Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

mla

Legacy Member
Dat fiscaal recht gaat godverdomme voor gene zak vooruit. Zo'n saai vak, niet normaal :sleep:

Nunak

Legacy Member
Allez ik stop ermee voor vandaag. De theorie voor een groot deel doorgenomen en ik denk niet dat ik de rest daarvan nog ga doen. De theorievragen zijn meestal maar een klein deel van de punten en alle vragen die ooit over de theorie gesteld zijn, kan ik beantwoorden met wat ik vandaag gedaan heb. De komende 4 dagen oefeningen maken :)

mla

Legacy Member
Iemand zei:
Waar heb jij het over? :s:s:s

Wat? Vind jij dat boeiend ofzo?:unsure:
Als dat vak nu in verstaanbare taal opgesteld zou zijn zou ik er al minder problemen mee hebben, maar dan nog.

Iemand

Legacy Member
mla zei:
Wat? Vind jij dat boeiend ofzo?:unsure:
Als dat vak nu in verstaanbare taal opgesteld zou zijn zou ik er al minder problemen mee hebben, maar dan nog.

't Is mijn maior :d.
In welke richting en van welke prof krijg je het? :)

Iemand

Legacy Member
mla zei:
In handelswetenschappen van eddy debruyne ofzoiets (HUB)

Azo, mij onbekende. Een van de meest boeiende rechtstakken vind ik persoonlijk.

Veel succes ermee ;)

Joeshoe

Legacy Member
freakykiller zei:
Nieuwe uitgaansbende zoeken hé, toen die van mijn middelbaar verkalmden heb ik mijn plan getrokken en beginnen die zelfs nu subtiel te zeggen dat ik moet sms'n als ik wegga :unsure:.
Tijdens het jaar heb ik net tijd te kort door het café gaan, ik wil dan altijd éne dag niet weggaan en leren ma dan zijt ge nog in uw uitgaans-gevoel door de vorige dagen en lukt mij dat soms totaal niet om maar iets van werk te zetten :sop:

Ik leer toch amper tijdens het jaar, dus daar heb ik zo geen last van :unsure:

Ik zit op school in sint kattelijne en het studentenleven daar spreekt mij totaal niet aan. Een sporadische TD en twee of drie cantussen per semester, meer is het niet. Het enige gezellige café dat er was is vorig jaar dan nog gesloten ook.

Hoewel ik mij redelijk goed voel op mijn school begin ik de laatste tijd meer en meer spijt te krijgen dat ik niet in een grootstad studeer. Ik ben een paar weken terug eens voor de eerste keer in Gent wat café's gaan doen aan de overpoort (toevallig op nen donderdag) en ik had echt een wauw gevoel wanneer ik die massa studenten op straat zag.

Ik voel mij nu vrij belachelijk dat ik daar op een forum over zit te klagen, ik ben nogal nen blijter als het op da vlak aankomt :p Waarschijnlijk ook de reden dat ik het er zo lastig mee heb.

glashelder

Legacy Member
Ach ja, zo is het altijd wel iets zeker? Ik studeer in Gent maar zit daar niet op kot, dan heb je daar ook niks aan :p Je krijgt de hele dagen flyers in je handen geduwd voor dingen die wel heel interessant lijken, maar die zijn altijd 's avonds.

Joeshoe

Legacy Member
Ik ben nu verschrikkelijk jaloers op mensen die in Gent op kot zitten. Iemand die ik ken zit dan nog in een zijstraat van de overpoort, extra jaloers :p

metaphore

Legacy Member
Utred zei:
Ik heb zin om te gaan drinken.
Ik hou van drinken :love:
tommie314 zei:
??????????????????????????????????

Nee?

Orthopedist voelt wat, en stuurt u dan door naar nen orthopedisch chirurg?
Cardioloog doet wat testjes, laat u op ne loopband lopen en stuurt u dan door naar ne cardiochirurg?

tommie314 zei:
Er is dan toch maar een (klein) deel dat chirurg wordt :s?
Nee nen orthopedist voelt wa en denkt dan, damn u knie is versleten, we moeten daar een nieuw in
steken. Daarna steekt hij die knie zelf.


en nog veel succes met leren allemaaaaal!:applause:

freakykiller

Legacy Member
Joeshoe zei:
Ik leer toch amper tijdens het jaar, dus daar heb ik zo geen last van :unsure:

Ik zit op school in sint kattelijne en het studentenleven daar spreekt mij totaal niet aan. Een sporadische TD en twee of drie cantussen per semester, meer is het niet. Het enige gezellige café dat er was is vorig jaar dan nog gesloten ook.

Hoewel ik mij redelijk goed voel op mijn school begin ik de laatste tijd meer en meer spijt te krijgen dat ik niet in een grootstad studeer. Ik ben een paar weken terug eens voor de eerste keer in Gent wat café's gaan doen aan de overpoort (toevallig op nen donderdag) en ik had echt een wauw gevoel wanneer ik die massa studenten op straat zag.

Ik voel mij nu vrij belachelijk dat ik daar op een forum over zit te klagen, ik ben nogal nen blijter als het op da vlak aankomt :p Waarschijnlijk ook de reden dat ik het er zo lastig mee heb.

Joeshoe zei:
Ik ben nu verschrikkelijk jaloers op mensen die in Gent op kot zitten. Iemand die ik ken zit dan nog in een zijstraat van de overpoort, extra jaloers :p

Ik ging net zeggen, wie studeert dan ook daar :p
en welja, ik zit ook in de zijstraat van de overpoort. Zo speciaal is dat ook niet :p, vooral handig !

freakykiller

Legacy Member
Wel in de overpoort zelf beland ik heel weinig, altijd net er buiten :unsure:. Al kan een pére totalleke doen wel eens gebeuren als ik zat ben (en duur dat het daar is :help:)

Baats

Legacy Member
Lorvet zei:
Miljaar, die kerel die Impractical Jokers online zette heeft ze owv copyright redenen moeten verwijderen en mag ze niet meer uploaden :(

Gelukkig bestaat de piraatbaai! :woohoo:

kil911ler

Legacy Member
glashelder zei:
Yeps. Dat wist ik, van killnegenhonderdenelfler. Ik denk niet dat daar zoveel raakvlakken tussen zijn eigenlijk, qua leerstof. Maatschappelijk werk is toch veel meer met praktische dingen zoals weten hoe het OCMW werkt of zo?

Sociaal Werk is meer dan alleen het OCMW ze :unsure:
Ma tis nogal wa uitgebreid eigenlijk qua richtingen waar ge uit kunt gaan doorheen de opleiding en later.


Voor de moment spreekt Bemiddeling in Familiezaken mij het meeste aan :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan