Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Baats zei:En we vliegen erin. Op 1 dag Spaans zo deftig mogelijk proberen te leren..
Tsubasa zei:2 van de 13 hoofdstukken down :doh:. Waren wel vrij groot en het langst geleden, maar toch.
Na morgen nog 1 examen en heb ik 11 dagen voor dus, morgenavond, overmorgen en eigenlijk ook het komend weekend heb ik even een tussenvakantie![]()

ad:Matt. zei:Join the club!
Edit: ah nee, gij hebt de zaterdag nog examen?![]()

Snowyflake zei:Dat is Spaans II zeker? Wat hebben jullie ongeveer al gezien in Spaans I en II? Want de anderen die ook op erasmus gaan naar Spanje volgen alletwee Spaans en ik vroeg mij af of hun voorpsrong groot is of niet.
Sarek zei:Iemand heeft hier examen bedrijfsfinanciering morgen
Ik heb alles reeds gezien ( buiten dan paar hoofstukken van de oefeningen)
Mijn tip is: focus u op Investeringsanalyse ( integratieoef) , herfinanciering van obligatielening, EBIT/EPS analyse. Dat zijn de voornaamst gevraagd 'grote oefeningen'. Ik had 2 keer een 9ad:
. Morgen dan 3de keer voor u? Ik ga echt vloeken als ik een 9 heb. Heb wrs al 2 nipte buizen. Een derde kan er niet bij.
Sarek zei:Iemand heeft hier examen bedrijfsfinanciering morgen
Ik heb alles reeds gezien ( buiten dan paar hoofstukken van de oefeningen)
Mijn tip is: focus u op Investeringsanalyse ( integratieoef) , herfinanciering van obligatielening, EBIT/EPS analyse. Dat zijn de voornaamst gevraagd 'grote oefeningen'. Ik had 2 keer een 9ad:

Nas zei:En da poezeken in de bib was de hele tijd aan het glimlachen naar mij![]()

Vedeco zei:Vraagske,
Ik zit hier met een stratenplan dat in 1995 met potlood werd getekend door een student Geschiedenis voor haar thesis. Nu is mijn vraag, kan ik op een eenvoudige manier, via 1 of ander programma dus, dit stratenplan in een volledig digitale versie gieten? En ja, ik ben een complete leek op het vlak van grafische zaken.![]()
Ik ben het aan het opbouwen, rustig e mannenFliblit zei:Zeg er dan eens iets tegen e![]()


