Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
coldplayke zei:
Ugh, ik ben zo moe... al van half 6 wakker gewoon om het examen van 9 uur fatsoenlijk te halen, mocht de trein vertraging hebben.
Fix u een kot

Nicske91

Legacy Member
Verdomme straks ben ik gauw gesjost voor dat simpel vaksk EBS... Twee keer een inversiefactor vergeten bij mijn uitkomst en Blackman verkeerd. De rest was normaal gezien juist. Op het einde zei ie dan: "We gaan er nog eens over nadenken"... kwas er effe niet goed van...

Lorvet

Legacy Member
Jupla, nog enkele uurtjes herhalen en ik kan op mijn gemak mijn bedstee in kruipen om morgen een examen te gaan ownen :cool: Nog nooit zo vroeg klaar geweest :)

5 uiltjes \m/

josilirios

Legacy Member
Ofwel maakt ge gebruikt van een engels begrip ofwel een nederlands. Met 'service acces PUNT' moet ge ook ni afkomen in uwe cursus :@

Nunak

Legacy Member
De opgave in Haskell is ook gelukt :woohoo:
Ik heb wel medelijden met de assistenten die de Haskell opgave gaan moeten verbeteren :p

TimeFtw

Legacy Member
Matt. zei:
Lopen zal voor morgen zijn, geen tijd vandaag. Nog één artikel lezen en dan nog eens alle 1000 slides erdoor proberen te krijgen.

Ook 5 uiltjes trouwens, slechts 1 mens die te lui was om te gaan werken!

Milieutechnologie krijgt maar 4 uiltjes -> die studie is waardeloos

Tsubasa

Legacy Member
TEW ook maar 4. Doomed!

Pff, eerst slagen want ik zou meer en meer mijn geld zetten op 4/6 en niet 5/6. Heb wel nog tijd, maar zal toch wat geluk moeten hebben met de vragen.

_ns_

Legacy Member
Vele studenten vragen mij of ze een rekenmachine mogen meebrengen naar het examen om de casus erfrecht te kunnen oplossen. Dat is in principe niet nodig. De vraag zal ofwel met breukdelen zijn, ofwel met relatief ronde getallen die vlot uit het hoofd te berekenen zijn, zoals dat ook in de casussen het geval was. Wie zich echter te onzeker voelt op wiskundig vlak, mag evenwel gebruik maken van eenvoudige, niet-grafische rekenmachine.


Wiskunde in de rechten!!!! :s:s:s

Duckwhisperer

Legacy Member
_ns_ zei:
Vele studenten vragen mij of ze een rekenmachine mogen meebrengen naar het examen om de casus erfrecht te kunnen oplossen. Dat is in principe niet nodig. De vraag zal ofwel met breukdelen zijn, ofwel met relatief ronde getallen die vlot uit het hoofd te berekenen zijn, zoals dat ook in de casussen het geval was. Wie zich echter te onzeker voelt op wiskundig vlak, mag evenwel gebruik maken van eenvoudige, niet-grafische rekenmachine.


Wiskunde in de rechten!!!! :s:s:s

Breukdelen?

BREUKDELEN?!?!

:s:s:s:s:s

josilirios

Legacy Member
worden der in ulle facebookgroepkes eigenlijk tetten gepost? ten opzichte van hier is da daar maar ne saaien boel eigenlijk in de groepke..

freakykiller

Legacy Member
Het gehalte vrouwen is dan ook wel groter in de facebookgroep.
Ja zelfs bij de burgies is dit mogelijk :lol:

Utred

Legacy Member
Bij mij zijn 95% meisjes. Al dat daar komt is af en toe eens wat slechte muziek.

megalomania

Legacy Member
Bah, die wiskunde is zo frustrerend voor iemand zonder aanleg. Nog 2 dagen, maar toch echt geen idee hoe ik dat ga fixen :cry:

glashelder

Legacy Member
Op onze Facebookgroep posten ze wel sociologiegrapjes :')

Nas zei:
Hoeveel deden er eigenlijk sociologie vorig jaar? Nu zijn het er welgeteld 30 :lol:

Hahaha, serieus? Mijn vuilbakrichting :love: (Sorry ze, 't steekt nog altijd :p)

Vorig jaar zijn we begonnen met 67, blijkbaar. Er zijn er genoeg blijven steken of veranderd of weet ik veel, nu zitten we met een stuk of 30 vanuit eerste bach in tweede bach (+ de 30 schakels nog eens).

Je kan dat opzoeken op de site van UGent (bij feiten en cijfers en dan studenten en dan onderaan stand inschrijvingen nieuwe studenten). Maar 'k snap het niet goed, het donkerblauwe lijntje van 2011 is weg, eerder dit academiejaar stond dat er wel op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan