Jep, wat een boeltje zeg
Gelukkig was de plaats links van mij niet bezet, dus had ik nog wat ademruimte..
Goh, in principe was het echt niet zo moeilijk, alleen spijtig dat de oefening elkaar opvolgden.
Die vector-oefening kon ik niet, dus de oefening die daarop volgde ook niet.
Zelfde bij de Lagrange-functie. Afgeleiden gevonden natuurlijk, maar zo'n stelsel kon ik toch niet uit mijn hoofd hoor
Theorievraag wist ik dat die ging komen, maar toch heb ik hem niet zo goed gekunnen, typisch
Die integraal, dubbelintegraal, Leontief etc. volledig gekunnen, dus in principe moet ik wel genoeg puntjes gesprokkeld hebben voor er door te kunnen zijn. 't Zal gene vetten zijn, maar 't zou mij toch enorm verbazen moest ik er niet door zijn.
Woensdag Analytical Tools. In feite echt niet zo veel, maar bij die docent heb ik echt het gevoel dat hij ons niveau niet goed aanvoelt, dus wie weet wat dat gaat geven..