Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Racing_Genk

Legacy Member
Lol, ik lig meestal een uur wakker of meer dus ik kan da nie plannen, echt kut:(

Snowyflake

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Lol, ik lig meestal een uur wakker of meer dus ik kan da nie plannen, echt kut:(

minder slapen dan hebt ge daar geen last van. Als ge nu bv 3u slaapt vannacht gaat ge morgen geen uur nodig hebben om in slaap te vallen..

f_dieleman

Legacy Member
Snowyflake zei:
minder slapen dan hebt ge daar geen last van. Als ge nu bv 3u slaapt vannacht gaat ge morgen geen uur nodig hebben om in slaap te vallen..

Zever, gezever.

Racing_Genk

Legacy Member
Klopt wel ze, komt omdak meestal 11u in mn bed lig ofzo omdat als ik opsta ik weer nen hele dag moet leren :p

En als ik thuis ben moet ik verplicht om 7u opstaan en die avond val ik gemakkelijk in slaap :D

Kowalskii

Legacy Member
Zot moe & koppijn maar ng teveel te doen om al te gaan pitten.
Knallen voor die 10 :drool: :sleep:

stormtrooper

Legacy Member
Bah, 'k heb het in mijne kop gekregen om iets te gaan doen op't unief. Wordt wijs om mijn ouders daarvan te overtuigen, zeker omdat ik op de hogeschool al een jaar gefaald ben :crazy:

Kowalskii

Legacy Member
stormtrooper zei:
Bah, 'k heb het in mijne kop gekregen om iets te gaan doen op't unief. Wordt wijs om mijn ouders daarvan te overtuigen, zeker omdat ik op de hogeschool al een jaar gefaald ben :crazy:


Go to university they said it will be fun they sad :sad:

Tsubasa

Legacy Member
Geen zin om er terug aan te beginnen. Wa een gefaalde examenperiode :sleep:

Th1x4nG

Legacy Member
Tsubasa zei:
Geen zin om er terug aan te beginnen. Wa een gefaalde examenperiode :sleep:

:hug:
Nachtshift represent. Daarnet gaan fitnessen, had getwijfeld of het wel een goed idee is. Enerzijds voelt ge u herboren als ge uit den douche komt, anderzijds zou 'k mij wel nu al kunnen leggen om te slapen... Maar da mag geen optie zijn. Als ik niet weer wil buizen ga'k toch nog tot 6 uur mogen doorgaan sebiet en morgen ook nog een record breken.

Zo van die foto's van domme grieten op Facebook die in de bib zitten 'leren' met hun stapels boeken en hun drankskes en koeken... Vroeger was studeren weggelegd voor slimme mensen. Wa ne prachtigen tijd moet da geweest zijn. :unsure:

Matt.

Legacy Member
Nog 18 dagen en ik lig met mijn gat in een of andere comfortabele zetel boeken te lezen! :love: Nu nog wat studeren. :sad:
(Tips voor zomerlectuur welkom! (Fictie wel. Fan van McEwan, Ishiguro, ... om maar een paar voorbeelden te geven.))

Th1x4nG

Legacy Member
In welk opzicht is boeken lezen beter dan studeren? Als ik graag boeken las, zou 'k ook graag studeren denk ik :s Ik maar 13 dagen meer, mja of da ne motivator is :p

Cadiuro

Legacy Member
Seg, waar zitten al die spamberen? We zitten nog ni eens aan post 1000!

Enfin, om dan ook maar te plooien onder de groepsdruk van "niet genoeg spammen", ga ik nu slapen :p nighty night, all

Kowalskii

Legacy Member
aight nog 20minuten knallen en dan vroeg opstaan, succes aan de nachtcrew!

Matt.

Legacy Member
Th1x4nG zei:
In welk opzicht is boeken lezen beter dan studeren? Als ik graag boeken las, zou 'k ook graag studeren denk ik :s Ik maar 13 dagen meer, mja of da ne motivator is :p

Fictie is ontspannend! En non-fictie is ook gewoon veel interessanter als ge het kunt lezen uit interesse en het niet de bedoeling is dat ge het vanbuiten leert of allemaal snapt!

Th1x4nG

Legacy Member
Nen halven ananas dieje goe rijp was in m'n botten geslagen, tijd om es naar 't wc te gaan precies :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan