Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Utred

Legacy Member
KBEN DER DOOR FAK JA
Nu nog nen dag een half herhalen, da komt hier in orde.

glashelder

Legacy Member
kil911ler zei:
Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer :cry:"? :unsure:

Dan kruip ik in mijn bed en mag de hele wereld verrotten.

Uurtje of 2 later is alles beter :woohoo:

Misericordiam

Legacy Member
kil911ler zei:
Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer :cry:"? :unsure:

"Bitchslap"

Lorvet

Legacy Member
Sweet, die examenvragen beginnen lekker vlot te gaan; eerste keer dat alles direct uitkomt ^^

edraket

Legacy Member
Morgen examen met enkel oefeningen. Hebben er in totaal maar een stuk of 20 gezien, ook altijd handig. Dit vak is echt een bijeengesleurde boel, zeker nog met wat gastsprekers erbij. UGent :angry:

NotoriousP

Legacy Member
Dat proces vak met die TOC enz? Als industrieel gehad, was vrij easy toen. :p

(open kans)

kil911ler

Legacy Member
Kvoel me plots heel wat gemotiveerd na het lezen van jullie steungevende replies. Dankje :unsure:

Tsubasa

Legacy Member
Ahja, ik ging u helpen zeker Edraket :unsure:. Sorry, eerste maal online sinds gisteren. Uw oefening is ongeveer wat wij hebben gezien in die theorie, maar wij hebben daar geen echte oefeningen op gemaakt :unsure:. Gewoon plain theorie, er zal niet genoeg tijd geweest zijn mss... Was op zich maar een klein deel van het vak. Bij ons waren de oefeningen van dat vak eenvoudige netwerken opstellen (stappen van het productieproces, rekening houdend met volgordeafhankelijkheid) en het kritiek pad aanduiden en dat dan overbrengen op een Gantt chart. Wij hebben dus de theorie wel gezien over TOC etc, maar onze oefeningen gingen dus over andere dingen, zoals hierboven uitgelegd + MRP, SPC, takt tijd,...

Gisteren was laat, pff. Nu wel al even goed bezig (anderhalf uur), maar FAO gaat trager als gehoopt. Altijd zorgen dat ik deftig weet wat ik moet doen, welke codes ik moet opzoeken in de herwerkte balans, toelichting, etc... Is ook zo droog he: dit concept houdt dit in: ... en je berekent het aan de hand van deze codes die je daar en daar vindt.En hop, nieuw begrip + berekeningswijze. Zal goed herhalen worden, maar moet eerst nog veel voor de eerste maal doen. Vanavond groepswerk, dinsdag ook een aantal uur kwijt. Morgenavond verplichting om 18u. Damn damn!

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
http://i.imgur.com/gvGxG.jpg
http://i.imgur.com/pltnk.jpg
http://i.imgur.com/dMJ7c.jpg
:cool:

Nog nie moe, dus nog maar wat verder doen. Daarnet één hoofdstuk in dien cursus die precies gecopypaste was, precies door een kleuter geschreven, totaal onduidelijk. :sop:

jawadde wa nen service :D

Baats zei:
Dinsdag nog een project voorstellen, morgen eens aan beginnen. :unsure:

Ik heb dat morgen, kging dat vandaag keer op mijn gemakske lezen maar gans mijn groep zit precies in panic mode :ironic: Mijn gsm blijft bijna non stop trillen van de inkomende mails en ik had ze kunnen overtuigen om pas na de middag af te spreken en nu hebben ze in hun hoofd gestoken al om 10u af te spreken omdat er nog zoveel fouten inzitten :doh: Daar gaat mijn slaap :doh:

edraket

Legacy Member
NotoriousP zei:
Dat proces vak met die TOC enz? Als industrieel gehad, was vrij easy toen. :p

(open kans)

Inleiding tot bedrijfs- en productiebeheer?

Tsubasa zei:
Ahja, ik ging u helpen zeker Edraket :unsure:. Sorry, eerste maal online sinds gisteren. Uw oefening is ongeveer wat wij hebben gezien in die theorie, maar wij hebben daar geen echte oefeningen op gemaakt :unsure:. Gewoon plain theorie, er zal niet genoeg tijd geweest zijn mss... Was op zich maar een klein deel van het vak. Bij ons waren de oefeningen van dat vak eenvoudige netwerken opstellen (stappen van het productieproces, rekening houdend met volgordeafhankelijkheid) en het kritiek pad aanduiden en dat dan overbrengen op een Gantt chart. Wij hebben dus de theorie wel gezien over TOC etc, maar onze oefeningen gingen dus over andere dingen, zoals hierboven uitgelegd + MRP, SPC, takt tijd,...

Gisteren was laat, pff. Nu wel al even goed bezig (anderhalf uur), maar FAO gaat trager als gehoopt. Altijd zorgen dat ik deftig weet wat ik moet doen, welke codes ik moet opzoeken in de herwerkte balans, toelichting, etc... Is ook zo droog he: dit concept houdt dit in: ... en je berekent het aan de hand van deze codes die je daar en daar vindt.En hop, nieuw begrip + berekeningswijze. Zal goed herhalen worden, maar moet eerst nog veel voor de eerste maal doen. Vanavond groepswerk, dinsdag ook een aantal uur kwijt. Morgenavond verplichting om 18u. Damn damn!

Np :p Sjans da ik geen examen heb van financiële analyse, bij ons was dat een groepswerk waarbij een volledige analyse moest gemaakt worden. Hoe zinloos kan het vanbuiten leren van ratio's en al die shit zijn :')

Tsubasa

Legacy Member
Inderdaad. + wij hebben gastcollege gehad van enen uit de industrie en dat kwam kort naar op: alles in FAO is bullshit en geeft geen goed beeld. Wij gebruiken andere dingen.

Mogelijk ben ik een beetje kort door de bocht, maar in essentie heeft hij naar dat gehint. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan