Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:

Ge leidt die toch niet af hoop ik? Ambachtelijk van buiten leren is het efficiëntst!freakykiller zei:Systemen en signalen heeft toch ferm te veel formules, en ze afleiden is soms echt lastig![]()
.glashelder zei:Hoeveel punten aan een goed of fout antwoord worden toegekend, hangt af van hoeveel juiste antwoorden er voor die bepaalde vraag zijn (zo dus). Maar vaak staan die antwoordmogelijkheden los van elkaar en kunnen ze even goed in een andere vraag staan waar er dan meer of minder punten aan toegekend worden.
Als jij onderwerp X niet goed kent en onderwerp X staat in een vraag waar je veel punten verliest voor een fout antwoord, heb je pech en dat kan wel eens nét de pech zijn die je niet kon gebruiken. Als onderwerp X in een vraag staat waar je weinig punten verliest voor een fout antwoord, heb je minder pech.
Ik vond het in ieder geval geen fijne giscorrectieJe kan niet zo redeneren van "als ik over de helft kom, stop ik" want je hebt geen idee waar je staat.
Lorvet zei:Aja, want de assistenten die toezicht hebben gaan echt niet opkijken wanneer ik een veel te lichte komkommer bij heb
Ge leidt die toch niet af hoop ik? Ambachtelijk van buiten leren is het efficiëntst!
ad:.dajonaz zei:Deze giscorrectie is zeker niet slechter voor de student dan een +3/-1 correctie. Als je alles gokt, dus random invult, ga je statistisch gezien gemiddeld 0 uitkomen. Als je bij een +3/-1 met 4 mogelijke antwoorden gokt(waarvan telkens 1 juist), ga je statistisch ook gemiddeld 0 uitkomen. Het voordeel van gokken wordt bij beide wiskundig weggewerkt. Ik zie echt geen verschil; als je het weet verdien je punten, anders niet.
Als dit niet duidelijk is bij een examen statistiek dan begrijp ik waarom er zoveel buizen.
Maar ik mag eigenlijk geen commentaar geven want ik ben zelf niet goed bezig.
Ik begon er altijd heel van te flippen, haha. "Allez, wéér 3 juiste antwoorden?"
Bij een gewone giscorrectie heb je een juist antwoord, je bent er 100% zeker van en dan ga je verder met de volgende vraag. Bij deze giscorrectie ben je daar weinig tot niks mee, er zijn namelijk nog 3/4 stellingen die je moet checken. Je kan dus niet aan eliminatie doen.Baats zei:@Snowy: Waar sta je?
Tabellen beginnen der eindelijk goed in te raken nu. Tegen vanavond wil ik 8 en 9 volledig foutloos kunnen opstellen, morgen dan gewoon nog eens de ratio's herhalen. Die zouden er normaal gezien nog goed genoeg moeten inzitten van tijdens de blok.
WeedJunk zei:Examen gehad om 11u en nu op 't gemak een Carlsbergske drinken zie![]()
joshetei zei:joepie, de eerste keer 'MORGEN LAATSTE EXAMEN, WOHOO' op facebook. Het leven van (de meeste) arteveldestudenten: verlof, verlof en nog eens verlof

joshetei zei:joepie, de eerste keer 'MORGEN LAATSTE EXAMEN, WOHOO' op facebook. Het leven van (de meeste) arteveldestudenten: verlof, verlof en nog eens verlof
ad:joshetei zei:joepie, de eerste keer 'MORGEN LAATSTE EXAMEN, WOHOO' op facebook. Het leven van (de meeste) arteveldestudenten: verlof, verlof en nog eens verlof
Maar wel goeie pizza!Sqarzz zei:Klinkt als een saai vak. Is dat ook eenbeetje met u eigen mening en interpretatie of vooral vanbuiten blokken?
Ik heb echt letterlijk dat hele handboek vanbuiten geleerd en nog kon ik die vragen niet. Misschien ben ik gewoon dom :')