mac-bc
Legacy Member
Drew zei:
I like.

edit: en dat voor mijn 5000ste post. Kijk eens aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drew zei:



Matt. zei:Vreemde mail. Ge moet een mail sturen als ge een cursus wil. Tuurlijk wil ik een cursus?![]()

Bekos zei:Ik moest er maar 170 op 3 dagen![]()

freakykiller zei:Yep, in feite toch iets waar een buis goed vermijdbaar is maarja![]()
Lorvet zei:Aye sir. Ben nu al mijn theorie aan het doornemen en alle voorbeeldjes in de cursus zelf aan het oplossen, dan kan ik morgen aan de oud-examens en oefeningen beginnen. Kan het op een goed tempo doen en dan ben ik veel te snel klaar, maar dan is er geen uitdaging meer aanGevolg: het gaat vooruit aan een slakkengang
![]()


Snowyflake zei:
8 dagen voor 200p![]()
Tenzij dat het een gigantisch buisvak is maar ik dacht van niet.josilirios zei:en dan nog de merkslet uithangen(Nalu)
josilirios zei:nalu'ke zoda'k wakker blijf op het examen sebiet

NotoriousP zei:2 a 3 en 3 is zowat het maximum dat ik aan kan voor 1 vak, vandaag zijn we dus dag 3 en ben het beu.![]()
devi zei:1.5 dag voor 1 van de zwaarste vakken is ook niet tof. Theoretisch gedeelte maar half half kunnen herhalen en nu nog wat oef maken.
Zijn er hier mensen die ook liever s morgens leren en zeggen rond 6u-7u savonds, nu is het genoeg geweest?
Matt. zei:Happy bday!
josilirios zei:Gelukkige verjaardag Impractical linker![]()


Ironpole zei:Twee woorden: examenvragen knallen! :applause:
Ik had toen een stuk of 13 oude examens en heb die zo goed als allemaal opgelost. Ik was een bepaalde examenvraag echt beu toen ik die weer op mijn echte examen kreeg. Ik kende de getalwaarden vanbuiten.
En al die crazy oefeningen die in de cursus staan moogde skippen, hij vraagt toch steeds zo een standaardmethode (bvb, maasmethode, wat was dat nog allemaal) Dus geen vijfdimensionale kubus met weerstanden ofzo.
Wel opletten met de bronnen, in de cursus zijn die altijd sinusoïdaal maar hij kan die iets exotischer maken.
Duckwhisperer zei:Examen arbeidsrecht was het moeilijkste dat ik tot nu toe heb gekregen aan de univ. Alles tussen een 3 en een 13 kan.
In de fb-group is er nu plots wel ambiance. Der heeft iemand mail naar de ombuds gestuurd omdat de prof een half uur uitleg kwam geven en hij daardoor te weinig tijd had. :')

Matt. zei:Wa is daar grappig aan, da's toch vreemd.Tenzij dat het een gigantisch buisvak is maar ik dacht van niet.
De manier waarop ge u der niet aan verstaat waarom ge een mail moet sturen om een cursus te krijgen :') TheRedDevils zei:Merci
Morgen komt er een nieuwe Impractical Jokers uit, kzal de link hier plaatsen.
En Matt, in je hoeveelste jaar zit jij eigenlijk, als ik vragen mag?![]()

Snowyflake zei:situatiehumorDe manier waarop ge u der niet aan verstaat waarom ge een mail moet sturen om een cursus te krijgen :')
't kan ook zijn dat mijn humor wat lager ligt na een maand full time studeren :doc:
Dat mens gaat nu meer dan 50 emails krijgen met "ik wil ne cursus!"... 