Fliblit
Legacy Member
kil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()
Ja

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()

kil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()

kil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()
. Sorry, eerste maal online sinds gisteren. Uw oefening is ongeveer wat wij hebben gezien in die theorie, maar wij hebben daar geen echte oefeningen op gemaakt
. Gewoon plain theorie, er zal niet genoeg tijd geweest zijn mss... Was op zich maar een klein deel van het vak. Bij ons waren de oefeningen van dat vak eenvoudige netwerken opstellen (stappen van het productieproces, rekening houdend met volgordeafhankelijkheid) en het kritiek pad aanduiden en dat dan overbrengen op een Gantt chart. Wij hebben dus de theorie wel gezien over TOC etc, maar onze oefeningen gingen dus over andere dingen, zoals hierboven uitgelegd + MRP, SPC, takt tijd,...kil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()
Matt. zei:http://i.imgur.com/gvGxG.jpg
http://i.imgur.com/pltnk.jpg
http://i.imgur.com/dMJ7c.jpg
Nog nie moe, dus nog maar wat verder doen. Daarnet één hoofdstuk in dien cursus die precies gecopypaste was, precies door een kleuter geschreven, totaal onduidelijk.![]()

Baats zei:Dinsdag nog een project voorstellen, morgen eens aan beginnen.![]()
TheRedDevils zei:Tsubasa en Utred hebben nee gestemd, dat staat genoteerd.
NotoriousP zei:Dat proces vak met die TOC enz? Als industrieel gehad, was vrij easy toen.
(open kans)
Tsubasa zei:Ahja, ik ging u helpen zeker Edraket. Sorry, eerste maal online sinds gisteren. Uw oefening is ongeveer wat wij hebben gezien in die theorie, maar wij hebben daar geen echte oefeningen op gemaakt
. Gewoon plain theorie, er zal niet genoeg tijd geweest zijn mss... Was op zich maar een klein deel van het vak. Bij ons waren de oefeningen van dat vak eenvoudige netwerken opstellen (stappen van het productieproces, rekening houdend met volgordeafhankelijkheid) en het kritiek pad aanduiden en dat dan overbrengen op een Gantt chart. Wij hebben dus de theorie wel gezien over TOC etc, maar onze oefeningen gingen dus over andere dingen, zoals hierboven uitgelegd + MRP, SPC, takt tijd,...
Gisteren was laat, pff. Nu wel al even goed bezig (anderhalf uur), maar FAO gaat trager als gehoopt. Altijd zorgen dat ik deftig weet wat ik moet doen, welke codes ik moet opzoeken in de herwerkte balans, toelichting, etc... Is ook zo droog he: dit concept houdt dit in: ... en je berekent het aan de hand van deze codes die je daar en daar vindt.En hop, nieuw begrip + berekeningswijze. Zal goed herhalen worden, maar moet eerst nog veel voor de eerste maal doen. Vanavond groepswerk, dinsdag ook een aantal uur kwijt. Morgenavond verplichting om 18u. Damn damn!
Sjans da ik geen examen heb van financiële analyse, bij ons was dat een groepswerk waarbij een volledige analyse moest gemaakt worden. Hoe zinloos kan het vanbuiten leren van ratio's en al die shit zijn :')edraket zei:Inleiding tot bedrijfs- en productiebeheer?
