Nope wat was er mss? Ik zat in c3001 (alé nu heeft dat een ander nr maar ge weet wel waar dak bedoel

)
Welke vector oefening? Er was er toch maar eentje daar waar ge de mogelijke waarden van a moest geven? Ik had ook eerst iets van wtf toen ik mijn stelsel had bij die lagrange oefening maar was uiteindelijk goed te doen hoor ge moest die afgeleide van x - afgeleide van y doen en dan eentje ervan substitueren met waarde die je bekwam van uwen lambda functie. Dus die oefeningen die op elkaaar opvolgden kon ik nog mee leven

Ik vond het al vriendelijk dat ze bv dat kritisch punt gaven voor het tweede deel.
Haha ik had juust hetzelfde bij de theorie. "eee das vanuit het voorbeeldexamen! ... Shit khad beter dat antwoord ervan opgezocht .." Dus die definitie kon ik niet geven

wel dat bewijs eronder
trouwens kan het dat bij leontief daar tweede deel waar je driehoekje XA en XB moest berekenen dat dat geen ronde getallen waren? bij mij was 58/56 ofzoits, ik vond dat mega ambetant ..