Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Elosopardo

Legacy Member
Hier ook nog 360uur :( Op facebook zit er weer iemand van mijn jaar, die nu +- 90% heeft in totaal, te flashen dat hem gaat buizen. Wedde dat hij weer minstens een 16 ofzo gaat hebben

Snowyflake

Legacy Member
Baats zei:
En we vliegen erin. Op 1 dag Spaans zo deftig mogelijk proberen te leren..

Dat is Spaans II zeker? Wat hebben jullie ongeveer al gezien in Spaans I en II? Want de anderen die ook op erasmus gaan naar Spanje volgen alletwee Spaans en ik vroeg mij af of hun voorpsrong groot is of niet.

Tsubasa

Legacy Member
2 van de 13 hoofdstukken down :doh:. Waren wel vrij groot en het langst geleden, maar toch.

Na morgen nog 1 examen en heb ik 11 dagen voor dus, morgenavond, overmorgen en eigenlijk ook het komend weekend heb ik even een tussenvakantie :p

Sarek

Legacy Member
Tsubasa zei:
2 van de 13 hoofdstukken down :doh:. Waren wel vrij groot en het langst geleden, maar toch.

Na morgen nog 1 examen en heb ik 11 dagen voor dus, morgenavond, overmorgen en eigenlijk ook het komend weekend heb ik even een tussenvakantie :p



Iemand heeft hier examen bedrijfsfinanciering morgen :D

Ik heb alles reeds gezien ( buiten dan paar hoofstukken van de oefeningen)
Mijn tip is: focus u op Investeringsanalyse ( integratieoef) , herfinanciering van obligatielening, EBIT/EPS analyse. Dat zijn de voornaamst gevraagd 'grote oefeningen'. Ik had 2 keer een 9 :sad:

Baats

Legacy Member
Snowyflake zei:
Dat is Spaans II zeker? Wat hebben jullie ongeveer al gezien in Spaans I en II? Want de anderen die ook op erasmus gaan naar Spanje volgen alletwee Spaans en ik vroeg mij af of hun voorpsrong groot is of niet.

Goh, met een intensieve cursus moet je dat zeker kunnen bijschaven. Redelijk wat tijden en voc gezien, maar als ik een dialoog in't Spaans zelf moet voeren gaat dat zeker nog niet, of kom ik moeilijk voor bij de standaardzinnen, dus zoveel stelt dat niet voor. 'k Wil je na de examens wel eens overlopen wat we behandeld hebben.

Tsubasa

Legacy Member
Sarek zei:
Iemand heeft hier examen bedrijfsfinanciering morgen :D

Ik heb alles reeds gezien ( buiten dan paar hoofstukken van de oefeningen)
Mijn tip is: focus u op Investeringsanalyse ( integratieoef) , herfinanciering van obligatielening, EBIT/EPS analyse. Dat zijn de voornaamst gevraagd 'grote oefeningen'. Ik had 2 keer een 9 :sad:

Check. Die ga ik met grote aandacht bekijken. Merci :D. Morgen dan 3de keer voor u? Ik ga echt vloeken als ik een 9 heb. Heb wrs al 2 nipte buizen. Een derde kan er niet bij.

Marius Niculae

Legacy Member
Volgende 3 dagen 3 examens, gelukkig niet van de zwaarste..
Nog één weekje en tzit er op! (:

Nas

Legacy Member
Shit, het is hier ferm aant het gieten. Ik ga me uitschrijven zodat ik geen examen moet maken.

Zou den Utred zeggen :p

En da poezeken in de bib was de hele tijd aan het glimlachen naar mij :cool:

Plutus

Legacy Member
Examen ging redelijk. Één vraag volledig, andere twee zo half en half :unsure: maar examen stond op 10p, andere 10 op een paper en die bleek één van de beste te zijn :cool:

Vedeco

Legacy Member
Vraagske,

Ik zit hier met een stratenplan dat in 1995 met potlood werd getekend door een student Geschiedenis voor haar thesis. Nu is mijn vraag, kan ik op een eenvoudige manier, via 1 of ander programma dus, dit stratenplan in een volledig digitale versie gieten? En ja, ik ben een complete leek op het vlak van grafische zaken. :p

Tsubasa

Legacy Member
Sarek zei:
Iemand heeft hier examen bedrijfsfinanciering morgen :D

Ik heb alles reeds gezien ( buiten dan paar hoofstukken van de oefeningen)
Mijn tip is: focus u op Investeringsanalyse ( integratieoef) , herfinanciering van obligatielening, EBIT/EPS analyse. Dat zijn de voornaamst gevraagd 'grote oefeningen'. Ik had 2 keer een 9 :sad:

Hoe belangrijk zijn voorbeeld van echte bedrijven? Heb dat altijd overgeslagen :unsure:

zarathustra

Legacy Member
Vedeco zei:
Vraagske,

Ik zit hier met een stratenplan dat in 1995 met potlood werd getekend door een student Geschiedenis voor haar thesis. Nu is mijn vraag, kan ik op een eenvoudige manier, via 1 of ander programma dus, dit stratenplan in een volledig digitale versie gieten? En ja, ik ben een complete leek op het vlak van grafische zaken. :p

inscannen.. done ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan