Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Th1x4nG

Legacy Member
Wat doet gij nu weer juist, Tsubasa? verkorte bachelor TEW? Kan da maar ni onthouden. Wat is er ni gelukt?

Tsubasa

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Wat doet gij nu weer juist, Tsubasa? verkorte bachelor TEW? Kan da maar ni onthouden. Wat is er ni gelukt?

Heb een bachelor Geschiedenis en met een (gelijk welke) academische bachelor kan je een programma aan de UGent volgen van 86 SP waarmee je toegang krijgt tot een master TEW. Heb 12 SP vrijstelling (minor economie, toevallig die vakken genomen) en doe er dit jaar van de overschot 62. Dus volgend jaar in het beste geval de master + 12 SP die ik nog moet doen.

Heb Micro-Economie onderschat en dat gaat morgen niet lukken. Verder heb ik wiskunde I (A) verschoven naar deze zomer wegens tijdsgebrek en moet ik op 2 feb nog Financiële Analyse doen. Mijn eerste drie zijn gelukt voor zover ik het goed inschat (Productie en logistiek, Beleidsinformatica, Accounting A).
Ik hoop dus 4/6 te halen dit semester.

Edit: om kort te antwoord :unsure:, doe een voorbereidingsprogramma tot een master TEW

NotoriousP

Legacy Member
_ns_ zei:
Hoeveel dagen hebt gij mss anders voor een vak :p?

2 a 3 en 3 is zowat het maximum dat ik aan kan voor 1 vak, vandaag zijn we dus dag 3 en ben het beu. :p

Cadiuro

Legacy Member
Als em morgen opt examen veel gaat vragen uit hoofdstuk 5 en 6, gaat em toch zelf mogen antwoorden ze

Fliblit

Legacy Member
GemaneDude zei:
Ja, we hebben dit jaar een nieuwe prof en de stof was ten eerste al superweinig en dan vraagt hij nog telkens het belangrijkste van de weinige stof. :p

Van Verbist?

s0123986

Legacy Member
Ik haat Recht :angry::angry:
Ik kan al die verschillende soorten verbintenissen, overeenkomsten, zekerheden en nog van die shit niet uit elkaar houden. Dan nog telkens wat uitzonderingen op die algemene principes :puke:
Het wordt nog een lange avond/nacht, want ik wil dit niet nog allemaal eens leren.

Subai

Legacy Member
Heel interessant vak op zich, maar klote om te studeren. Why oh why! Bon, es verder doen.

Snowyflake

Legacy Member
Subai zei:
Heel interessant vak op zich, maar klote om te studeren. Why oh why! Bon, es verder doen.

Ook beetje het geval momenteel bij mijn vak :s Vond het dit semester best wel interessant en mijn algemene kennis over marktwerking is een pak beter geworden maar om nu alles effectief te studeren is minder plezant :s

_ns_

Legacy Member
s0123986 zei:
Ik haat Recht :angry::angry:
Ik kan al die verschillende soorten verbintenissen, overeenkomsten, zekerheden en nog van die shit niet uit elkaar houden. Dan nog telkens wat uitzonderingen op die algemene principes :puke:
Het wordt nog een lange avond/nacht, want ik wil dit niet nog allemaal eens leren.

Aah, vorig jaar bij staats: de uitzondering op de uitzondering op de uitzondering

:love:

josilirios

Legacy Member
Ik weet niet wie er hier aant blijten was over 300+ paginas op 2 dagen, MAAR IK MOET ER HIER WEL 300+ OP EEN DAG ZIEN HE!

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
En welk vak is dat? :) Elektrische Netwerken?

Aye sir. Ben nu al mijn theorie aan het doornemen en alle voorbeeldjes in de cursus zelf aan het oplossen, dan kan ik morgen aan de oud-examens en oefeningen beginnen. Kan het op een goed tempo doen en dan ben ik veel te snel klaar, maar dan is er geen uitdaging meer aan :( Gevolg: het gaat vooruit aan een slakkengang :p

Matt.

Legacy Member
josilirios zei:
Ik weet niet wie er hier aant blijten was over 300+ paginas op 2 dagen, MAAR IK MOET ER HIER WEL 300+ OP EEN DAG ZIEN HE!

Ge hebt pagina's en pagina's!

Nunak

Legacy Member
josilirios zei:
Ik weet niet wie er hier aant blijten was over 300+ paginas op 2 dagen, MAAR IK MOET ER HIER WEL 300+ OP EEN DAG ZIEN HE!

Ik moest er maar 170 op 3 dagen :unsure:

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Fles Glenmorangie gekocht. 32 fucking euro, this better be good.

Laat eens weten. Mijne Glenlivet is nog maar halfweg na een half jaar, dus kan nog wel ff weg. :p

Vreemde mail. Ge moet een mail sturen als ge een cursus wil. Tuurlijk wil ik een cursus? :wtf:

WolCoM

Legacy Member
Bleeeh. Zeikexamen. Delen goed, delen heel wat minder. Echt hopen dat als ze alles op tellen dat der dubbele cijfers staan. Wil da hier niet opnieuw doen.

Racing_Genk

Legacy Member
Pff ben al van gisteren klaar met leren voor mn examen van morgen, das echt vervelend
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan