Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Plutus

Legacy Member
Gisteren examen gehad en zal er waarschijnlijk nipt niet door zijn.. Vandaag had de andere helft van onze groep examen voor dat vak en die hadden dus gewoon volledig dezelfde vragen :angry: wtf??? Had ik dus in de groep van vandaag gezeten, was ik er sowieso door.. Vind zoiets echt niet kunnen, zeker niet voor zo'n zware vakken.

Infineon

Legacy Member
Tsubasa zei:
de punten komen op Minerva zodat iedereen het van elkaar weet...
Micro-economie? hmm das ook nieuw, kweet niet zeker of het micro of macro was, maar vorig jaar is er op minerva enkel een document gekomen waar instond hoeveel er 10, 11,... hadden

Racing_Genk

Legacy Member
Manu zei:
Gisteren examen gehad en zal er waarschijnlijk nipt niet door zijn.. Vandaag had de andere helft van onze groep examen voor dat vak en die hadden dus gewoon volledig dezelfde vragen :angry: wtf??? Had ik dus in de groep van vandaag gezeten, was ik er sowieso door.. Vind zoiets echt niet kunnen, zeker niet voor zo'n zware vakken.
:lol: Zoiets zijn toch echt middelbare school praktijken

Utred

Legacy Member
Vanaf morgen nog es 4 dagen puur anatomie blokken aka verstand op 0 en alles der in rammen. Bijzonder weinig goesting in.

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
PM'ed uw email eens, ik heb de volgende: 1, 6, 7, 9, 11, 13 en 14. Qua vragen heb ik 1 - 14.

Zijn er blijkbaar meer dan hij op Minerva gezet heeft, mijn mail heb je normaal gezien al ;) Heb hier de eerste hoofdstukken net afgewerkt, was direct de grootste brok. Voortdoen tot ze allemaal afgewerkt zijn dat ik morgen examens kan beginnen maken :applause:

En zo'n 5-dimensionale kubus zou wel cool zijn :unsure:

Utred

Legacy Member
Kheb gelijk Kirsten Dunst haar tetten gezien wajoooo.

Glenmorangie is de moeite trouwens, zit zeer veel smaak in.

Subai

Legacy Member
Bekos zei:
Zelfs in het journaal worden er tegenwoordig meer tetten gepost dan in deze thread :s:s:s:s

"Maar voor u in de stemming geraakt, eerst even wat cijfers" ......... :doh:

OT: ik stop ermee voor vandaag. Morgen wat meer gas geven!

Tsubasa

Legacy Member
Infineon zei:
Micro-economie? hmm das ook nieuw, kweet niet zeker of het micro of macro was, maar vorig jaar is er op minerva enkel een document gekomen waar instond hoeveel er 10, 11,... hadden

Oh heb het mss verkeerd geïnterpreteerd. Hij zal Oasis bedoelen of dat document.

glashelder

Legacy Member
Geen wonder dat sommige mensen blijven buizen voor dat vak. We krijgen de oude examenvragen, die iedereen een beetje samen probeert op te lossen. Maar die kunnen precies niet lezen. Er wordt een sociologische interpretatie gevraagd voor the invisible hand, beginnen ze allemaal met een sociologische verklaring. Er wordt gevraagd naar de functie van moraal volgens Durkheim, en dan gaan ze zoeken naar wat moraal is volgens Durkheim.

Kleine verschillen, maar je eindigt wel met een totaal verschillend antwoord. En dan maar allemaal zeggen: "maar dat is toch geen verklaring??" als ik een antwoord geef.

... dat wordt ook niet gevraagd :ironic:

Matt.

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ah gewoon uit interesse, kdacht dat je eerst een andere richting had gedaan. :p

Kga deze avond wat teksten lezen van Frans, kben de woordenschat beu :puke:

Neen. :p Denk eigenlijk ni dat er veel mensen zijn die eerst iets anders doen om dan naar bio-ingenieur over te schakelen? Behalve industrieel ingenieurs of zo die schakelen.

Bekos zei:
Zelfs in het journaal worden er tegenwoordig meer tetten gepost dan in deze thread :s:s:s:s

http://i.imgur.com/mgjuj.jpg
http://i.imgur.com/7fIon.jpg
http://i.imgur.com/Kr1Q7.jpg
http://i.imgur.com/ScOjy.jpg
http://i.imgur.com/rJkoV.jpg
http://i.imgur.com/XsXzM.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan