Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Lorvet

Legacy Member
thommich zei:
Ik join hier ook maar eens. Zat altijd op GoT-forum, maar begin die hollanders wat beu te geraken ;) j/k
GoT? :unsure:

Nog een 2 uurtjes casussen doornemen en dan op tijd in het bedje kruipen :)

Btw, coldplayke, moet ge nog altijd in de kou leren op uw kamer? :p

thommich

Legacy Member
't Staat ook voor iets anders.
GoT - Categorieën

Maar Game of Thrones is wel vet ja.
"Haha, Ned Stark z'n hoofd eraf kappen, no way. Da's één van de main characters"
-"The Fuck?":oink:

Lorvet

Legacy Member
@thommich

Wacht maar af de komende seasons :evil: Hoe vaak dat ik Martin niet vervloekt heb!

thommich

Legacy Member
Wie heeft ier trouwens z'n post geninja'd? Er stond iets van "Een Game of Thrones forum, dat moet ik ook eens opzoeken" ofzo?

Wél, op dat GoT-forum dat ik noemde, als je ingelogd bent en je hebt 50 posts ofzoiets, komen er een paar extra forumonderdelen beschikbaar, met voor (bijna) elke serie wel een topic.

2d0baza.png


Niet bedoeld als spam trouwens...

_ns_

Legacy Member
Filmke checken, maffen en dan morgen examenke gaan acen.


Iemand aanrader voor ne film :unsure:?

edraket

Legacy Member
thommich zei:
jup. Ik de uwe ook. Merci voor de examenvragen van vorige jaren te helpen oplossen/posten éh.

En nu? Wat doet ge wel nog bij, aangezien je in een blok-topic zit? Of zit je nog in je Master?

Burgie: bedrijfskunde nog :p
Wa is uw thesisonderwerp?

Utred

Legacy Member
AAAAAAAAAA

Nog efkes proberen wat anatomie stampen, het zal een beetje op het gevoel zijn morgen.

Ironpole

Legacy Member
Meh GoT, sorry maar door die Hollanders kom ik daar niet. Vind dat echt té erg. Pleuro, hiero, hij had vermeldt, kankerkutjung, brak, kut,...

Nu nog even (voor de zoveelste keer) mijn slides herhalen. :sleep:

thommich

Legacy Member
edraket zei:
Burgie: bedrijfskunde nog :p
Wa is uw thesisonderwerp?

Heb ook eerst een jaar burgie geprobeerd. Na 2e zit gebuisd op Algemene Scheikunde I, Analyse I, Analyse II, Meetkunde & Lin Algebra en Statistiek. Toen naar't kaho verhuisd met een deel vrijstellingen.

Gevolg: ik doe volgend jaar pas stage en thesis. Wel al met Pillaert gepraat om er één te doen over brandveiligheid bij staalberekeningen. (Omdat ik toen nog IMFSE website - IMFSE General info wou studeren, maar nu blijkt dat ik niet ga toegelaten worden omdat ik al eens burgie gedaan heb).
Kan dus nog iets totaal anders worden.

_ns_ zei:
Filmke checken, maffen en dan morgen examenke gaan acen.


Iemand aanrader voor ne film :unsure:?

Drive:bow:


Ironpole zei:
Meh GoT, sorry maar door die Hollanders kom ik daar niet. Vind dat echt té erg. Pleuro, hiero, hij had vermeldt, kankerkutjung, brak, kut,...

Nu nog even (voor de zoveelste keer) mijn slides herhalen. :sleep:

Is dat niet fok!forum ofzoiets?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan