coldplayke
Legacy Member
Europese literatuur ging goed 
11 van de 12 meerkeuzevragen ingevuld, de ene waar ik niet zeker van was had ik beter ook ingevuld want die was ook goed :doh:
Tekstvraag was van Keats, ging ook redelijk. Alleen hadden we daar niet veel van gezien tijdens de les, dus ik heb veel geimproviseerd
En de essayvraag ging ook goed (de ontwikkeling van de roman van realisme tot postmodernisme uitleggen).
De andere reeks had als tekstvraag Proust... dodged a bullet there :')
Ik moest meteen aan ramshackle denken (mijn lievelingswoord :3), maar ik denk niet dat het dat was waar ze naar zochten

11 van de 12 meerkeuzevragen ingevuld, de ene waar ik niet zeker van was had ik beter ook ingevuld want die was ook goed :doh:
Tekstvraag was van Keats, ging ook redelijk. Alleen hadden we daar niet veel van gezien tijdens de les, dus ik heb veel geimproviseerd

En de essayvraag ging ook goed (de ontwikkeling van de roman van realisme tot postmodernisme uitleggen).
De andere reeks had als tekstvraag Proust... dodged a bullet there :')
Fliblit zei:Kben normaal gezien wel geslaagd voor mijn examen. Merendeel van de woordjes wist ik, vertalingen gingen ook redelijk vlot (wat is 'bouwvallig' in het Engels?) en de oefeningen op reading comprehension waren gratis punten.
Ik moest meteen aan ramshackle denken (mijn lievelingswoord :3), maar ik denk niet dat het dat was waar ze naar zochten





voeg dan nog eens weinig en veel te dure parkingplaatsen en zone 30 in heel de binnestad toe.