Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

edraket

Legacy Member
Deze nacht een bord van mijn gigantische stapel kladpapier gevallen, boem kapot op de grond. Ik dacht even dat de wereld aan het vergaan was, vies geluid om wakker van te worden.

Nog wat theorie doen, straks afspraak met monitoraat!

PinkyNTheBrain

Legacy Member
edraket zei:
Deze nacht een bord van mijn gigantische stapel kladpapier gevallen, boem kapot op de grond. Ik dacht even dat de wereld aan het vergaan was, vies geluid om wakker van te worden.

Nog wat theorie doen, straks afspraak met monitoraat!

Boem paukeslag!

Utred

Legacy Member
De chimpansee doet niet mee
waarom doet de chimpansee niet mee
de chimpansee is ziek van de zee
er gaat zoveel water in de zee
meent de chimpansee

NotoriousP

Legacy Member
In de namiddag examen hebben is toch maar een hel, die voormiddag gaat zo traag vooruit. :s

Duckwhisperer

Legacy Member
Ironpole zei:
Nederlands ook niet goed. :(








Nog minder dan drie weken te gaan! :):s

Binnen 9 dagen is het gedaan! :applause:

En dan kom ik jullie er hier elke dag aan herinneren. :evil:

Subai

Legacy Member
Gisteren een hele dag gewerkt aan een artikel, blijkt dat ik het moeilijkste genomen heb en dat ik niet eens kan antwoorden op de voorbeeldvragen :doh:

Toch maar een ander doen ook, verdubbelt mijn kans.

Th1x4nG

Legacy Member
Dat examen zou nog wel heel goed haalbaar geweest zijn. Nu es aanduiden in het boek waar de klemtoon op ligt. Die zotte ratio's moest ge eigenlijk helemaal ni kennen mja. In augustus sowieso ownen dit.

Viel wel op dat er dit jaar geen mensen meer zijn die afgeven om 10u. :p Der zaten mensen die alleen vennootschapsboekhouden hadden, en der gaf een meiske daarvan af om 10u40. Ik om 10u50, zegt die kerel zo van 'hebde gij ook alleen maar boekhouden?'... 'Neenee, de twee, ma kga nog es moeten terugkomen' :unsure:

Maar ja, da's een examen waar ge me wa probeerwerk en geknoei nog punten uit de brand sleept, dus ja, ge kunt daar nog wel vier uur zitten als ge er niks van weet.

Saphira

Legacy Member
18 pagina's examen en maar 3u is te weinig. Kweet lik ni goe watk ervan moet denken. T examen bestond uit 4 delen, waarvan er 2 nog eens opgesplitst waren in 4 delen. Nu mogen we maar voor 1 deel gebuisd zijn :sad:

Exorikos

Legacy Member
Saphira zei:
succes aan iedereen die vandaag examens heeft (incl. me). Diegene die studeren, brand maar 'n goed kaarsje voor mij!

Ik hoop dat het geholpen heeft. :$

EDIT: Precies toch niet zo... :(

Morrissey

Legacy Member
Ik heb denk ik mijn beste examen uit zowat mijn hele leven gemaakt :$. Fiscaliteit, misschien wel een van mijn moeilijkste vakken, en toch zo'n heel goed examen. Ik heb rond de 18/20, echt een geweldig gevoel dit.

Ironpole

Legacy Member
Prof stuurt een mail met volgende betekenis: Ja seg manne, voor dat examen dat jullie vrijdag hebben waarvan ik jullie een heel semester in de waan gehouden heb dat het zonder giscorrectie is zoals vorig jaar, dat is met giscorrectie. Ne prettigen dag nog verder.

:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan