Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

TheRedDevils

Legacy Member
Als ik gebuisd ben voor wiskunde krijgen jullie allemaal een vat :unsure:

Kga voor de 18, alles perfect ingevuld :cool:

Iemand

Legacy Member
Pff, zal veel geluk nodig hebben straks denk ik. Weet maar weinig over repatriering van winst naar den Belgique. Straks index op den bus es doornemen, zal mij een beter zicht geven.

Gl@koendg

Tjee

Legacy Member
Ironpole zei:
Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.

:sop:

Zalige kerel :rofl:

TheRedDevils zei:
Als ik gebuisd ben voor wiskunde krijgen jullie allemaal een vat :unsure:

Kga voor de 18, alles perfect ingevuld :cool:

Ik houd er u aan e ;)

Tsubasa

Legacy Member
:sleep:

Man man, de laatste delen van producentengedrag kunnen mij echt niet boeien. Deel 3 ziet er interessanter uit, maar had eigenlijk besloten dat maar vlug door te nemen zodat ik deel 1 en 2 eens een 2de maal kon doornemen. Twijfels over het game plan!

Joeshoe

Legacy Member
"Het gaat lukken...Yup, alles in orde....Gene stress.......FFFUUUUUCK WAT WAS DAT ENE SCHEMA NU WEER???" :crazy:

f_dieleman

Legacy Member
Ironpole zei:
Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.

:sop:

Al erg genoeg dat ze er een meerkeuze examen van gemaakt hebben, dus niet zagen. :p

Lorvet

Legacy Member
Ironpole zei:
Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.

:sop:

Altijd leuk om te lezen in je inbox wanneer je opstaat. Bijna mijn cornflakes uitgespuwd van het verschieten. Zo ne klootzak, ook al in zijn lessen, en nu is het nog ne troll ook. :sop:

Ironpole

Legacy Member
Lorvet zei:
Altijd leuk om te lezen in je inbox wanneer je opstaat. Bijna mijn cornflakes uitgespuwd van het verschieten. Zo ne klootzak, ook al in zijn lessen, en nu is het nog ne troll ook. :sop:

Ik verschiet er eigenlijk een beetje van dat hij het nog op voorhand via mail vermeldt. Hij zou het nog aangedurfd hebben om het op het examen zelf pas te zeggen... :lol:

Maar bon, er staat bij dat het een giscorrectie is waarbij iemand die alles gokt verwacht 0/20 heeft. Dat is dan +3/-1 niet? Valt nog redelijk mee? :)

TheRedDevils

Legacy Member
Maat zegt dat hij het zot moeilijk vond, wtf :p
Benieuwd wat Baats en Snowyflake ervan vonden!

Snowyflake

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Maat zegt dat hij het zot moeilijk vond, wtf :p
Benieuwd wat Baats en Snowyflake ervan vonden!

Bwoa kzou der wel door moeten zijn maar of dat met een 18 gaat zijn daar vrees ik beetje voor :p

Fliblit

Legacy Member
Moeilijk examen. Ik heb alles ingevuld, maar of het ook goed is? Eén vraag kwam letterlijk uit de cursus, al de rest was schijtemoeilijk.

Morrissey

Legacy Member
Weet iemand tot wanneer de examens aan de HUB in juni ongeveer duren? Ik vind er maar niks over terug op de website.

coldplayke

Legacy Member
Examen atw gehad vandaag, ik denk wel dat ik door ben. Van de 40 vragen heb ik er 30 ingevuld (meerkeuze), van 27 ben ik redelijk zeker :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan