Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

profound

Legacy Member
NotoriousP zei:
Ben je nu een rationele verklaring aan het zoeken voor het gedrag van een linkse groep? :)

Als ge da al erg vindt, probeer dan is een rationele verklaring te vinde voor rechtse groeperingen :crazy:

Fighting Hobbit

Legacy Member
noreeeee zei:
We doen een heel jaar lang constructieve campagnes maar dat komt gewoon niet in media/belangstelling. Tis blijkbaar juist het doelpubliek dat smult van een ANTI-NSV betoging want dat is de enigste campagne die wat gaat leven onder de studenten.

Het is gewoon gek, een ANTI-campgne omdat je vind dat zij te veel ANTI anderen zijn. Lijkt me zoals vuur met vuur bestrijden.

Versta me niet verkeerd, ik ben nu persoonlijk geen fan van het NSV gedachtengoed, maar ik vind het een rare gang van zaken.

Utred

Legacy Member
De les was compleet nutteloos. Eigenlijk zou ik zonder zeveren maar naar 1 les moeten gaan omdat die verplicht is, en die is maar om de 2 weken. Al de andere vakken zouden perfect lukken zonder naar de les te gaan.

Nu nog naar de winkel en mijn dag is geslaagd. Tis 2 weken geleden en kheb al meer dan een week geen brood meer gegeten.


Het is gewoon gek, een ANTI-campgne omdat je vind dat zij te veel ANTI anderen zijn. Lijkt me zoals vuur met vuur bestrijden.
Er zijn toch ook anti-racisme campagnes? Dat is ook anti anti.

Fighting Hobbit

Legacy Member
Utred zei:
De les was compleet nutteloos. Eigenlijk zou ik zonder zeveren maar naar 1 les moeten gaan omdat die verplicht is, en die is maar om de 2 weken. Al de andere vakken zouden perfect lukken zonder naar de les te gaan.

Nu nog naar de winkel en mijn dag is geslaagd. Tis 2 weken geleden en kheb al meer dan een week geen brood meer gegeten.



Er zijn toch ook anti-racisme campagnes? Dat is ook anti anti.

1)
De nuance is dat anti-racisme inhoudt dat je tegen het concept racisme bent, losstaande van personen. Ik vind het gewoon gek om dat te projecteren op een groep mensen. Ik ben tegen de behandelingen van Israel tegenover de Palestijnen, maar dat betekent niet dat ik daarom tegen Israel of tegen Joden ben. Ik zie daar een duidelijke nuance, al geeft ik toe dat het in sommige gevallen een subtiel verschil wordt.

2)
Maar toch lijkt het me logischer om een campagne te voeren voor verdraagzaamheid en respect in plaats van tegen racisme. De achterliggende gedachte is gelijk, maar de connotatie is toch lichtjes anders.

Utred

Legacy Member
Ik zie politieke organisaties eerder als een gedachtegoed dan een groep mensen, vandaar.

stinky

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Ik heb er niets van begrepen maar heb toch de hele video bekeken :unsure:

Ik denk dat, wnr ge alles begrijpt, de video plots veel minder interessant wordt :).

samsonite

Legacy Member
Weet er iemand toevallig of de tram4 vertrekkend in de buurt van station Gent Sint-Pieters naar de Academie Press(Gent) gaat?

Nas

Legacy Member
Ik ga sociale psychologie en methodologie skippen denk ik.
Maar dan voel ik me zo schuldig omdat ik al zo weinig les heb :s:s

e.House

Legacy Member
Geen enkele les in pol&soc is noodzakelijk om te slagen voor een vak, buiten dan de verplichte vakken waar dat aanwezigheid vereist is.

Baats

Legacy Member
HABE verhuist naar campus Mercator

Gisteren heeft het hogeschoolbestuur beslist dat onze faculteit, in het kader van de nakende integratie van de opleidingen Handelswetenschappen en Bestuurskunde & Publiek Management in de Universiteit Gent, met ingang van volgend academiejaar een nieuwe campus krijgt. Eind augustus-begin september 2012 verhuist HABE naar campus Mercator, op de Henleykaai. We zullen er intrek nemen in een mooi, ruim en hedendaags complex, eveneens op wandelafstand van het Sint-Pietersstation. Trams en bussen stoppen vlakbij. Momenteel is nog niet duidelijk of alle colleges meteen op deze campus
zullen plaats vinden. Het behoort bijvoorbeeld tot de mogelijkheden dat er nog lessen op de campus Schoonmeersen zullen gegeven worden.

Zodra er meer informatie beschikbaar is, brengen we jullie op de hoogte.

Prof. Dr. Frank Naert,
decaan

FFFUUUU for ten minutes. - YouTube

Matt.

Legacy Member
Baats zei:
HABE verhuist naar campus Mercator

Gisteren heeft het hogeschoolbestuur beslist dat onze faculteit, in het kader van de nakende integratie van de opleidingen Handelswetenschappen en Bestuurskunde & Publiek Management in de Universiteit Gent, met ingang van volgend academiejaar een nieuwe campus krijgt. Eind augustus-begin september 2012 verhuist HABE naar campus Mercator, op de Henleykaai. We zullen er intrek nemen in een mooi, ruim en hedendaags complex, eveneens op wandelafstand van het Sint-Pietersstation. Trams en bussen stoppen vlakbij. Momenteel is nog niet duidelijk of alle colleges meteen op deze campus
zullen plaats vinden. Het behoort bijvoorbeeld tot de mogelijkheden dat er nog lessen op de campus Schoonmeersen zullen gegeven worden.

Zodra er meer informatie beschikbaar is, brengen we jullie op de hoogte.

Prof. Dr. Frank Naert,
decaan

FFFUUUU for ten minutes. - YouTube

Wat is 't probleem?

Snowyflake

Legacy Member
Matt. zei:
Wat is 't probleem?

de campus dat we nu zitten is op elk vlak beter ... meer resto's, veel betere ligging, super grote parking, ...

Reden te meer om op erasmus te gaan voor mij.

Kandul

Legacy Member
Baats zei:
... We zullen er intrek nemen in een mooi, ruim en hedendaags complex, eveneens op wandelafstand van het Sint-Pietersstation. ...

Is dat niet grauw en lelijk ipv mooi, ruim en hedendaags of vergis ik mij van gebouw?

TheRedDevils

Legacy Member
Mercator ligt een stuk dichter voor mij, nog geen 5 minuten met de fiets! :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan