Balsaus
Legacy Member
Geen zin meer :c Maar ik wil er op dit laatste examen er zeker van zijn dat ik er door ben. Van mijn 3 andere ben ik maar van 1 zeker en de 2 andere ben ik niet zeker , kans dat ik 2 herexamens heb maar ook kans op geen enkel. Hatelijk die onzekerheid. Wil er dus voor zorgen dat ik op dit laatste al geen heb , maar concentratie wil niet mee werken !




