Tsubasa
Legacy Member
Cadiuro zei:Serietje kijken, slapen, morgen vroeg opstaan en veel leren. Voormiddagje oefeningen knallen, in de namiddag ga ik stukken uit de cursus herleren aan de hand van examenvragen van vorige jaren. Tis wel een andere prof, maar tis wel nog dezelfde cursus - de stukken waar vragen uit kwamen, zullen dus wel de belangrijke stukken geweest zijn.
Kheb toch geen tijd meer om alles nog eens te herhalen.
Ik doe mee, ik moet de oefeningen wel voor de eerste maal bekijken dus zal even duren tegen dat ik wat kan herhalen adhv van examenvragen, maar vind het wel een goed plan



ma da herhalen zal voor 's morgens zijn denk ik.



