Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Cursus doorgelezen op minder dan een half uur en tot de conclusie gekomen dat ik het examen van morgen gewoon op parate kennis ga kunnen maken, inclusief het praktijk gedeelte. Toch gezellig, examen OO in Java terwijl ge zelf al C++ en C# kunt. Aangezien het dit semester nog maar een basiscursus was heb ik al helemaal gene zak moeten doen voor dat vak. :p

Dan.... nog maar een serieke zien zeker. :unsure:

_ns_

Legacy Member
Vandaag uitgerekend dat dit vak het er maar 150 pagina's. 2 dagen blokken en 1.5 herhalen. Ziekteverlof id blok well spent :unsure:.

Ironpole

Legacy Member
freakykiller zei:
Yep, in feite toch iets waar een buis goed vermijdbaar is maarja :unsure:
Lorvet zei:
Aye sir. Ben nu al mijn theorie aan het doornemen en alle voorbeeldjes in de cursus zelf aan het oplossen, dan kan ik morgen aan de oud-examens en oefeningen beginnen. Kan het op een goed tempo doen en dan ben ik veel te snel klaar, maar dan is er geen uitdaging meer aan :( Gevolg: het gaat vooruit aan een slakkengang :p

Twee woorden: examenvragen knallen! :applause:
Ik had toen een stuk of 13 oude examens en heb die zo goed als allemaal opgelost. Ik was een bepaalde examenvraag echt beu toen ik die weer op mijn echte examen kreeg. Ik kende de getalwaarden vanbuiten. :p

En al die crazy oefeningen die in de cursus staan moogde skippen, hij vraagt toch steeds zo een standaardmethode (bvb, maasmethode, wat was dat nog allemaal) Dus geen vijfdimensionale kubus met weerstanden ofzo. :scream:
Wel opletten met de bronnen, in de cursus zijn die altijd sinusoïdaal maar hij kan die iets exotischer maken.

OxYg3N

Legacy Member
NotoriousP zei:
2 a 3 en 3 is zowat het maximum dat ik aan kan voor 1 vak, vandaag zijn we dus dag 3 en ben het beu. :p

1.5 dag voor 1 van de zwaarste vakken is ook niet tof. Theoretisch gedeelte maar half half kunnen herhalen en nu nog wat oef maken.

Zijn er hier mensen die ook liever s morgens leren en zeggen rond 6u-7u savonds, nu is het genoeg geweest?

Dinsdagland

Legacy Member
Vroeger wel, nu doe ik liever 's avonds wat langer door en slaap ik smorgens wat langer.

Racing_Genk

Legacy Member
Ik blijf altijd liggen tot 12u dus ik ben wel verplicht om 's avonds nog te leren

s0123986

Legacy Member
devi zei:
1.5 dag voor 1 van de zwaarste vakken is ook niet tof. Theoretisch gedeelte maar half half kunnen herhalen en nu nog wat oef maken.

Zijn er hier mensen die ook liever s morgens leren en zeggen rond 6u-7u savonds, nu is het genoeg geweest?

Ik sta 's ochtends op een deftig uur op (half negen) om mijn ouders content te stellen, maar in de voormiddag krijg ik echt niks gedaan. Ik kan me dan niet concentreren omdat ik toch nog een volledige dag heb. In het begin van de namiddag gaat het al wat beter, maar nog altijd niet zoals het zou moeten. Het is eigenlijk nu rond dit uur dat ik wat op stoom begin te komen, dus dan moet ik nog wat langer verder doen (waarschijnlijk tot ongeveer half 1).

stinky

Legacy Member
Ironpole zei:
Twee woorden: examenvragen knallen! :applause:
Ik had toen een stuk of 13 oude examens en heb die zo goed als allemaal opgelost. Ik was een bepaalde examenvraag echt beu toen ik die weer op mijn echte examen kreeg. Ik kende de getalwaarden vanbuiten. :p

En al die crazy oefeningen die in de cursus staan moogde skippen, hij vraagt toch steeds zo een standaardmethode (bvb, maasmethode, wat was dat nog allemaal) Dus geen vijfdimensionale kubus met weerstanden ofzo. :scream:
Wel opletten met de bronnen, in de cursus zijn die altijd sinusoïdaal maar hij kan die iets exotischer maken.

Staan er ergens nog meer oplossingen van oude examens? Hij heeft er een hoop online gezet, maar slechts vier daarvan met oplossingen.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
Duckwhisperer zei:
Examen arbeidsrecht was het moeilijkste dat ik tot nu toe heb gekregen aan de univ. Alles tussen een 3 en een 13 kan. :p

In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')

true, ik heb dat als TEWer ook meegedaan en vond dit ook het moeilijkste examen dat ik ook heb gekregen aan de unief!
examen btw ging redelijk goed vandaag, next up: lokale en regionale belastingen van crommie :cry:

Burntfaceman

Legacy Member
Ugh net gedaan met privaatrechtsgeschiedenis, hopelijk heb ik morgen wat chance met de vragen.

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Wa is daar grappig aan, da's toch vreemd. :p Tenzij dat het een gigantisch buisvak is maar ik dacht van niet.

situatiehumor :p De manier waarop ge u der niet aan verstaat waarom ge een mail moet sturen om een cursus te krijgen :')

't kan ook zijn dat mijn humor wat lager ligt na een maand full time studeren :doc:

Greenie

Legacy Member
Zoals nen bezetene zit ik da hier te herhalen.
Hopelijk blijft het zo wel ook zitten :D

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Merci :hug:
Morgen komt er een nieuwe Impractical Jokers uit, kzal de link hier plaatsen.

En Matt, in je hoeveelste jaar zit jij eigenlijk, als ik vragen mag? :p

1ste master (MOT). (Wel 4j over bachelor gedaan ipv 3j...) Waarom misschien? :)

Snowyflake zei:
situatiehumor :p De manier waarop ge u der niet aan verstaat waarom ge een mail moet sturen om een cursus te krijgen :')

't kan ook zijn dat mijn humor wat lager ligt na een maand full time studeren :doc:

Mja, bij ons is da meestal gewoon de eerste les 20 euro o.i.d. dokken en ge krijgt ne cursus. Niet op bestelling of zo. :unsure: Dat mens gaat nu meer dan 50 emails krijgen met "ik wil ne cursus!"... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan