PinkyNTheBrain
Legacy Member
Tibokio zei:Ah, oké! Ehh, ik zit in de bogaardenstraat![]()
Die weet ik liggeuuuuuuuh (oi22) stalk stalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tibokio zei:Ah, oké! Ehh, ik zit in de bogaardenstraat![]()
edraket zei:Deze nacht een bord van mijn gigantische stapel kladpapier gevallen, boem kapot op de grond. Ik dacht even dat de wereld aan het vergaan was, vies geluid om wakker van te worden.
Nog wat theorie doen, straks afspraak met monitoraat!
Mss. Slash zei:Straks om 13u30 examen wiskunde...
Pffff, waarom kan integralen niet goed![]()



Ironpole zei:Nederlands ook niet goed.
Nog minder dan drie weken te gaan!![]()

Duckwhisperer zei:Binnen 9 dagen is het gedaan! :applause:
En dan kom ik jullie er hier elke dag aan herinneren.![]()

Der zaten mensen die alleen vennootschapsboekhouden hadden, en der gaf een meiske daarvan af om 10u40. Ik om 10u50, zegt die kerel zo van 'hebde gij ook alleen maar boekhouden?'... 'Neenee, de twee, ma kga nog es moeten terugkomen'
Saphira zei:succes aan iedereen die vandaag examens heeft (incl. me). Diegene die studeren, brand maar 'n goed kaarsje voor mij!

