ik wel kunnen blijven...Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
e.House zei:
Blijf eens in Leuven vanavond.![]()
anders was ik wel kunnen blijven...Vincort zei:Nalu? Drink Gold...
Ah fuck it, jullie leren het nooit![]()
? Da's een heel andere smaak dan red bull e.d._ns_ zei:Dude, hebt ge eigenlijk al nalu geproefd? Da's een heel andere smaak dan red bull e.d.


. Ma nu heb ik weer tijd genoeg voort volgende dus is da nie nodig om nachtwerk te doen.Gelukkige verjaardag Impractical linkerTheRedDevils zei:Merci Baats en sneeuwvlokje!
Laptop eens aan de kant smijten tot vanavond, anders zal ik weer niet kunnen stoppen met series kijken. Frans is gewoon TE saai.

Drew zei:Groene thee![]()
Drew zei:Groene thee![]()
_ns_ zei:Die uit de carrefour in de naamse? 1 euro per halve liter, fuck yeah![]()
€0,4 voor 25cl. In de naamse haal ik die ook wel ooit.En ik kan mij niet concentreren met al dat suiker.Bekos zei:Dat werkt van geen kanten. 2 tassen en ik val nog boven mijn boeken in slaap
_ns_ zei:Die uit de carrefour in de naamse? 1 euro per halve liter, fuck yeah![]()