Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Joeshoe

Legacy Member
Vincort zei:
Nalu? Drink Gold...

Ah fuck it, jullie leren het nooit :sop:

We moeten dat geld van de mami en papi toch érgens aan opdoen? :s :s :s

Hoewel GP'kes nog altijd het beste zijn.

Vincort

Legacy Member
Joeshoe zei:
We moeten dat geld van de mami en papi toch érgens aan opdoen? :s :s :s

Hoewel GP'kes nog altijd het beste zijn.

True story, ik ben begonnen met Monster dan geevolueerd naar fancy crap, maar nu heb ik het licht gezien GP op 1, atomic energy fziet van Carrefout op 2 :p (rodeo's zijn ook caav).

Monster is nu echt :puke:

freakykiller

Legacy Member
Lorvet zei:
Geen slecht gedacht. Niet zo moeilijk vak als laatste, maar ik wil er alles behalve een herexamen voor hebben :p

Wel van mij is het weer een typische dag-na-examendag. Geen kloten doen, khoop toch vnv al iets gedaan te hebben :s. Nuja goed dat ik het al helemaal heb gedaan in de blok. Gistere eigenlijk goe op café geweest en nieuwe cafésport toegevoegd tot activiteiten die ik meer moe doen, darts :unsure:. Ontspant meer dan bakken/poolen en best leuk ! (Cricket, Crazy cricket ben ik toch favoriet van als gamemodes)

Ik drink ne symbolische cola die mij helpt de 'klik' te geven dat ik moet beginnen studeren. Al heb ik dat effect wat verkloot dit jaar en werkt het niet meer zo goed als vorig. Muziek is mijn caffeïne gvd.

freakykiller

Legacy Member
kil911ler zei:
Vogelpikken deed ik nog graag toen ik nog in de Overpoort woonde :p

't kan ook liggen aan het feit da ik wel zot goe bezig was :unsure:.

Laatste spel bijvoorbeeld dat ik deed (cricket), gooide ik bij mijn eerste beurt al 2 keer in de roos en de volgende beurt in de 20 en 40 :evil:. Heb ma één spel verloren die avond en dan nog was het nipt

GemaneDude

Legacy Member
Ja, we hebben dit jaar een nieuwe prof en de stof was ten eerste al superweinig en dan vraagt hij nog telkens het belangrijkste van de weinige stof. :p

Th1x4nG

Legacy Member
Ne maat van mij zei dat hij zich goed was gaan bezuipen eergisteren en gisteren rond de middag ne keer ging beginnen. Mja, des te beter toch? Mijn examens lopen ni meer van een leien dakske :cry:

Racing_Genk

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Ne maat van mij zei dat hij zich goed was gaan bezuipen eergisteren en gisteren rond de middag ne keer ging beginnen. Mja, des te beter toch? Mijn examens lopen ni meer van een leien dakske :cry:
Zie maar dak volgend jaar geen les met u heb :p

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Geen slecht gedacht. Niet zo moeilijk vak als laatste, maar ik wil er alles behalve een herexamen voor hebben :p

En welk vak is dat? :) Elektrische Netwerken?

_ns_

Legacy Member
Tegen dan is em wrs wel tot het besef gekomen dat hij beter lessen zou skippen :unsure:

Utred

Legacy Member
Smallband is toch ook niet wat het geweest is. Ik zit hier 5 sites tegelijk te laden en het gaat nauwelijks trager:s:s:s:s

NotoriousP

Legacy Member
Pff ben het beu aan het worden. Heb 6 dagen voor 1 vak (vrij groot) maar elke dag hetzelde vak leren is zo demotiverend. Ik stop ermee voor vandaag! Zal het morgen wel goed maken.

Tsubasa

Legacy Member
Ik heb het echt opgeven. Pauze is hier al een uur bezig en krijg mezelf niet terug in gang. Gewoon zorgen dat ik mijn laatste examen goed doe en dan blijft de schade beperkt. Volgend semester dan goed mijn best doen (moet ook wel met mijn examenrooster: 4 van de 6 op 1 week begin juni, dus niet op het einde van de examens) en dan valt de zomer nog mee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan