Joeshoe
Legacy Member
Vincort zei:Nalu? Drink Gold...
Ah fuck it, jullie leren het nooit![]()
We moeten dat geld van de mami en papi toch érgens aan opdoen?

Hoewel GP'kes nog altijd het beste zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vincort zei:Nalu? Drink Gold...
Ah fuck it, jullie leren het nooit![]()

Joeshoe zei:We moeten dat geld van de mami en papi toch érgens aan opdoen?![]()
![]()
Hoewel GP'kes nog altijd het beste zijn.
(rodeo's zijn ook caav). 
Lorvet zei:Geen slecht gedacht. Niet zo moeilijk vak als laatste, maar ik wil er alles behalve een herexamen voor hebben![]()
. Nuja goed dat ik het al helemaal heb gedaan in de blok. Gistere eigenlijk goe op café geweest en nieuwe cafésport toegevoegd tot activiteiten die ik meer moe doen, darts
. Ontspant meer dan bakken/poolen en best leuk ! (Cricket, Crazy cricket ben ik toch favoriet van als gamemodes)kil911ler zei:Vogelpikken deed ik nog graag toen ik nog in de Overpoort woonde![]()
.
. Heb ma één spel verloren die avond en dan nog was het niptGemaneDude zei:Heuristiek, of hoe makkelijk kan een examen zijn. :')
Zie maar dak volgend jaar geen les met u hebTh1x4nG zei:Ne maat van mij zei dat hij zich goed was gaan bezuipen eergisteren en gisteren rond de middag ne keer ging beginnen. Mja, des te beter toch? Mijn examens lopen ni meer van een leien dakske![]()

Lorvet zei:Geen slecht gedacht. Niet zo moeilijk vak als laatste, maar ik wil er alles behalve een herexamen voor hebben![]()
Elektrische Netwerken?_ns_ zei:Bah, da's smaak natuurlijk. Monster vind ik bv niet te zuipen.

Ironpole zei:En welk vak is dat?Elektrische Netwerken?
