Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Welke MIlF?


  • Totaal aantal stemmers
    165
  • Opiniepeiling gesloten.

profound

Legacy Member
Matt. zei:
Efkes met wa stof rond uw lijf van een klif op 1.2km hoogte springen en aan 250km/h door de lucht zoeven, goed gek moet je zijn. :p

Moestek de garantie krijge da ek ni te pletter klets tege de rotsen :p
Zou ek et onmiddellijk doen!!
Wa gevoel moede ni krijge als ge net van dieje cliff springt :drool:

Tsubasa

Legacy Member
libaros zei:
:offtopic:Ik vraag mij dat ook af waarom iedereen bij die grote oplich... banken blijft gaan; terwijl er duidelijk andere en betere zijn.

²

Gelukkig mijn vriendin al kunnen overtuigen Fortis te verlaten voor een combo van DB en Rabo. En ook een goeie vriend (die ook al werkt en al ouder is dan 25j) aan kunnen tonen dat Dexia, allee Belfius, niet echt de beste bank is :p. Maar voor de rest valt het tegen. Triestig hoe weinig mensen kritische consumenten zijn, toch op vlak van banken. En lui! :p

Edit: printen en mappen op orde steken telt he? :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Vandaag voor 1 uurtje wijsbegeerte afgaan...
De trein kan maar beter niet vol zitten of ik word boos :angry:

Utred

Legacy Member
Effectief gecancalled. Jammer want naar audiologie ga ik met plezier.

Tsubasa

Legacy Member
Amai, ik zou wel voor een cancellation kunnen gaan. Binnen 5min vertrekken :sleep:. Oefeningen van mijn vak in zelfstudie, heb wel maar 1/2 van de hoofdstukken effectief in zelfstudie gedaan waar straks de oefeningen over gaan. We zien wel en anders bol ik het af om naar mijn oefeningen statistiek te gaan.

Racing_Genk

Legacy Member
Rofl, ik ben bij een bedrijf boekhoudtests gaan maken om daar een vakantiejob te krijgen:

Ik had 60% en iemand die afgestudeerd is in Accountancy fisc haalt daar gemiddeld 70%. Dus met 12 weken boekhouden kan een TEW'er bijna even goed boekhouden als iemand die daar 3 jaar voor studeert :D

Racing_Genk

Legacy Member
coldplayke zei:
Vandaag voor 1 uurtje wijsbegeerte afgaan...
De trein kan maar beter niet vol zitten of ik word boos :angry:

Protip: ga niet naar de les maar leer uw cursus wijsbegeerte bij u thuis terwijl de les bezig is.

En gij komt van Hasselt? Dus gij gaat 45 min heen, een uurke wijsbegeerte en dan 45 min terug? :p

NotoriousP

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Rofl, ik ben bij een bedrijf boekhoudtests gaan maken om daar een vakantiejob te krijgen:

Ik had 60% en iemand die afgestudeerd is in Accountancy fisc haalt daar gemiddeld 70%. Dus met 12 weken boekhouden kan een TEW'er bijna even goed boekhouden als iemand die daar 3 jaar voor studeert :D

Met die resultaten hebben jullie beiden eigenlijk gefaald aangezien 30% a 40% fouten maken in een boekhouding nogal catastrofaal is voor een bedrijf. :p

Fliblit

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Protip: ga niet naar de les maar leer uw cursus wijsbegeerte bij u thuis terwijl de les bezig is.

En gij komt van Hasselt? Dus gij gaat 45 min heen, een uurke wijsbegeerte en dan 45 min terug? :p

Gisteren een uurtje heen, een uurtje oefeningetjes verbeteren (die we thuis moesten voorbereiden) en dan nog een uur terug. FML.

joshetei

Legacy Member
zucht, brommer in panne, rond de 5u weg voor kleine 3 uurkes les (bus die 15min voor de les gedaan is langskomt en maar 1 keer per uur komt). In de tijd dat ik op dat ding sta te wachten omdat hij te laat is ben ik normaal al thuis met den brommer. En dan gaat het natuurlijk ook voor gene meter vooruit. Respect voor mensen die elken dag dat openbaar vervoer uithouden :s

Orchidee

Legacy Member
Morgen heel de dag geen labo, woehoew HET IS WEEKEND!! :woohoo:
De inhaalweek is wel al een enorm probleem aan het worden met al onze weggevallen lessen en vakantiedagen, we gaan onze weggevallen labo's nooit allemaal kunnen inhalen. Theorie kunt ge er gemakkelijker eens in het jaar al tussendraaien maar de labolokalen zijn veel te druk bezet...

Exorikos

Legacy Member
Ik ben aan het tellen hoeveel mogelijke combinaties er zijn om 5 protonen in de h9/2 schil te koppelen met 9 neutronen in de i13/2 schil tot een kern met 10-. Als ik ze echt allemaal wil gebruiken in mijn berekeningen dan zit ik over een maand nog te rekenen. :')

Racing_Genk

Legacy Member
NotoriousP zei:
Met die resultaten hebben jullie beiden eigenlijk gefaald aangezien 30% a 40% fouten maken in een boekhouding nogal catastrofaal is voor een bedrijf. :p
Het gemiddelde van ALLE AF'ers is 70% he :p, dus met die theorie zou iedere boekhouding van een bedrijf catastrofaal zijn

Racing_Genk

Legacy Member
Vraag: hoeveel kost het normaal om een binnenband te laten herstellen?

Ik ging net bij een fietsenmaker: 16€. Als da overal zo duur is ga ik er zelf wel aan prutsen :p

Cadiuro

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Vraag: hoeveel kost het normaal om een binnenband te laten herstellen?

Ik ging net bij een fietsenmaker: 16€. Als da overal zo duur is ga ik er zelf wel aan prutsen :p

Herstelabonnement bij de Vélo: €21 (maar het zou kunnen dat je wel een vélo-fiets moet hebben).
Kwaliteit van de herstelling: niet altijd even beestig
Aantal keer dat je mag gaan: Onbeperkt

Zelfs als ze uwe fiets ni zo goe maken, kunde gewoon teruggaan. Is natuurlijk vervelend, maar wel goedkoop.

Kheb daar vorig jaar twee keer nen binnenband moeten laten vervangen en kheb twee keer gewoon een nieuw wiel gekregen.

Den eerste keer was mijnen binnenband trouwens gepikt. What the hell! Wie pikt er nu nen binnenband :s:s:s Mijn wiel (achterwiel) was er ni eens afgevezen, maar mijn band wel echt weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan