Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

Ironpole

Legacy Member
Volgende week woensdag een afspraak voor een stage bij Arcelor Mittal Gent. :woohoo:

coldplayke

Legacy Member
Ze moesten zich schamen, in een groep van 20 man was ik de enige die kon zeggen wat een 'present perfect' is :sop:

Plutus

Legacy Member
Kunnen.. Als men in de les een vraag stelt weet ik dat meestal hoor, maar 9 van de 10 keren trek ik gewoon mijne mond niet open :D 't is pas als de docent begint aan te dringen dat er iemand ziet van 'ale kom, 't is tijd dat we eens meewerken'.

coldplayke

Legacy Member
Normaal denk ik ook zo, maar bij zo'n makkelijke vraag denk ik ook wel van: allé, coldplayke, we zullen eens een efforeke doen :D

Digital Lies

Legacy Member
Vandaag meegeholpen aan de opendeurdag voor de toekomstige eerstejaars.

Er is 2 man afgekomen. :unsure:

Utred

Legacy Member
coldplayke zei:
Normaal denk ik ook zo, maar bij zo'n makkelijke vraag denk ik ook wel van: allé, coldplayke, we zullen eens een efforeke doen :D
Da zijn just de ergste. Als ze idioot simpele dingen vragen moet ge daar echt geen antwoord op gaan geven.

coldplayke

Legacy Member
Dat doen wij meestal bij Duits taalkunde: stilzwijgen bij de makkelijkste vragen.
Volgens mij vraagt de prof zich al een tijd af wat wij op een universiteit doen :p

mathieu

Legacy Member
Kandul zei:
Is dat niet grauw en lelijk ipv mooi, ruim en hedendaags of vergis ik mij van gebouw?

idd, met vrij kleine lokalen vraag mij af hoe ze die groepen van hawe daar gaan instampen. En wat met de andere opleidingen die daar doorgaan het is nu niet dat er daar zoveel plaats over is.

Black

Legacy Member
Meh geen les vandaag, ben ik de enigste of vind ik die theorielessen met 200 man in de aula zo overbodig als iets ?

Of ge nu gaat of niet, ge kunt evengoe uit uw boek leren imo zonder ook maar 1 minuut les gezien te hebben en nog een degelijke scoren halen. (ik spreek hier over bachelorjaren waar men dus nog met vrij veel zit)

Fliblit

Legacy Member
Daarnet nog wat zitten praten met mijn prof Nederlandse Taalbeheersing. Bleek dat mijn column (thema "Mogen we met alles lachen?") dat we vorig semester moesten schrijven haar heel erg bevallen is, dat ik daar het maximum aantal punten voor heb gekregen ("één van de weinige") en dat ze mijn column heeft laten rondgaan bij de andere proffen. :crazy:

coldplayke

Legacy Member
YOU GO GIRL

-alle bovenstaande stijlingsmiddelen vallen onder het patent van UTRED COSMETICS UNLIMITED-

josilirios

Legacy Member
coldplayke zei:
YOU GO GIRL

-alle bovenstaande stijlingsmiddelen vallen onder het patent van UTRED COSMETICS UNLIMITED-

gij moet u foto's nog posten, ik vergeet dat niet ze!

Estrebian

Legacy Member
Baats zei:
HABE verhuist naar campus Mercator

Gisteren heeft het hogeschoolbestuur beslist dat onze faculteit, in het kader van de nakende integratie van de opleidingen Handelswetenschappen en Bestuurskunde & Publiek Management in de Universiteit Gent, met ingang van volgend academiejaar een nieuwe campus krijgt. Eind augustus-begin september 2012 verhuist HABE naar campus Mercator, op de Henleykaai. We zullen er intrek nemen in een mooi, ruim en hedendaags complex, eveneens op wandelafstand van het Sint-Pietersstation. Trams en bussen stoppen vlakbij. Momenteel is nog niet duidelijk of alle colleges meteen op deze campus
zullen plaats vinden. Het behoort bijvoorbeeld tot de mogelijkheden dat er nog lessen op de campus Schoonmeersen zullen gegeven worden.

Zodra er meer informatie beschikbaar is, brengen we jullie op de hoogte.

Prof. Dr. Frank Naert,
decaan

FFFUUUU for ten minutes. - YouTube

Hahaha, net op tijd afgestudeerd :cool:

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Ik ga sociale psychologie en methodologie skippen denk ik.
Maar dan voel ik me zo schuldig omdat ik al zo weinig les heb :s:s

Sociale psychologie staat ook al op mijn no-go-lijstje :unsure: 'k Ga wel naar die oefensessiesdingen gaan, wat het ook is. 'k Weet niet eens wat daar nu juist de bedoeling van is.

Methodologie is skipbaar, vorig jaar één les geweest. 'k Vind Roose te irritant in grote groepen, met z'n arrogant gedrag de hele tijd.

Ik voel mij trouwens niet schuldig als ik voor school werk in plaats van naar de les te gaan ;)

Burrid

Legacy Member
Practicum zaadplanten is mij bevallen. Rondwandelen in plantentuin en aan bloemen ruiken.

Racing_Genk

Legacy Member
Black zei:
Meh geen les vandaag, ben ik de enigste of vind ik die theorielessen met 200 man in de aula zo overbodig als iets ?
Heb ik al lang ondervonden (vorig trimester dus). Lessen steekt ge echt geen zak van op tenzij mss voor de vakken waar er iets meer uitleg voor nodig is.

Maar als je voor het meest efficienste wilt gaan: een uurke uwen boek leren >>>>>>>> anderhalf uur naar de les gaan. Al valt beiden samen natuurlijk te prefereren :p

Black

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Heb ik al lang ondervonden (vorig trimester dus). Lessen steekt ge echt geen zak van op tenzij mss voor de vakken waar er iets meer uitleg voor nodig is.

Maar als je voor het meest efficienste wilt gaan: een uurke uwen boek leren >>>>>>>> anderhalf uur naar de les gaan. Al valt beiden samen natuurlijk te prefereren :p

:D Idd, maarja beiden is teveel van het goede imo. Ipv naar de les te gaan ga ik soms naar de bib en lees ik mijn cursus wat door of vat ik samen. Lekker rustig zonder gezaag.

mla

Legacy Member
Godmiljaar, kzie juist dat het aanvraagdossier voor erasmus ten laatste morgen moet binnen zijn :/. Tzal voor mijn master zijn dan :sad:

Snowyflake

Legacy Member
mla zei:
Godmiljaar, kzie juist dat het aanvraagdossier voor erasmus ten laatste morgen moet binnen zijn :/. Tzal voor mijn master zijn dan :sad:

waarom? ge hebt toch nog tot morgen om het in te dienen? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan