Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
Bekos zei:
Dat heb ik ook. En in het beetje dat ik dan slaap, droom ik altijd over de leerstof. Ooit gedroomt dat ik mijn wekker in 1 of andere programmeertaal (die ik moest kennen) geprogrammeerd had en dat ik een fout gemaakt had en dat ik mij daardoor ging overslapen :D
Dafuk :lol:

edraket zei:
DER IS MAAR EEN REDEN DA GIJ HIER ZIJT EN DAS OM OU TETTEN TE SHOWEN!!!!!!!

Your wish, maar ik pas. :p Er staat hier al genoeg fapmateriaal, ik wil dat hier nie overbelasten he :s

Nunak

Legacy Member
Nog eens snel door een samenvatting gaan en dan stop ik ermee :)

EDIT: bij nader inzien stop ik er nu mee, kben het beu

edraket

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Dafuk :lol:



Your wish, maar ik pas. :p Er staat hier al genoeg fapmateriaal, ik wil dat hier nie overbelasten he :s

Gij zijt de massamoord van miljarden potentiele genieën nie waard :s:s:s:s:s

Gekke_Koerd

Legacy Member
Alles ging goed toen ik een pop up rechts onder van mijn torrent-client kreeg :(

"My Wife And Kids Season 5 has finished downloading"

I lost :(

Tsubasa

Legacy Member
Gekke_Koerd zei:
Alles ging goed toen ik een pop up rechts onder van mijn torrent-client kreeg :(

"My Wife And Kids Season 5 has finished downloading"

I lost :(

Zo wat de minst grappige zever ooit :p.

Hier ook maffen. Morgen nog 4 hoofdstukken te gaan tegen 13u30. Moet lukken. Ga alleen de oefeningen doen en als er tijd is (op de trein bijvoorbeeld) nog eens vlug door de theorie gaan.

Orchidee

Legacy Member
Alle tzal tijd zijn voor mn drie uur slaap. Heb het gevoel dat ik het redelijk kan, maar met tegenslag met de vragen buis ik zeker nog.

Hup tot rond zes uur eh manne. Slaapwel x

Marius Niculae

Legacy Member
Kheb het weer duidelijk onderschat.. Nog kleine 4 uur, dat moet lukken! :p

Marius Niculae

Legacy Member
Hmm nog uurtje te gaan, benieuwd ofdat wa zal lukken. Kbetwijfel het xp

Orchidee

Legacy Member
Ik vrees echt dat dit examen verloren is. Tenzij ik nog wat chance tref met de vragen, maar daar rekenen we niet op. Pfff :(

Sebiet dan vertrekken. Succes aan de rest die examen heeft & duim voor mij deze voormiddag :)

Nas

Legacy Member
Joepie, weer geen kloten geslapen vandaag :sop:
Letterlijk misschien een uur geslapen. En ik moet vandaag net zoveel doen. Dat belooft!

Tsubasa

Legacy Member
4u geslapen. Dan een hoestbui van jewelste doorstaan (hoor dat mijn zus erdoor wakker is, sorry sis :p) en elleboog hard gestoten tegen een hoek van een plank.

Good or bad omens?

Goed, 1/4 van de oefeningensessies. Nog 3 te gaan en de integratieoefening. Hopen op niet te veel theorie vragen uit de laatste 4 hoofdstukken, want dat zit er niet meer in. Trein van 12u is de deadline. Yeeha!

En geen flauw idee of ik het ga kunnen. Pretty weird.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan