Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

lantaarnpaal

Legacy Member
Straks een keer slagen voor dat examen :cool:

eerst nog wel special flopics leren :(

Utred

Legacy Member
Door mijn supersamenvatting kan ik de hele cursus er doorkrijgen in een goed halfuur:cool:

josilirios

Legacy Member
Tsubasa zei:
4u geslapen. Dan een hoestbui van jewelste doorstaan (hoor dat mijn zus erdoor wakker is, sorry sis :p) en elleboog hard gestoten tegen een hoek van een plank.

Good or bad omens?

Goed, 1/4 van de oefeningensessies. Nog 3 te gaan en de integratieoefening. Hopen op niet te veel theorie vragen uit de laatste 4 hoofdstukken, want dat zit er niet meer in. Trein van 12u is de deadline. Yeeha!

En geen flauw idee of ik het ga kunnen. Pretty weird.

:$

Utred

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Hoeveel pagina's is uw samenvatting?

27, maar wel gigantisch groot geschreven. Getypt zou het een pagina of 10 zijn denk ik. Flutvakske met een cursus van 120 pagina's.

Insanitarium

Legacy Member
Th1x4nG zei:
Zo van die foto's van domme grieten op Facebook die in de bib zitten 'leren' met hun stapels boeken en hun drankskes en koeken... Vroeger was studeren weggelegd voor slimme mensen. Wa ne prachtigen tijd moet da geweest zijn. :unsure:

Ik denk echt dat ik 80% van de mensen op facebook hun status-updates in mijn newsfeed geblokkeerd heb. :p

Baats

Legacy Member
3u voor't examen eindelijk een mailke met wat ik moet kennen voor het examen, serieus :')

Subai

Legacy Member
Baats zei:
3u voor't examen eindelijk een mailke met wat ik moet kennen voor het examen, serieus :')

Wtf :s

Kga er eens invliegen. Zoveel mogelijk trachten te doen vandaag want morgen in de namiddag examen. Het wordt een lange dag, maar we gaan ervooooooooooooor!

joshetei

Legacy Member
hmm pas 22ste thesisverdediging en eerst nog 2 schriftelijke examens...misschien eens voor nen epic examenbaard gaan

edraket

Legacy Member
Nekeer beginnen. Nu is mijn bioritme wel gelijk een paar uur opgeschoven :(

Kowalskii

Legacy Member
Examen ging goed:woohoo:
Nu alweer vrijdagochtend examen :sad: tis der echt over
deze keer zalt wel failke worden statistiek 2B op nen dag een half is wa teveel gevraagd zeker als ge al slaaptekort hebt.

Ignace4Ever

Legacy Member
ik weet nu al hoe leuk het gaat worden morgenvroeg op het examen :doh:

ik zit in een epic faal-maalstroom van jewelste.

Tsubasa

Legacy Member
Ben echt nieuwsgierig of ik het straks ga kunnen. Inhoudelijk is dat vak niet zo moeilijk ma ge zit dat dan zo op't gemak te studeren en bij het herhalen besef je plots hoe in het ene stuk de dingen anders werden gedaan als in latere hoofdstukken (op't forum zijn ze er ook over bezig). Plots dat besef dat ge het echt aandachtiger had moeten studeren en niet had mogen onderschatten. Pijnlijk :p. Ma goed, we zien wel zeker.

lantaarnpaal

Legacy Member
ik begrijp alle oefeningen van de voorbeeld examenvragen.

Oefeningen vanuit het boek en werkcolleges gingen voor 90% gemakkelijk


Nu nog het examen :cool:

Nas

Legacy Member
Boskakken :lol:

Ik zit al aan de helft van wat ik moest doen vandaag :cool: Nu, de zwaarste stukken had ik al geleerd voor de examens, aangezien ik maar 2 dagen heb.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan