Nunak
Legacy Member
Snowyflake zei:vooral die op die stoel zit![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snowyflake zei:vooral die op die stoel zit![]()
Snowyflake zei::applause:
vooral die op die stoel zit![]()



Matt. zei:U vraagt, wij draaien.
http://3.bp.blogspot.com/-[/B]NX9IELjI5H8/TsIoN49fFEI/AAAAAAAAE2I/qZCIBM4AElE/s1600/test+2.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-jd6B8k98mlE/Tp0nwWSIFlI/AAAAAAAAEr8/W_tgOlqqSEw/s1600/MAAAA+1.jpg
http://4.bp.blogspot.com/-pi4PlWvMctA/TnGp4Iq8vLI/AAAAAAAAEck/SugEmUPBX7o/s1600/newgirl+3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_87Wki33HGtI/TQco9Jciy3I/AAAAAAAADY0/QEEiMk7EiuM/s1600/BrJ+1.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_87Wki33HGtI/TOtuYp67KpI/AAAAAAAADTo/UXf9doKXqjo/s1600/ag+2.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_87Wki33HGtI/TMs0Lr8jnwI/AAAAAAAADNU/U6iPPav9pZQ/s1600/castle+3.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_87Wki33HGtI/TIH-D6jVc4I/AAAAAAAAC_I/36jRFYtAChs/s1600/slingblade+6.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_87Wki33HGtI/THy5rMY86xI/AAAAAAAAC-Y/olSB4qXdtjE/s1600/bf-10.jpg
(of eergisteren, khou de dagen niet uit elkaar)Lorvet zei:Vorig jaar in januari en juni, augustus moet ik er gelukkig niet bij rekenenIs toch logischer om een examenperiode als 1 blok te zien ipv 2
![]()



kil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()
Baats zei:


Je hebt Saphira toch om tegen uit te huilen ipv een hoekjekil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()

schouderklopjekil911ler zei:Hebben jullie soms ook dat gevoel dat je gewoon in een hoekje wil kruipen en beginnen huilen en zeggen van "nee... kwil nimeer"?
![]()

Lorvet zei:Je hebt Saphira toch om tegen uit te huilen ipv een hoekje![]()