Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Orchidee

Legacy Member
I failed. :( Kben precies weer heel mn zomer aan 't verprutsen; nochtans mn eerste semester was zo goed. Momenteel 5 examens gehad, waarvan ik denk op 2 erdoor te zijn. Hoe ga ik dat thuis weer kunnen uitleggen... Nog 4 examens te gaan, 't gaan echt goeie moeten zijn nu.

#Rotgevoel

Ironpole

Legacy Member
Kwartierke gegeten en terug goan! Ik hou dees echt nie lang meer vol. Morgen ben ik ervan verlost. Dan nog één vak dat ik toch al deftig voorbereid heb.

Racing_Genk

Legacy Member
Niet genoeg geleerd orchidee? Of gewoon moeilijker dan vorig semester :p

Orchidee

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Niet genoeg geleerd orchidee? Of gewoon moeilijker dan vorig semester :p

Ik heb geen twee weken blok gelijk gij hé :s:s

Welja vorig semester twee weken blok, 23 stp
Dit semester geen blok, 33 stp.
Dus sowieso meer dan vorig semester, en moeilijker. En dan geen blok hebben, en maximaal anderhalve dag tussen twee examens hebben. Ok, sommige cursussen zijn perfect te doen op deze tijd, maar andere (gelijk die van vandaag) totaal niet. Wetende dat eergisteren de nacht ook maar kort was omdat ik maandag een vak van 7 stp had.

Mijn cursussen zijn echt wel doenbaar, ge moet alleen de tijd hebben om er ff mee bezig te zijn. Als ik bvb voor het vak van vandaag een (halve) dag meer had gehad, had ik alles deftig kunnen leren (ipv het einde es vluchtig), had ik mss ff kunnen herhalen (want dat kan ik nu ook nooit doen) en was ik zeker geslaagd.:sad:


Dusja, wellicht niet genoeg geleerd, maar echt gwn door tijdsgebrek. Ik kan jammergenoeg nog altijd niet toveren. Net zoals mn medestudenten, 't liepen er nog rond met kleine oogskes.

Utred

Legacy Member
Als ik te weinig tijd heb voor een examen kan ik gewoon plots supersnel leren:unsure:

josilirios

Legacy Member
Utred zei:
Als ik te weinig tijd heb voor een examen kan ik gewoon plots supersnel leren:unsure:

tenzij als de goesting op is, dan neigt da rap naar fuck it gevoel bij mij.

Vio

Legacy Member
Orchidee_x zei:
Ik heb geen twee weken blok gelijk gij hé :s:s

Oeioei, iemand heeft een slechte dag :p. Maar tkomt wel goed, iets minder vakantie deze zomer mja, ge zult niet alleen zijn!

insomnia

Legacy Member
Utred zei:
Als ik te weinig tijd heb voor een examen kan ik gewoon plots supersnel leren:unsure:

Komt me bekend voor.

Net als op staan, zien dat het internet niet werkt en dan maar ineens beginnen leren, vlot dat dat gaat zonder afleiding. Tot ge dan tijdens uw middag pauze de router herstart.. :unsure:

Cadiuro

Legacy Member
Jos en Utred hebben net weer mijn formule benut se :p

we zouden die een naam moeten geven e - de Cadi-vgl?

josilirios

Legacy Member
Cadiuro zei:
Jos en Utred hebben net weer mijn formule benut se :p

we zouden die een naam moeten geven e - de Cadi-vgl?

vergelijking van Cadi met de constante van Jos,
af te lezen uit tabellen opgesteld door proeven uitgevoerd in het labo volgens de normen.


TheRedDevils zei:
Da gevoel heb ik nu. Tis morgen mijn laatste examen. :confused:
Ik heb het gevoel nu ook en 't is nog nieens mijn laatste, fuuuu :p

Fliblit

Legacy Member
Kben normaal gezien wel geslaagd voor mijn examen. Merendeel van de woordjes wist ik, vertalingen gingen ook redelijk vlot (wat is 'bouwvallig' in het Engels?) en de oefeningen op reading comprehension waren gratis punten.

Cadiuro

Legacy Member
Zegt nu nog is da Leuven ni awesome is

Youth

Een van die mannen is et vriendje van een vriendin (enfin, as ze nog samen zijn), zotte kerel echt. Heeft ook meegespeeld in een Shameboy-clip.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan