Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Tsubasa

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Was ook bij ons zo vorig jaar, is eigenlijk niet echt moeilijk hé. :p
Als je dat een paar uur goed bekijkt ken je die ratio's vanbuiten. Wel enorm saai om te leren.

Die MC, is dat echt zo dat je de theorie goed moet kennen? Want heb echt zin om over te schakelen naar de samenvatting dan kan ik alles ten minste een paar keer deftig doornemen...

Cadiuro

Legacy Member
Hoofdstuk 3 is down. Nu het kortste hoofdstuk maar wel het saaiste van de cursus... Daarna terug iets boeiender, maar wel twee keer zo lang.

Blegh, wat een zondag. De zon schijnt ni eens.

TheRedDevils

Legacy Member
Tsubasa zei:
Die MC, is dat echt zo dat je de theorie goed moet kennen? Want heb echt zin om over te schakelen naar de samenvatting dan kan ik alles ten minste een paar keer deftig doornemen...

Aja, die MC... Weet het niet meer zo goed, examen viel alleszins goed mee :D
Ratio's kon ik goed en de rest had ik eens goed gelezen en was er vlot door.

Joeshoe

Legacy Member
NotoriousP zei:
Zit gij niet op De Nayer?

Des te meer reden om te falen op thermo, bij ons was de kerel van de oefenzittingen maar nen dwaas en den docent was nog erger. :(

josilirios

Legacy Member
Joeshoe zei:
Des te meer reden om te falen op thermo, bij ons was de kerel van de oefenzittingen maar nen dwaas en den docent was nog erger. :(
check, fitnessboy da gewoon de formules van't formularium opt bord schrijft :doh:
Heb er ook te weinig voor gedaan tijdens den blok dus 't is een beetje hopeloos...

Nooby4Ever

Legacy Member
Weet iemand of er acties (optocht, wegversperringen, ...) zijn aangekondigd in leuven (ivm met de staking).

Joeshoe

Legacy Member
josilirios zei:
check, fitnessboy da gewoon de formules van't formularium opt bord schrijft :doh:
Heb er ook te weinig voor gedaan tijdens den blok dus 't is een beetje hopeloos...

Ah het is dus nog steeds fitnessboy. :D Naart schijnt wel ne toffe kerel, maar voor dat vak veegde hij er toch zijn voeten aan. Het is sinds dit jaar wel een iets betere docent heb ik gehoord. Maar ja, als ge de oefeningen niet kunt hebde sowieso een probleem.

NotoriousP

Legacy Member
Joeshoe zei:
Des te meer reden om te falen op thermo, bij ons was de kerel van de oefenzittingen maar nen dwaas en den docent was nog erger. :(

josilirios zei:
Kan ik daarom niet falen op thermo misschien? :confused:

Dat was vrij easy in mijn tijd, had niemand van mijn klas 2de zit voor...

josilirios zei:
check, fitnessboy da gewoon de formules van't formularium opt bord schrijft :doh:
Heb er ook te weinig voor gedaan tijdens den blok dus 't is een beetje hopeloos...

Thermodynamica is niet meer als formules toepassen met behoud van energie? :s

Is dat zo nog steeds een enorm ouderwetse cursus? Heb al die oefeningen nog gemaakt en ik ging niet naar die oefenzittingen. (assistenten deden idd niet meer dan rap formules opschrijven)

josilirios

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dat was vrij easy in mijn tijd, had niemand van mijn klas 2de zit voor...



Thermodynamica is niet meer als formules toepassen met behoud van energie? :s

Is dat zo nog steeds een enorm ouderwetse cursus? Heb al die oefeningen nog gemaakt en ik ging niet naar die oefenzittingen. (assistenten deden idd niet meer dan rap formules opschrijven)

Verouderde cursus inderdaad, met 3 delen. Ja, in principe is dat niet meer, maar ik ga morgen toch moeten passen vrees ik. Beetje teveel bij mekaar laten komen.

Joeshoe

Legacy Member
Vakken zoals thermo zijn de reden dat ik E doe. Zo heel moeilijk was het niet, gewoon totaal niet mijn ding. Ben er wel door geraakt, maar het was toch nipt.

In mijn klas zaten er ook genoeg die dat simpel vonden en er zonder problemen door waren, maar dat waren meestal de mensen die EM deden.

Subai

Legacy Member
Matt. zei:
Nog 4 dagen blokken en 2 middagen examen maken. Het is er weer te veel aan e. :sad:

Hier nog 5 dagen! Shiiiiiiit! Gaat tergend traag vooruit momenteel. Hopelijk kan het sociaal constructivisme mij wat meer boeien i.p.v. de Engelse school want dat was echt zot abstracte shizzle :puke:

Cadiuro

Legacy Member
bah, den dag is al om (daarmee bedoel ik dat de spots op de parking achter ons kot net aangegaan zijn en dus het begin van de donkere periode ook gekend als "avond" aangekondigd werd) en tis nog steeds zo koud blijkbaar dat de condens op mijn raam ni eens opgedroogd is.

Mistroostige dag. Gelukkig wel niet al te onproductief: alles gaat traag en moeizaam, maar ik blijf wel vooruitgaan. Normaal gezien ben ik, op die momenten dat alles zo traag gaat, nu al lang gestopt met leren :p

Cadiuro

Legacy Member
Utred zei:
Tis wa totaal nog nie donker:s:s

Tis hier anders ook ni licht ze :p alsk mijn lichten ni aandoe, kan k mijnen boek ni lezen

Edit: ok, toch ni zonder koppijn te krijgen na vijf zinnen :p Dat kan natuurlijk aan andere zaken dan het licht te wijten zijn, maar mijn punt blijft gelden

freakykiller

Legacy Member
Cadiuro zei:
Tis hier anders ook ni licht ze :p alsk mijn lichten ni aandoe, kan k mijnen boek ni lezen

Ik zit hier met mijn rolluiken toe zonder licht en dan nog genoeg licht :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan