Dat mijn volgende examen makkelijk is, heb ik aan rechten te danken hoor. Een wetenschapsvak (Wetenschap van de Kosmos) dat aan alle richtingen geven moeten kunnen worden, ook aan bv rechten en pedagogie...
Elke keer dat het moeilijk wordt, zei de prof "ja maar dat wordt te moeilijk, dat moet je niet kennen hoor".
Ik wil gerust een klein stukje uit den boek citeren:
Hier, pagina 80 (exact in de helft van het boek, dus niet meer de inleiding):
Bijzonder moeilijk he

Ik zeg niet dat het nergens moeilijker wordt, maar nooit overdreven
Is ook enorm interessante leerstof en niet heel erg veel. Daarom dat ik dus zeg dat ik wel tijd genoeg heb