Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Waar studeer jij tijdens den blok?


  • Totaal aantal stemmers
    263
  • Opiniepeiling gesloten.

Matt.

Legacy Member
Utred zei:
Het was allemaal van da. Tweede semester is vooral bijvakken(pedagogiek, recht, orthopedagogiek, wijsbegeerte). Fysica was al wat meer een echt vak, maar dat examen mag dan weer niet te moeilijk zijn of niemand is er door.
Nu nog 2 mondelinge examens. Audiologie is niet gemakkelijk, maar dat is ten minste interessant, ik kijk er bijna naar uit om het te studeren.
Dan nog ESSV(eigen stem en spraakvorming), dat is een verschrikking. Niet zo zeer veel theorie maar belachelijk saai(de vorming van alle klanken, hoe ze verkeerd worden uitgesproken en wat je eraan moet doen, ademhalingsoefeningen, stemhygiëne,...) en, ergst van al, je moet perfect AN spreken tijdens dat examen. Dat is echt niet evident, en ze zijn daar zeer streng op. Fucking logopedie.

:') Vindt ge het nu nog niet interessant? Ge gaat toch ni nog een keer veranderen?

Lorvet

Legacy Member
Utred zei:
Dan nog ESSV(eigen stem en spraakvorming), dat is een verschrikking. Niet zo zeer veel theorie maar belachelijk saai(de vorming van alle klanken, hoe ze verkeerd worden uitgesproken en wat je eraan moet doen, ademhalingsoefeningen, stemhygiëne,...) en, ergst van al, je moet perfect AN spreken tijdens dat examen. Dat is echt niet evident, en ze zijn daar zeer streng op. Fucking logopedie.

Logopedie was uw enige buis zeker vorig semester :unsure: Veel geluk ermee!

@Matt; hij doet audiologie, geen logopedie he :p Alleen pech dat die 2 een gemeenschappelijk jaar hebben.

Orchidee

Legacy Member
Drukke dag hier. Eerst gans de naamgeving van organische chemie herhalen (1e sem), dan het lijstje met de veel voorkomende producten er nog eens instampen (1e sem). En dan beginnen met al die organische reacties te blokken en oefeningen op maken.

En tussendoor mn cursus van wiskunde eens doorbladeren, want morgen examen wiskunde. :unsure:

RonnoR

Legacy Member
Een 13 gehaald op systeemtheorie. Blij dat ik dat van dat vak vanaf ben, want ik snap er nog altijd niks van. Volgende is zaterdag al :(

Bananarama

Legacy Member
coldplayke zei:
Beowulf :love:

Ik zie wijsbegeerte steeds minder zitten. Ik snap alles, ik ken alles, maar ik kan die dingen gewoon niet verwoorden :(

Gewoon niet te veel willen antwoorden. Ik had, in mijn ogen, overal vrijwel perfecte antwoorden en ik had maar een 11. Oorzaak was wellicht het feit dat je alles binnen een antwoordvakje moest proppen en ik petieterig klein ben beginnen schrijven om toch maar alles te kunnen zeggen wat ik wou zeggen, en daarvan heeft hij het op zijn heupen gekregen ofzo :p Hij wil maw dus echt enkel hoofdzaken lezen.

Th1x4nG

Legacy Member
Dacht dat ik nog een 15tje uit de brand had gesleept toenek buitenkwam. Na het horen van enkele antwoorden zal 10 al optimistisch genoeg zijn. :D
Mja bon, 't was echt ni moeilijk eigenlijk, beetje ruk als ik hier 'maar' een 10 op haal, maar kan ze toch ni blijven opstapelen voor augustus.
Nu ga ik in winterslaap, vanavond zal het al hard werken zijn, 4 nachten om verbintenissenrecht geklaard te krijgen. :(

WolCoM

Legacy Member
Kom op, nog redelijk wat werk voor examen van morgen. Morgenmiddag eindelijk eens echt chillen!

Nunak

Legacy Member
Fak alleen nog maar fake-energydrink in de frigo. Maar wat moet dat moet!

EDIT bah da heeft ne voze nasmaak :puke:

EDIT2: das gewoon vergif volgens mij :s:s:s:s

edraket

Legacy Member
Dien ict zever steekt mij hier ook ferm tegen. Sebiet nog wa SQL doen ook, want da ging gisteren nie vree vlot. MEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Dan vond ik bouwkunde toch nog interessanter :unsure:

hashtag

Legacy Member
Ideaal, lector gaat iets anders doen volgend jaar, dus de tweede vraag van zijn examen was een eigen reflectie schrijven over zijn les en wat ik geleerd heb en belangrijk vond.. gratis puntjes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan