Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joeshoe zei:Ik ben nu verschrikkelijk jaloers op mensen die in Gent op kot zitten. Iemand die ik ken zit dan nog in een zijstraat van de overpoort, extra jaloers![]()
de overpoort stinkt en is dus niets overdag... Zo jaloers moete nu ook weer ni zijn. En pintjes kunde overal krijgenBekos zei:Kheb weer een infra aan mijn been![]()
edraket zei:Mijn eerste infraction ooit op dit forum![]()
the world needs usIronpole zei:
josilirios zei:

TheRedDevils zei:steveison11's Channel - YouTube
Eerste 4 staan er nog op, bij iemand anders.
Ik wil de 5de wel uploaden als je die echt wilt zien![]()
Ge moest kletsen krijgen gij! Ik vond fiscaal één van de boeiendste vakken in 2e bachmla zei:In handelswetenschappen van eddy debruyne ofzoiets (HUB)
al heb ik dat gekregen van Maes. Heb Debruyne wel gehad in 3e bach voor BTW, kerel is véél te actief en veel te luid..Utred zei:Kan er echt niets gedaan worden aan die verkeerde pagina-nummering? De vorige heeft dat van heel zijn verloop niet gehad. Is dat omdat er posts onzichtbaar gezet worden ipv verwijderd ofzo?