Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Bon, 't zit in mijn kopke. Nu nog zien dat het er morgen weer proper uitkomt en het is binnen. :) Heb mijne wekker vroeg gezet dus ik ga al maffen. Helaas zijn de simpelere vakken vanaf morgen gedaan. :(

freakykiller

Legacy Member
Cadiuro zei:
Some detective skills you have there :p Yap, Groenveld



grapjas :)

Wat, bijna iedereen in mijn omgeving is voorstander van Jupiler en ik van stella :sad:

Cadiuro

Legacy Member
freakykiller zei:
Wat, bijna iedereen in mijn omgeving is voorstander van Jupiler en ik van stella :sad:

:confused::confused::confused:

Da is zo'n triest verhaal da ik u bijna mijn vlag had gegeven...

Bijna zijnde het kernwoord :p

Ge kunt daar maar één iets aan doen, en da is meer Stella drinken :D

Also, ge ziet die vraagtekentjes echt ni e boven die smiley

Tibokio

Legacy Member
Eerste examen ging behoorlijk goed, vind ik. Ging precies veel makkelijker dan de online oefeningen. Dus ofwel viel het echt mee, ofwel heb ik het onderschat :unsure: ik hoop op het eerste!

Misericordiam

Legacy Member
Allez, gaan pitten en morgen nog een twee uurtjes herhalen en dan gaan ownen.

Good luck aan iedereen die morgen examen heeft.

(de rest kan de boom in)


Grapje, jullie ook natuurlijk :D

glashelder

Legacy Member
Meh, morgen nog eens een paar teksten uit de reader lezen want m'n samenvatting is lijk ook niet zo schitterend. En fuuuccck, die ene vriendin die 3x per dag naar een andere vriendin belt, heeft in de afgelopen dagen al 2x naar mij gebeld. Ik heb dan maar een keer opgenomen (ze had al een sms gestuurd van "als je dit leest, kan je iets laten weten?") en nu heeft ze vandaag al 3x gebeld naar mij :cry:

Als ze mij morgen wakker belt, doe ik haar iets aan. En bel ik morgennacht om 4:15 naar haar om te vragen of eens kan uitleggen waarom de habitus een structuring structure is en tegelijk een structured structure.

!nsomn!a zei:
:oink: Die dude is nu toch echt niet (opvallend) gespierd ofzo?

NotoriousP zei:
Gespierd? Wie ziet er zo niet uit na een paar keer pompen...

Omdat gij het zijt.
Okay, nu ik die foto terug bekijk valt het idd nogal mee. Maar voor mij is het té gespierd, dat vind ik niet mooi.

En nee, dat ook niet :sop: Gatverdamme. Precies een gerimpeld pistoletje dat te lang in de oven heeft gelegen en heel is uitgedroogd.

Wat ben jij braaf trouwens de laatste tijd, NotoriousP?

Nas zei:
Meh, geflest prolly. Bezig met de twee laatste hoofdstukken (EU en internationale), maar het zit er niet zo goed in :sad:. Tot aan hoofdstuk 9 kan ik het zo goed als mogelijk, maar vanaf dan is het eerder een goed aantal keer gelezen.
Nu, hoofdstuk 12 (verkiezingen) is zo simpel als iets, dus enkel 10 en 11 worden wrs een groot probleem.

Vlinderakkoord zit erin en regering/sociale organisaties ook.

Met wat geluk met de vragen haal ik een 10. :applause::woohoo:
Mo mo mo. Dat gaat wel meevallen. Je bent precies m'n zus. Die had vandaag examen filosofie. Zit ze eerst te zeggen dat ze 4 of 5 vragen goed heeft ingevuld, 1 minder goed en die multiple choice ook nog wel goed, en dan is het "erop of eronder", denkt ze :lol:

Nas

Legacy Member
glashelder zei:
Mo mo mo. Dat gaat wel meevallen. Je bent precies m'n zus. Die had vandaag examen filosofie. Zit ze eerst te zeggen dat ze 4 of 5 vragen goed heeft ingevuld, 1 minder goed en die multiple choice ook nog wel goed, en dan is het "erop of eronder", denkt ze :lol:
Nja, ik zal woensdag zien :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan