Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsubasa zei:4u geslapen. Dan een hoestbui van jewelste doorstaan (hoor dat mijn zus erdoor wakker is, sorry sis) en elleboog hard gestoten tegen een hoek van een plank.
Good or bad omens?
Goed, 1/4 van de oefeningensessies. Nog 3 te gaan en de integratieoefening. Hopen op niet te veel theorie vragen uit de laatste 4 hoofdstukken, want dat zit er niet meer in. Trein van 12u is de deadline. Yeeha!
En geen flauw idee of ik het ga kunnen. Pretty weird.

Utred zei:Door mijn supersamenvatting kan ik de hele cursus er doorkrijgen in een goed halfuur![]()
TheRedDevils zei:Hoeveel pagina's is uw samenvatting?
Th1x4nG zei:Zo van die foto's van domme grieten op Facebook die in de bib zitten 'leren' met hun stapels boeken en hun drankskes en koeken... Vroeger was studeren weggelegd voor slimme mensen. Wa ne prachtigen tijd moet da geweest zijn.![]()

Baats zei:3u voor't examen eindelijk een mailke met wat ik moet kennen voor het examen, serieus :')

. Ma goed, we zien wel zeker.Kowalskii zei:
